Auttakaa tarvisin tapoja saada rahaa 800e

Rahaa

Oon 12 v ja tarvisin jonkun helpon tavan saada rahaa nopeasti 800e uuteen koneesee En haluu tehä kotitöitä koska äiti ei ikinä maksa tälläki hetkellä 30 e velkaa kertokaa hyvii keinoi.

6

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en nyt haluis pilata sun unelmias mut ei oo olemassa mitään HELPPOA tapaa saada 800€. Mul ei kyl nyt tuu mielee mitää muuta tapaa ku tehä kotitöitä. Toki sä voisit jonku naapurin tai kaverin koiraa ulkoiluttaa pienestä korvauksesta? .-.

• Sitä 800€ ei pysty ansaita nopeastikkaa.

• rahamie$

Suomen ES-jonnekannat kasvavat koko ajan. Keräile koulusi pulloja ja palauttele vaikka niitä. Saat siitä jonkin verran rahaa.

• 12vruohosilppuri

Ei helposti 800€.Itse olen 12v poika ja leikkaan kahen naapurin ja oman pihan nurmikot kesäisin. Tuloni hyvänä kesänä ovat 70-90€ kuukaudessa. Eli tienaan yhtenä kesänä noin 200-250€

• Niinpä.

Kasaa kone komponenteista ja saat saman 550-600€

• hiyjku

Myy persett* kAdulla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe