Bassoa ei irtoa ei. Aivan tolkuttomalla luukutuksella alkaa toimia hieman. Niin ei voi/kannata/ kenekään korvat kestä. Äänen paine on jo silloin kaamea eli jos huudat täyttä äänesi ei kuulu vieressä seiovalle toverillesi.Ei niin voi kuunnella.
kaiuttimet on cerwin vega xls 215.
http://www.cerwinvega.com/home-audio/floorstanding-speakers/xls-215.html
Mikä mättää? vaiheet on oikein tarkistettu varmuudeksi hifi lehden testilevyllä ja korvatkin sen sentään kuulisivat .
Piuhat 2,5mm2 pit 2,6m .
Pääte dgitaalipääte 6 ohmiin n 400w x2 ja huippu n550w x2 6ohm.
Esivahvistimessa ei ole sävynsäätöjä.
Pitääkö hankkia ekvalisaattori ! eipä pahemmin kuminoita ole ja kaiuttimet on seinänvieressä epä hifistyneesti.
Ei oikein ole tehonpuutekaan minusta.
Hento basso vaikka 4x15" ?
4
199
Vastaukset
- Rik Rok
Vaikuttaa akustiikkaongelmalta. Onko basso yhtä vaimea eri kohdissa huonetta kuunneltaessa? Kokeile siirtää kaiuttimia eri paikkaan.
Jos kyse on siitä, että bassotaajuuksilla tulee vaimentava seisova aalto, ei ekvalisointi auta mitään. - ekvalsiaattoriko
Juu tiedossa on eri kohtien seisovat aallot yms ei ole vaan bassoissa voimaa tuohon 4x15 elementtimäärään nähden ensinnäkään.
Ajettu diskanttia ja basso osastoa erillisillä päätteilläkin sama puute jatkuu.
tasaiset ohmit tulee joka navasta eli klllä kunnossa on itse uudet kaiuttimetkin.
Elementit liikkuu mallikkaasti testilevyn ala pistetaajuuksilla oikeisiin suuntiin oikealla ajalla hyvin pumppaa.
Taitaa olla vain kaiuttimet kelvottoman huonot basso ääniltään.
tarkennuksena että toki ne nyt pikkupurkit hakkaa menne tullen mutta se kunnon basso uupuu. - Matias.
Kuulostaa vaihevirheeltä.
- nbvjhcvh
Minkäkokoinen huone (pituus ja leveys), ja onko erikoisen muotoinen vai perus-suorakaide?
Onko ne kajarit bassorefleksit vai suljetut? Jos refleksi, onko putken ulostulo takana? Seinäsijoituksesta tuli tuollainen mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984