Grim Batol

Grim Fang I

NOW regruiting!!

39

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salainen ihailia

      Jaahas..
      taitaa todellakin olla kyseessä se aito ja oikea.
      Tervetuloa takaisin, Taiffuunivariksenhenkiiobldrsanttu

    • kiinnostumus

      Mitkä ovat liittymis vaatimukset??

      Mitkä maagiset taidot pitää hallita??

      Onko järjästö kansain välinen??

      • kiinnostumus

        Onko vapaa muurari taustasta hyötyä jos hakee jäsäneksi? Entä COS tai TOS?

        Pitääkö lukea MAGICAL grimoires? Lavey? Aquino? Kotkavuori? Don Webb? Micael V. Ford?!

        Onko kirjallisia pääsy kokeita?!


      • Grim Fang I
        kiinnostumus kirjoitti:

        Onko vapaa muurari taustasta hyötyä jos hakee jäsäneksi? Entä COS tai TOS?

        Pitääkö lukea MAGICAL grimoires? Lavey? Aquino? Kotkavuori? Don Webb? Micael V. Ford?!

        Onko kirjallisia pääsy kokeita?!

        Vastaan! Huom!! ASIALLISET kysymykset!

        Grim Batol etu rintamassa NEW wave emo goth satanismit ALA EA Poe JRR Tolkien HP Lovecraft huom! esim!!

        COS/TOS VANHAT inho realismi satanismit Grim Batol RUNOLLINEN vertaus aesthetiika current!!

        Pääsy HYVIN vaativa kaikki aloittaa ALIMMALTA asteesta huom!! MYÖS nykyiset jäsenistöt siksi järjästössä TOISTAISEKSI vain I aste jäsenet vaikka asteet IX asti!! II asteet vaatii TOSI mailma JULKISET teot esim JULKINEN avoin tilaisuus organisaatio!!

        I aste hakemus vaatimukset postissa!! KOHTA!!!


      • Ehdottamus
        Grim Fang I kirjoitti:

        Vastaan! Huom!! ASIALLISET kysymykset!

        Grim Batol etu rintamassa NEW wave emo goth satanismit ALA EA Poe JRR Tolkien HP Lovecraft huom! esim!!

        COS/TOS VANHAT inho realismi satanismit Grim Batol RUNOLLINEN vertaus aesthetiika current!!

        Pääsy HYVIN vaativa kaikki aloittaa ALIMMALTA asteesta huom!! MYÖS nykyiset jäsenistöt siksi järjästössä TOISTAISEKSI vain I aste jäsenet vaikka asteet IX asti!! II asteet vaatii TOSI mailma JULKISET teot esim JULKINEN avoin tilaisuus organisaatio!!

        I aste hakemus vaatimukset postissa!! KOHTA!!!

        Väinö Linna, Kalle Päätalo pääsykoekirjoiksi korkean tason takaamiseksi.


    • Kahvihammas

      minua kiinnostaa lähinnämahdollinen kahvitarjoilu väittelytilaisuudessa.
      Toivoisin että eri kahvilaatuihin olisi panostettu ja hermesetas makeutus olisi saatavilla.
      Nyyttikesteihin voin tuoda leivoksia joissa diabolinen muoto.

      • GB OVT

        Täällä heitellyt merkityksettömät kommentit ovat juuri niitä jotka ascendant Grim Fang näki tuleviksi jos hän ilmoittaa liittymisestään synkkään joukkoomme. Konformistin mieli on todellakin kellopeli. Mutta silti sen kilauttaminen ei mennyt hukkaan: Tällä teollaan hän vahvisti muille ja itselleen kolmannen silmänsä auenneen näkemään entisen piirinsä kuvion ja pystyvänsä asettumaan sen ulkopuolelle.

        Kirottuna kulkee synkkä Grim Batol mut' kevyempi ei ole kohtalo ulkopuolisen vaan kaksin verroin karumpi - unen turruttama kohtalo ei kohtalo ole ensinkään!


      • ei tee senssiä
        GB OVT kirjoitti:

        Täällä heitellyt merkityksettömät kommentit ovat juuri niitä jotka ascendant Grim Fang näki tuleviksi jos hän ilmoittaa liittymisestään synkkään joukkoomme. Konformistin mieli on todellakin kellopeli. Mutta silti sen kilauttaminen ei mennyt hukkaan: Tällä teollaan hän vahvisti muille ja itselleen kolmannen silmänsä auenneen näkemään entisen piirinsä kuvion ja pystyvänsä asettumaan sen ulkopuolelle.

