Olen asunut vuokra-asunnossa jo monta vuotta....Joka talvinen ongelma on se että patterit eivät toimi kunnolla... Asuntoni on kulmahuoneisto jossa olen todella viihtynyt... Mutta monena talvena on ongelma että olohuoneen kulma patterista toinen ei lämpi ollenkaan..Ovat käyneet ilmaamassa joka ihan pikkasen auttanut mutta hiipuu..
Ja sitten keittiö patteria pitääkäydä vähän väliä ilmaamassa että lämpiää...
Talonmiehet selittävät että kun asuntoni on toisessa päässä taloa ja lämpökeskus toisessa .niin se vaikuttaa asiaa....
Hmm just ....
Taas otin yhteyttä talomieheen ja nyt taas tulevat kattoo noita pattereita...
¨Vuokralla....
2
161
Vastaukset
Tästä kannattaisi ottaa vuokranantajaan yhteyttä, hän voi vaatia isännöitsijää ehdottamaan lämpöremonttia.
Aikoinaan meillä taloyhtiössä ihan sama homma, kaikki kulmahuoneistot (joka kerros) kylmiä. Ratkaistiin siten että hommattiin yhtiön puolesta lisälämmittimet ja hyvitettiin sähkölaskua vastikkeesta.
Remontti tuli, ei ollut kallis tehokkaammat pumput ja uudet termarit.
Tosin, jos "pelkkiä" vuokra-asuntoja täynnä, niin voi olla ettei remppa kovin etene..
Yritä saada talvikuukausilta vuokranalennusta, vetoa vaikka lisälämmittimen kuluttamaan sähköön?
Oma asiasi sitten tietenkin, käytätkö lämmitintä. (Jotkut ottaa rappukäytävästä..)- helppo juttu
Opettele itse ilmaamaan ne patterit, avain maksaa pari euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976