Hei! Mitä pitäisi tehdä kun toinen marsuistani vain makaa ja nukkuu. Se hengittää tiiviisti ja pitää silmiään puoliksi auki. Se makaa kopissaan.
Marsu vaan makaa.
13
589
Vastaukset
- JokUvAAn
Voit houkutella sitä esim. porkkanalla tai muulla herkulla. Onko marsusi ollut sinulla kauan? Laita erilaisia herkkuja ympäri häkkiä että marsu joutuu etsimään niitä tai nosta se lattialle ja tee samoin. Jos mikään ei auta kannattaa marsua käyttää eläinlääkärillä. Jos marsu on ollut sinulla vasta hetken se yleensä piileksii.
Vie lääkäriin, kipeeltä kuulostaa.
- 10 v marsufani
Vie eläin lääkäriin voi olla että se on jo liian myöhäistä riippuu iästä toivotaan parasta :)
- ...
Öö marsut hengittää 120 kertaa minuutissa..
- 10 v marsufani
marsut ei hengitä 120 kertaa sekunnissa niiden sydän lyö 120 kertaaa sekunnissa:D
- mittee
10 v marsufani kirjoitti:
marsut ei hengitä 120 kertaa sekunnissa niiden sydän lyö 120 kertaaa sekunnissa:D
120 kertaa sekunnissa? Sydän? Leikkais kiinni jos edes yrittäs tykyttää tota tahtia...
- uurks:)
mittee kirjoitti:
120 kertaa sekunnissa? Sydän? Leikkais kiinni jos edes yrittäs tykyttää tota tahtia...
Se on totta...:)oon lukenut yhestä kirjasta.
- ...
10 v marsufani kirjoitti:
Sitä tarkotin XD
- Anonyymi
uurks:) kirjoitti:
Se on totta...:)oon lukenut yhestä kirjasta.
Se on varmaankin että 120 kertaa MINUUTISSA? 😅
- ughugh
ja miten se sen ikä tohon liittyy?
Siten, että jos marsu on kovin vanha, todennäköisyys toipua on pienempi, koska marsun elimistössä muutkin paikat alkaa jo prakaamaan ja immuunipuolustus on heikompi kuin nuorella marsulla ;)
- kik12
tulikirahvi kirjoitti:
Siten, että jos marsu on kovin vanha, todennäköisyys toipua on pienempi, koska marsun elimistössä muutkin paikat alkaa jo prakaamaan ja immuunipuolustus on heikompi kuin nuorella marsulla ;)
Minulla oli sama tilanne, vietiin eläinlääkärille ja hän ei tiennyt mikä oli. N.3päivän päästä marsu kuoli, marsu oli alle vuoden.
- Ihana marsuni
kik12 kirjoitti:
Minulla oli sama tilanne, vietiin eläinlääkärille ja hän ei tiennyt mikä oli. N.3päivän päästä marsu kuoli, marsu oli alle vuoden.
Minulla on marsu joka on siksi yksin, että se käyttäyttyy erittäin agressiivisesti muita marsuja kohtaan. Marsu on 4 vuotias ja tykkää vaan köllötellä ja syödä. :-D Joskus kun se oli sairas niin kysyimme eläinlääkäriltä siinä samassa, että onko marsu muuten hyvävointinen?! Se oli kuulemma oikein hyvässä kunnossa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848