        Kirottuna kulkee synkkä Grim Batol mut' kevyempi ei ole kohtalo ulkopuolisen vaan kaksin verroin karumpi - unen turruttama kohtalo ei kohtalo ole ensinkään!

        Ei oikein täsmää tämä seivailu ja "I aste vaatimus regruidding" läpät. Onko taiffuuninhenki opetellut kirjoittamaan vai koijaako joku nyt itse peijoonia?


      • Grim Fang I
        ei tee senssiä kirjoitti:

        Ei oikein täsmää tämä seivailu ja "I aste vaatimus regruidding" läpät. Onko taiffuuninhenki opetellut kirjoittamaan vai koijaako joku nyt itse peijoonia?

        GB jäsen määrät MONTA KERTAISET Taiffuuni TAI IOBLDRvertailut!!! Ehkä isompi kuin TOS??! EI voi tietää!! Huom!! EI minun perustukset LIITTYMYS yhteis hyvä kollektiiviin!!! JUURI ÄSKEN!!! TODELLISET vaikutukset mailmaan!!! Minä OSANA missä SINUN lojalitetti???!


      • Voimakirjoituskone
        Grim Fang I kirjoitti:

        GB jäsen määrät MONTA KERTAISET Taiffuuni TAI IOBLDRvertailut!!! Ehkä isompi kuin TOS??! EI voi tietää!! Huom!! EI minun perustukset LIITTYMYS yhteis hyvä kollektiiviin!!! JUURI ÄSKEN!!! TODELLISET vaikutukset mailmaan!!! Minä OSANA missä SINUN lojalitetti???!

        Miksi pitäisi olla jotain toista tahoa ISOMPI? Eikö pikemminkin olisi järkevämpää panostaa jäsenistön LAATUUN?

        Yhteishyväkollektiivi?!

        Tätäkö tarkoitit:

        http://www.yhteishyva.fi/

        Hyviä (jopa saatanallisen hyviä) reseptejä siellä ainakin on..eritoten tämä:

        http://www.yhteishyva.fi/ruoka-ja-reseptit/reseptit/kahvipannacotta/01637


      • kiinnostumus
        Grim Fang I kirjoitti:

        GB jäsen määrät MONTA KERTAISET Taiffuuni TAI IOBLDRvertailut!!! Ehkä isompi kuin TOS??! EI voi tietää!! Huom!! EI minun perustukset LIITTYMYS yhteis hyvä kollektiiviin!!! JUURI ÄSKEN!!! TODELLISET vaikutukset mailmaan!!! Minä OSANA missä SINUN lojalitetti???!

        Saako siis järjästöön pyrkiä vaikka olisi ex Taiffuuni tai ex IOBLDR?

        Vai onko Grim Batol liian erillainen?

        MINUN lojaliteetti osallisuus ehkä Grim Batol? Ei voi tietää?


      • Grim Fang
        kiinnostumus kirjoitti:

        Saako siis järjästöön pyrkiä vaikka olisi ex Taiffuuni tai ex IOBLDR?

        Vai onko Grim Batol liian erillainen?

        MINUN lojaliteetti osallisuus ehkä Grim Batol? Ei voi tietää?

        Grim Batol EHKÄ un satanic current SELVITYS käynnissä!! EN suosita liittymiset ENNEN loppu raporttia!!!

        Vaihto ehdot??! EI OLE!!! TOS kopioi VANHAT IOBLDR sampon hakkaus rituaalit mesikämmen möläytti heh heh vaihdettu VAIN luolasauna EI hämää ketään!!! NOLOA!!!


      • kahvitarjoilija
        Grim Fang kirjoitti:

        Grim Batol EHKÄ un satanic current SELVITYS käynnissä!! EN suosita liittymiset ENNEN loppu raporttia!!!

        Vaihto ehdot??! EI OLE!!! TOS kopioi VANHAT IOBLDR sampon hakkaus rituaalit mesikämmen möläytti heh heh vaihdettu VAIN luolasauna EI hämää ketään!!! NOLOA!!!

