Ruotsintipat

eläimen hoidossa

Ruotsintpat ovat hyviä ihmisille moneen tautiin, mutta sopiiko ne eläimille myös ?

Sisäisesti en usko, kun siinä on tuota alkoholia, mutta ulkoisesti käytettynä se kiinnostaa enemmän. Jos jolain olisi tietoa tästä, kun itse en sitä löytänyt.

10

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile

      Jonkun pitää kokeilla! Ole sinä se kokeilija!

    • Ruotsintippoja saa ainakin apteekeista Sveitsistä (Schwedenelixir). Sveitsistä saa myös absinttia.

      • nostoväkijuoma

        OOT SIIS ALKOHOLISTI KUTEN KAIKKI PAPIT!?!?


      • nostoväkijuoma
        nostoväkijuoma kirjoitti:

        OOT SIIS ALKOHOLISTI KUTEN KAIKKI PAPIT!?!?

        Hei!

        Käytit oikeudetta nimimerkkiäni 'nostoväkijuoma'. Jos haluat sen itsellesi, rekisteröi se S24:ssä itsellesi. Muista antaa Suomi24:lle sähköpostiosoitteesi, kun rekisteröidyt.

        t. nostoväkijuoma
        signature ErWoZm


      • nostoväkijuoma

        OLET AIVAN TÄYŚI IDIOOTTI JA SEKOPÄÄ.
        nostoväkijuoma on ollut minun nimimerkkini jo ennenkuin sinä paskahousu olit edes syntynyt.
        Joten ÄLÄ KÄYTÄ nimimerkkiäni ,nostoväkijuoma, tai haastan sut oikeuteen,
        SENKIN KUSIPÄÄÄ!

        OLEN JURISTI JA nostoväkijuoma


      • nostoväkijuoma
        nostoväkijuoma kirjoitti:

        OLET AIVAN TÄYŚI IDIOOTTI JA SEKOPÄÄ.
        nostoväkijuoma on ollut minun nimimerkkini jo ennenkuin sinä paskahousu olit edes syntynyt.
        Joten ÄLÄ KÄYTÄ nimimerkkiäni ,nostoväkijuoma, tai haastan sut oikeuteen,
        SENKIN KUSIPÄÄÄ!

        OLEN JURISTI JA nostoväkijuoma

        Hei!

        Et ole nostoväkijuoma -nimimerkki, eikä sinulla ole siitä näyttöä. Minä keksin nimimerkin 'nostoväkijuoma' ja signatuuri löytyy alta. Vastustan sairaiden ihmisten huijaamista vaihtoehtohoidoiksi nimitetyillä huuhaakäsittelyillä.

        Mikset jo haasta?

        t. nostoväkijuoma
        --
        signature erePjd


      • nostoväkijuoma
        nostoväkijuoma kirjoitti:

        Hei!

        Et ole nostoväkijuoma -nimimerkki, eikä sinulla ole siitä näyttöä. Minä keksin nimimerkin 'nostoväkijuoma' ja signatuuri löytyy alta. Vastustan sairaiden ihmisten huijaamista vaihtoehtohoidoiksi nimitetyillä huuhaakäsittelyillä.

        Mikset jo haasta?

        t. nostoväkijuoma
        --
        signature erePjd

        British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
        BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

        Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

        Kirjallisuusviitteet
        http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"


      • paavin_anoppi
        nostoväkijuoma kirjoitti:

        Hei!

        Et ole nostoväkijuoma -nimimerkki, eikä sinulla ole siitä näyttöä. Minä keksin nimimerkin 'nostoväkijuoma' ja signatuuri löytyy alta. Vastustan sairaiden ihmisten huijaamista vaihtoehtohoidoiksi nimitetyillä huuhaakäsittelyillä.

        Mikset jo haasta?

        t. nostoväkijuoma
        --
        signature erePjd

        "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
        Tuo huuto on Suomessa syyri,
        Mut mikä se on se kyltyyri?
        Kas, siinäpä pulma on jyyri.

        Se on yhdelle ooppera-kyyri,
        taas toiselle Tukholma-tyyri,
        Duncan, Forssellin figyyri
        tai Parisin polityyri.

        Tuhatkarvainen on kyltyyri -
        se on Kiinassa Kiinaan myyri -
        mut Suomessa Suomen kyltyyri
        tuon kaiken on karrikatyyri.

        http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml


    • maxpastillR-9010

      Tiede on valheellista ja virheellistä. Voidaan sanoa että tiedemaailma on valhemaailma. Tiedemaailma on järjestelmällinen tiukkojen lakien alaisuudessa toimiva maailma. Vain tieteen luomassa valhemaailmassa asiat voi ennustaa ennalta, ei todellisuudessa. Tiede häviää aina todellisuudelle. Tieteen teettämät, laitteet hajoaa, ihmiset sairastuvat hoidoista huolimatta, kuolevat tauteihin, voivat sairastua rokotteisiin ym. Ihan mitä tahansa tiede teettä, se on virheellistä ja pidemmän päälle tieteen teettämät menetelmät ei toimi.

      Todellinen maailma ei tätä ole. Todellisuus on vaihtoehtoja täynnä, todellisuus on kaoottisuutta ja ennalta-arvaamattomuutta täynnä. Siinä ei ole virhettä koska kaiken hajoaminen, kuoleminen on hyväksytty tosiasia.

    • Wana.Tallin

      Mie käytän Viron tippoja. Erilaisissa pulloissa. Vettä mie en lahden takaa tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe