Oon 12 v ja tarvisin jonkun helpon tavan saada rahaa nopeasti 800e uuteen koneesee En haluu tehä kotitöitä koska äiti ei ikinä maksa tälläki hetkellä 30 e velkaa kertokaa hyvii keinoi.
Auttakaa tarvisin tapoja saada rahaa 800e
6
565
Vastaukset
Mä en nyt haluis pilata sun unelmias mut ei oo olemassa mitään HELPPOA tapaa saada 800€. Mul ei kyl nyt tuu mielee mitää muuta tapaa ku tehä kotitöitä. Toki sä voisit jonku naapurin tai kaverin koiraa ulkoiluttaa pienestä korvauksesta? .-.
- rahamie$
Suomen ES-jonnekannat kasvavat koko ajan. Keräile koulusi pulloja ja palauttele vaikka niitä. Saat siitä jonkin verran rahaa.
- 12vruohosilppuri
Ei helposti 800€.Itse olen 12v poika ja leikkaan kahen naapurin ja oman pihan nurmikot kesäisin. Tuloni hyvänä kesänä ovat 70-90€ kuukaudessa. Eli tienaan yhtenä kesänä noin 200-250€
- Niinpä.
Kasaa kone komponenteista ja saat saman 550-600€
- hiyjku
Myy persett* kAdulla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897