        Oliko tuo mahdollisesti haaste maagiseen voimainkoitokseen?

        http://www.youtube.com/watch?v=eUp3foJ-5vk


      • kiinnostumus
        Grim Fang kirjoitti:

        Grim Batol EHKÄ un satanic current SELVITYS käynnissä!! EN suosita liittymiset ENNEN loppu raporttia!!!

        Vaihto ehdot??! EI OLE!!! TOS kopioi VANHAT IOBLDR sampon hakkaus rituaalit mesikämmen möläytti heh heh vaihdettu VAIN luolasauna EI hämää ketään!!! NOLOA!!!

        IOBLDR sampon hakkaus rituaali SALAINEN alkemia keksintö läpimurto? Viisasten kivi?! Onko tosi? Jos on niin ihailua & kunjoitusta 5/5!!! Ja TOS nolo NÖYRYYTYS!

        MILLOIN loppu raportti ja ehkä liittymis mahdollisuus? ERIKOIS lupa liittymis mahdollisuus ENNEN raporttia? SPECIAL case?!


    • Kunjoittaja

      Hitosti Kunjoitusta. älä lannistu.
      jonain päivänä järjästösi on universumin halzija kun jaxat ahertaa.
      KAnnattaa ensin ottaa väittälytilaisuus IOBLDR ja Taiffuunin kanssa niin saat pahimmat kilpailijat pois.

    • Fanittaja

      onko puhelin seksi palveluita niin kuin IOBLDR ?

    • nnnnnnnnnnnnnnnnnuuu
    • geggegegegege
    • justiinsa

      Aloin googlettelemaan tietoa satanismin nykytilasta maassa kun olen jo jonkin aikaa ollut näistä kuvioista syrjässä ja tämä on se mihin törmään... taidan odotella toiset 10 vuotta ennen kuin edes yritän uudestaan

      • fff-fff

        Suomi24 maan paras tiedotuskanava. Kukaan ei ole ikinä trollannut täällä.


      • Grim Fang I

        EI!!! Liittymiset Grim Batol VOIMA joukkiot (I aste! huom!! KAIKILLE!!) ERIT satanismit mutta HUOM!! PAREMMAT kuin ennen oletko kokenut olemassa olo TUSKAA??! OIKEAT paikat sinulle!!! EI huomiot sgeledor vanha piiri kahvi tarjoilu muistutus asiat! IRTI vanhat piirit!!! Uusi TUNTEELLINEN päihde huolto yhteis hyvä satanismi ehkä jäsen liittymis kaavake postitus -> toimen piteet???


      • 4+7
        Grim Fang I kirjoitti:

        EI!!! Liittymiset Grim Batol VOIMA joukkiot (I aste! huom!! KAIKILLE!!) ERIT satanismit mutta HUOM!! PAREMMAT kuin ennen oletko kokenut olemassa olo TUSKAA??! OIKEAT paikat sinulle!!! EI huomiot sgeledor vanha piiri kahvi tarjoilu muistutus asiat! IRTI vanhat piirit!!! Uusi TUNTEELLINEN päihde huolto yhteis hyvä satanismi ehkä jäsen liittymis kaavake postitus -> toimen piteet???

        Älä unohda niitä pullakahveja Jehovan todistajien ja Scientologien kanssa tällä kertaa suhdetoiminnassasi.


      • Grim Fang 0???
        Grim Fang I kirjoitti:

        EI!!! Liittymiset Grim Batol VOIMA joukkiot (I aste! huom!! KAIKILLE!!) ERIT satanismit mutta HUOM!! PAREMMAT kuin ennen oletko kokenut olemassa olo TUSKAA??! OIKEAT paikat sinulle!!! EI huomiot sgeledor vanha piiri kahvi tarjoilu muistutus asiat! IRTI vanhat piirit!!! Uusi TUNTEELLINEN päihde huolto yhteis hyvä satanismi ehkä jäsen liittymis kaavake postitus -> toimen piteet???

        TIEDOTAN!! Grim Batol liittymis status:HALT! Ehkä alle kirjottaneelle annettu VÄÄRÄT tiedot??! Selvitys neuvottelut KÄYNNISSÄ sillä välin EI uudet jäsenet Grim Batollille (neuvottelu valtti heh heh)

        EI musta maalaus paljastus sisä piiri tiedot VIELÄ mutta JOS epä oikeusmukainen erotus niin EI VOI TIETÄÄ heh heh


      • kysyväinen
        Grim Fang I kirjoitti:

        EI!!! Liittymiset Grim Batol VOIMA joukkiot (I aste! huom!! KAIKILLE!!) ERIT satanismit mutta HUOM!! PAREMMAT kuin ennen oletko kokenut olemassa olo TUSKAA??! OIKEAT paikat sinulle!!! EI huomiot sgeledor vanha piiri kahvi tarjoilu muistutus asiat! IRTI vanhat piirit!!! Uusi TUNTEELLINEN päihde huolto yhteis hyvä satanismi ehkä jäsen liittymis kaavake postitus -> toimen piteet???

        Tarkoittaako tämä siis lopullista eroa voimakasveista?


      • Grim Fang
        Grim Fang 0??? kirjoitti:

        TIEDOTAN!! Grim Batol liittymis status:HALT! Ehkä alle kirjottaneelle annettu VÄÄRÄT tiedot??! Selvitys neuvottelut KÄYNNISSÄ sillä välin EI uudet jäsenet Grim Batollille (neuvottelu valtti heh heh)

        EI musta maalaus paljastus sisä piiri tiedot VIELÄ mutta JOS epä oikeusmukainen erotus niin EI VOI TIETÄÄ heh heh

        PÄIVITYS


        tilanne: kehityssuunta KRIITTINEN

        tunne: TYYTYMÄTÖMYYS

        !!!


      • Quaesitor
        Grim Fang kirjoitti:

        PÄIVITYS


        tilanne: kehityssuunta KRIITTINEN

        tunne: TYYTYMÄTÖMYYS

        !!!

        Taisi lirahtaa kofeiinitonta tällä kertaa?


      • kahvitarjoilija
        Grim Fang kirjoitti:

        PÄIVITYS


        tilanne: kehityssuunta KRIITTINEN

        tunne: TYYTYMÄTÖMYYS

        !!!

        Hyvänen aika! Kriittinen?!

        http://www.youtube.com/watch?v=aRhovNlNck4

        Mistä tyytymättömyys johtuu? Onko mitään, mikä voisi kääntää tilanteen VOITOKSI?


    • bam gridol

      Onko kahvitarjoilut jo järjestetty?

    • ripskukkuu

      hellurei!

      olen kiinnostunut saatananpalvonnasta YNNÄ MUUSTA aiheeseenliittyvähköisestä toiminnasta sillä ex tyty-ydeni lähti yhden YAWRRRRR SEKSYN saatananpalvojan matkaan ja tahtoisin olla yhtä HOT kuin se.

      ajattelin markkina arvoni (nyt arvioisin itse 4/5 mutta haluaisin ohittaa sen nihkeän keksin) nousevan nopeiten jos käyn jonkun pikaisen saatananpalvontakoulun ja hankin mustan raamatun jota esitän lukevani kynttilänvalossa. YAWRRR!!!!

      ja vielä tähän loppuun sellainen kysymys että miten voisin kasvattaa sexuaali energiat sillä pelkään että ex tyty-ydeni uusi poju yde on oikein hurja ori, voittava hevoinen, vähän kuin rico ohjelmassa meet the gigolos (tuli eilen tv5 vai oliko se liv tai jim en muista nyt). EI NIIN YAWWRRRR TÄMÄ!!! :(

      • ripskukkuu

        hei kamoooooooooooon! eikö ketään kiinnosta??!! tuhoan teidät kuin smaug ellette ala auttaa mua tässä ongelmassa


    • troll paladin

      Onks sul mainii ja kui pitkällä ootte raideis?

    • Grim prosbegt

      S24 humanist scum salaliitto mustamaalaus.
      Hyvällä asialla grim batol ei vitsi.

      HALT ! HAMMERZEIT !

    • Peter Pan

      Tiedotan:

      Salainen kriisikokous Mikä mikä - maassa. Kaikki satuolennot paikalle.
      Joulu tulossa pian, lahjapiilo löydetty ja lahjat tutkittu eikä tod.näk sisällä jetpackkia jolla voi lentää.

      Toimenpide: maagillinen sota korvatunturia vastaan välittömästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe