Ruotsintpat ovat hyviä ihmisille moneen tautiin, mutta sopiiko ne eläimille myös ?
Sisäisesti en usko, kun siinä on tuota alkoholia, mutta ulkoisesti käytettynä se kiinnostaa enemmän. Jos jolain olisi tietoa tästä, kun itse en sitä löytänyt.
Ruotsintipat
10
243
Vastaukset
- Kokeile
Jonkun pitää kokeilla! Ole sinä se kokeilija!
Ruotsintippoja saa ainakin apteekeista Sveitsistä (Schwedenelixir). Sveitsistä saa myös absinttia.
- nostoväkijuoma
OOT SIIS ALKOHOLISTI KUTEN KAIKKI PAPIT!?!?
- nostoväkijuoma
nostoväkijuoma kirjoitti:
OOT SIIS ALKOHOLISTI KUTEN KAIKKI PAPIT!?!?
Hei!
Käytit oikeudetta nimimerkkiäni 'nostoväkijuoma'. Jos haluat sen itsellesi, rekisteröi se S24:ssä itsellesi. Muista antaa Suomi24:lle sähköpostiosoitteesi, kun rekisteröidyt.
t. nostoväkijuoma
signature ErWoZm - nostoväkijuoma
OLET AIVAN TÄYŚI IDIOOTTI JA SEKOPÄÄ.
nostoväkijuoma on ollut minun nimimerkkini jo ennenkuin sinä paskahousu olit edes syntynyt.
Joten ÄLÄ KÄYTÄ nimimerkkiäni ,nostoväkijuoma, tai haastan sut oikeuteen,
SENKIN KUSIPÄÄÄ!
OLEN JURISTI JA nostoväkijuoma - nostoväkijuoma
nostoväkijuoma kirjoitti:
OLET AIVAN TÄYŚI IDIOOTTI JA SEKOPÄÄ.
nostoväkijuoma on ollut minun nimimerkkini jo ennenkuin sinä paskahousu olit edes syntynyt.
Joten ÄLÄ KÄYTÄ nimimerkkiäni ,nostoväkijuoma, tai haastan sut oikeuteen,
SENKIN KUSIPÄÄÄ!
OLEN JURISTI JA nostoväkijuomaHei!
Et ole nostoväkijuoma -nimimerkki, eikä sinulla ole siitä näyttöä. Minä keksin nimimerkin 'nostoväkijuoma' ja signatuuri löytyy alta. Vastustan sairaiden ihmisten huijaamista vaihtoehtohoidoiksi nimitetyillä huuhaakäsittelyillä.
Mikset jo haasta?
t. nostoväkijuoma
--
signature erePjd - nostoväkijuoma
nostoväkijuoma kirjoitti:
Hei!
Et ole nostoväkijuoma -nimimerkki, eikä sinulla ole siitä näyttöä. Minä keksin nimimerkin 'nostoväkijuoma' ja signatuuri löytyy alta. Vastustan sairaiden ihmisten huijaamista vaihtoehtohoidoiksi nimitetyillä huuhaakäsittelyillä.
Mikset jo haasta?
t. nostoväkijuoma
--
signature erePjdBritish Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.
Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.
Kirjallisuusviitteet
http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp" - paavin_anoppi
nostoväkijuoma kirjoitti:
Hei!
Et ole nostoväkijuoma -nimimerkki, eikä sinulla ole siitä näyttöä. Minä keksin nimimerkin 'nostoväkijuoma' ja signatuuri löytyy alta. Vastustan sairaiden ihmisten huijaamista vaihtoehtohoidoiksi nimitetyillä huuhaakäsittelyillä.
Mikset jo haasta?
t. nostoväkijuoma
--
signature erePjd"Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
Tuo huuto on Suomessa syyri,
Mut mikä se on se kyltyyri?
Kas, siinäpä pulma on jyyri.
Se on yhdelle ooppera-kyyri,
taas toiselle Tukholma-tyyri,
Duncan, Forssellin figyyri
tai Parisin polityyri.
Tuhatkarvainen on kyltyyri -
se on Kiinassa Kiinaan myyri -
mut Suomessa Suomen kyltyyri
tuon kaiken on karrikatyyri.
http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml
- maxpastillR-9010
Tiede on valheellista ja virheellistä. Voidaan sanoa että tiedemaailma on valhemaailma. Tiedemaailma on järjestelmällinen tiukkojen lakien alaisuudessa toimiva maailma. Vain tieteen luomassa valhemaailmassa asiat voi ennustaa ennalta, ei todellisuudessa. Tiede häviää aina todellisuudelle. Tieteen teettämät, laitteet hajoaa, ihmiset sairastuvat hoidoista huolimatta, kuolevat tauteihin, voivat sairastua rokotteisiin ym. Ihan mitä tahansa tiede teettä, se on virheellistä ja pidemmän päälle tieteen teettämät menetelmät ei toimi.
Todellinen maailma ei tätä ole. Todellisuus on vaihtoehtoja täynnä, todellisuus on kaoottisuutta ja ennalta-arvaamattomuutta täynnä. Siinä ei ole virhettä koska kaiken hajoaminen, kuoleminen on hyväksytty tosiasia. - Wana.Tallin
Mie käytän Viron tippoja. Erilaisissa pulloissa. Vettä mie en lahden takaa tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372