Miten saisin rahaa iPhoneen...

iwantiphone-02

Moi! oon -02 syntynyt tyttö, täytän joulukuussa 11. Mulla on nokia lumia 620 (joosurkeepuhelixd) jolla kirjottelen ny. Sain tän maaliskuussa,mutta toivon joululahjaks iphone 4/4s. Haluisin kerätä rahaa siihen, jos en saakkaa ditä "joulupukilta" ;) eli mite koht 11v tyttö vois saada rahaa ? Ja ostaisitko 11v iPhonea joululahjaksi? Ja ei kiitos mktää "miks vitus tahot jonku apple" koska halunpahan vaan:) ja tää on ollu mul maaliskuun lopusta ja ei yhtää naarmua:) niinja saan kuukausirahaa 30€ kokeista jos 9 tai 10 nii 2€ tokarista ja mul on ny 100€ säästös:)

41

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nope.com

      Tuommoosella lapsella menee ifööni viikossa rikki

      • alottajaaaaa

        mites lumia joka on paska ja menee helposti rikki on pysyny maaliskuusta? ja millasella lapsella sit ei menis ?


      • WTF?
        alottajaaaaa kirjoitti:

        mites lumia joka on paska ja menee helposti rikki on pysyny maaliskuusta? ja millasella lapsella sit ei menis ?

        lumia menee helposti rikki???? EI MENE!! Nokian puhelimet on kaikista kestävimpiä!


      • AijaaJonne
        alottajaaaaa kirjoitti:

        mites lumia joka on paska ja menee helposti rikki on pysyny maaliskuusta? ja millasella lapsella sit ei menis ?

        Voi v***u mikä tyhmä pieni lapsi... Apple iPhone menee ilman sitä kuorta niin v*tun helposti paskaksi kun taas nokia linjassa on tosi kestävä näyttö, muutenkin sinulla ei edes pitäisi olla 620 lumiaa-_- joten mene takaisin sinne hiekkalaatikkoon äläkä ole joku v*tun Lissu KIITOS


    • Haistapaskalooool

      Mee pentu ostamaa leegoja prkleen pikkulissu.

      • agahag

        >_


    • iphoneee

      Säästät kk rahas ja pyydät mummeilta ja vaareilta parikymppiä jolulahjaks nii sulla on 250€ ja mä voin myydä sulle iphone 4s 16gb käytettynä mutta täysin toimivana sillä 250€.

    • tuolta
      • 02tyttö jol iphone kuoli

        Älä osta iphonee mulki on ja iha sairaast vikoi yms. Nytki se vaa ei päästä mua käyttää sitä T. Myös 02 tyttö ;)


    • Heb

      Rahaa saa töitä tekemällä ja lapsityövoima on Suomessa kielletty. Eli vastaus: et saa rahaa muualta, kuin kerjäämällä, varastamalla tai lahjaksi.

      • Eimulmuut

        Vast 13 v saa mennä jonkinlaiseen kesäduunii


    • androidtoimii

      Mitähän vittua 11v tekee iPhonella?

      ps. ei kannata ostaa niitä ikivanhoja iPhone 4/4S -malleja

    • Hoaaah

      Kuules nyt... Mä oon 13, eli -00 ja elämässäni oon omistanu KOLME kännykkää. Niistä yks (sain joskus ekalla ja käytin alle vuoden) oli ollu mun veljellä jo 3 vuotta ja sitä ennen vuoden jollain sen kaverilla. Toisen olin saanu kakkosluokan jouluna. Sillä joululahjaks saadulla rimpulasimpukalla selvisin melkeen 5 vuotta. Sitte sain vihdoinki kosketusnäytöllisen, sen Nokian ekan kosketusnäytöllisen kännykän. Se mulla on vieläkin, eikä uutta kännykkää oo näköpiirissä varmaan ennen lukiota. Nyt kuitenki kirjottelen ipad minillä, johon oon säästäny rahaa jotain 3 vuotta. Tai alunperin säästin iPadiin mu sitte ku tuli mini myyntiin ni päätin ottaa mielummin sen. Rahaa saan kuukaudessa suunnilleen 5-10€. Joten älä valita. Jos sulla on mikä tahansa lumia ni ylistä Jumalaa et oot saanu sen. Lopeta iPhone unelmat ja keskity elämääs! Iha vaa huvikses koita pitää yks päivä viikossa, jolloin olisit kännykällä alle vartin. Tulee mietittyä kaikennäköstä muutaki ku sitä facebookia tai instaa. Ja kyllä, tää viesti on laitettu joskus neljän aikaan yöllä, mut se johtuu siitä et en saa millää unta, koska ELEKTRONIIKKA pilaa mun elämää. Voi elämän kevät. This world has fucked up very, very badly.

    • Ari Kivikangas

      Myy ittees vaareille

    • 13v iPhone 5S

      Joo tota mää täs just kirjottelen iPhone 5S, jonka pari päivää sit osti. Vaiha luurii 4 kertaa vuodes. Viimeksi mää ostin samaa aikaa lumia520 ja Gs4

      Kyl sää viel jotenki se puhelime saat. Eihän 4S kallis oo! Pari sattaa.

      Ja ikää o 13.

      • Eimulmuut

        Tajuutsä paljo rahaa ja luontoo sä tolla tuhlaat? Emmäkää. Ei puhelinta tarvii samana vuonna vaihtaa yleensä kertaakaa jos pitää hyvin.


    • Jajony00
    • qwertyui1

      Kerron nyt vaan että iphone on last-season, ylihintainen, ruma, bugaava ja vanhaa teknologiaa. Nexus 5, suosittelen

    • aaaargh! aple orjat

      Miksi?
      Miksi veeitussa kaikki haluaa iphonen? Saman asian ajaa joku samsungi, jopa halvemmalla.

    • mgtsdcfghj

      Mitä järkeä ostaa joku iphone joka on ihan turha?
      Säästä rahaa johonkin muuhun..

    • mie vaa 9v

      Miks ostaisit iphonen, osta sony Xperia z ultra, munki o se ja on kivaa olla 700€ puhelin :d

    • KaikkiMitäRahalSaa

      itsellllä kultainen iphone 4 ja saan 5S kesän aikana bitchees

    • Jalaa1

      iPhonet on täysiä trendileluja. Ei ole mitään järkeä maksaa puhelimesta yli 600€:a. Itellä on käytössä Symbian käyttiksellä oleva Nokia C6-01. Kesällä varmaan vaihtuu Motorola Moto X:ään tai johonkin saman hintaluokan luuriin.
      Sit tästä Lumioiden kestävyydestä, niin eniten on Lumioita lähtenyt duunipaikalta huoltoon. On ollut ensimmäisen mallisukupolven Lumioita, mutta myös uudempia. Vikoina ollut mm. mikrofoni rikki, kuuloke rikki. Näyttö lakannut toimimasta. Ei lataa.

      • Juurikin_näin

        Ainoa mikä iPhonessa maksaa on se puoliks syöty omena takakannessa. Joo joo 2 vuotta vanha mutta sanoin nyt kumminki.


    • nokiahot
      • Miksi ihmeessä

        Kuule. Olen kohta 16 ja en ole koskaan omistanut kosketusnäyttöpuhelinta.


    • 78asdfg

      iPhonessa on sisäänrakennettu akku, Samsungissa taas ei. Osta mieluummin Samsung, tulee käytännöllisemmäksi.

      Jos iPhonen akku hajoaa, tai tulee jotain vikaa, akun vaihto maksaa maltaita.

    • Luetoi

      Mun mielestä sun pitäis säästää. Älä käy kaupoissa vaik kamu menis ostaa jotai. Pyydä äipält tai faijalt tai molemmilta 30-60 euroo syndelahjaks. Ja jos saat kerättyä ne äkkiä ja sen minkä tartteet, onnea! Äläkä välitä noist paskoista jotka kiriottelee tonne jotai vaikk ei tiedä mitään... ne taitaa oikeesti olla jotai 8 vuotiai ;)

      • Samaa mieltä! (:


    • MITÄHELVETTIÄ

      MITÄ HELEVETTIÄ "iwantiphone-02"? Sä sanot syntynees 02 mutta olet 11??? 02 syntyneet täyttävät tänä vuonna 13! Myöskin "Hoaah" Mitä helvettiä sä selität? - "Kuules nyt... Mä oon 13, eli -00 ja elämässäni oon omistanu KOLME kännykkää."
      00 syntyneethän täyttävät tänä vuonna 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ideuutti

        Aloitettu vuonna 2013...


    • auttajakooh

      Lellitty kakara

    • EiIPHONEE

      IHMISET! eikö saa haaveilla mistä tahtoo? Itsekkin olisi mukava saaha iphone mutta samsung 5s on tarpeeks hyvä mulle.Olen vasta 11v ja on mul jo Ipad ja samsung Galaxy 5s. joten nekun yhdistää niin siitä tulee jo parempi kun iphone 4 tai 5.En kyllä pidä nokia lumioista yhtään mutta kestäviä ne on! Mulla on aina ollut vain kosketus näyttö puhelimia ja eka puhelin oli samsung Galaxy 3s Joten ihan ok ja sil pärjäsin hetken.Joten älä ota iphonea vaan samsung galaxy s4 tai Samsung Galaxy 5s

    • ookkovähäjäljes

      VITU KUSETTAJA...02 EI OO MITÄÄ HELVETIN 11 VUOTIAITA. NE ON 13. VITUN VAJAA ÄLYNE XDDD

      • OletkosVajaaÄlynen

        Tai sit tää on alotettu kun nää nykyään 13 (jos ei viel synttärit olleet niin 12) vuotiaat oli just noit 11 vuotta eläneitä viitosia?


    • Yrittäkää

      Ensin äkin kukaa ei näimmä osaa laskee et 02 syntyneet oli 11vuotiaita 2013 kun keskustelu alotettiin. Toisekseen oon siis ite nyt 11v ja mulla on iPhone 4. Kolmannekseen mitä vitun vajaaälysii tänne kirjottelee kun pakko mennä haukkuun joka ikisen ihmisen juttui kun on ei oo parempeekaan tekemistä?
      Jos ootte aikusii ihmisii nii aika säälittävää et nytkin tämmönen nuori tyttö joutuu opettaan kuin puhuu jätkevästi. Joskus tuntuu et lapset on ainkin paljon kohteliaampii kun aikuset. Kylhän mä voin täällä teille valittaa, mut että aikuset ihmiset menee tän ikäsille kaikkee vittuu huutaa ja kiroon niin on ihan sairaaan säälittävää ja typerää!
      Häpeisitte! ~04~

      • JooEnKeksi

        Järjen ääni tässäkin keskustelussa mukana. :) Kiroilu ja vajaa älysiks haukkuminen pois niin kyllä hyvä tulee. Kyllä itsekin olisin ollut sillein "Oletteko jotain vajaa älysiä" tai muuta sellaista, kun täällä yksikin haukkuu muita vajaa älysiksi kun ei itse näemmä osaa laskea? Vai jäikö viestien laittopäivä vilkaisematta? Joka tapauksessa, vanhahko keskustelu.
        Itse en hankkisi omena kännykkää, olen suunnitellut että jostain alesta jonkun kivan androidin, mutta samsung, Apple, ja lumiat eivät ole listalla. Mutta, jos kerran sellainen kännykkä pitää saada, niin säästä rahaa ja IPhonet.. Ne tuntuu mukaville kädessä, sen voin sanoa. c:
        Kannattaa muuten harkita asiaa ennen kuin hankkii uuden kännykän!


    • tyttö03

      Ei oo mullakaa iPhonee mut
      säästää ja pyytää vähä enemmän rahaa ja jos lähistöllä asuu jtn. vanhoja ihmisii ja niillä on vaik koira jota pitää lenkittää nii voit 10€ lenkittää ja lumet kolata kesällä ruohon leikata onnee yritykseen :):)

    • valittajalähemeneetäältä

      Kerää pulloja ja oo onnellinen.
      ps iphone menee viikossa rikki.
      älä kirjota tänne.

    • Kannattaa tehdä jotain työtä, esim. lasten vahtimista tai lemmikin ulkoiluttamista.

    • Anonyymi

      Mä saan kirjasta 2€
      (luen Soturikissoja joissa n. 250-350 sivuu)
      Kokeista saan:
      10/10 = 5€
      9 /9½ = 4€
      9 = 3€
      8½/8 /8 = 2€

      Ja sitte kans toikkareist saan rahaa.
      Oon 11v tyttö. Mulla on kasassa n. 430€
      (Oon keränny tosi pitkään)
      Ja mutsi on mulle velkaa AINOASTAAN KIRJOISTA jopa 120€ (rakastan lukemista nii saan siitä tosi paljon rahaa )

      Mutta sopikaa vaikka että saat kotitöistä vaikka 5€ ja sit kans kirjoista (kirja juttuun vanhemmat suostuu vrm hyvin jos et oikeesti tykkää lukee ja ne haluis et luet)

      Ja voit myös kysyy saisitko vaikka ihan viikossa rahaa 10-30€ plus sitte ne kotityö rahat.

      Toiv. oli apua! :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe