toimiiko ps4:ssä ps3:n pelit

zake

toimiiko siis ps4 konsolissa ps3:n pelit

13

20659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2213

      en usko, mielestäni sony ei ole kertonut tousta mitään mutta luulen että ei toimi

    • wertwerty

      Alustavien tietojen mukaan mitä olen kuullut huhuja, että ei toimi.. mutta myöhemmin niitä voi streamin kautta pelata?

      • Telkkumies

        Luulen että ei toimi


    • lazyband netconnecti

      Niin sen Gaikain kautta ilmeisesti saattaa voida pelata PS3 pelejä mutta mitenkähän nopean nettiyhteyden se vaatii vähintään toimiakseen sujuvasti?

    • kolmosella mennään

      http://www.ign.com/wikis/playstation-4/Backwards_Compatibility

      "In a roundtable conversation with journalists, President of Sony’s Worldwide Studios noted that PS3 games of both the retail and downloadable variety will not be compatible with PlayStation 4, at least not natively. In other words, your PS3 discs won’t work in the new console nor will the games you downloaded.

      There’s a catch, though: emulation. The PlayStation 3 doesn’t read PlayStation 2 discs (at least not anymore), but it can play PS2 games via the PlayStation Store in an emulated environment. Yoshida concedes that this is possible for PlayStation 4 supporting legacy PlayStation consoles as well. Indeed, the Gaikai presentation during PlayStation 4’s reveal touched on this “everything, everywhere” mentality. But for now, downloaded PS3 games won’t work “unless, somehow, some games work on emulation. And the easiest thing, technically, would be to make PSone games work on PS4 with emulation. But we’re not talking about our emulation plans as yet.”

      In short, “There are two ways [to play legacy content]: emulation or cloud services [from Gaikai]. But native support [of digital games from PS3], no, sorry. It doesn’t work.”


      Eikös melkein jokaisella se perus 100meganen riittäisi ihan hyvin? Paitsi jos ei, sitten saadaan ihmetellä hetki jos alkaisi nopeudet nousemaan.

      • Player1977

        Väärin tuo helpoin tapa pelata. Oikeasti helpoin tapa pelata PSOne tai PS2 pelejä ja on hommata kyseinen konsoli. Mulla PS2 ja hyvin toimii. :D


    • jonne petteri

      eiiiiiii

    • tttt1

      ei toimi, Gaikain kautta tulee pelattavaksi ps3:n pelejä, mutta palvelu otetaan käyttöön euroopassa vasta vuonna 2015

    • ei toimi + se vituttaa

      ei toimi, joka on ihan perseestä! me ostettiin äitin kaa iskälle ps4 ja siihe yks peli

      pari viikkoa sitten iskä osti sen ps kolmoselle Far Cry 4, Assasin's Creed Roguen ja jonku vielä

      niin ihan vittumaista kun ne ei toimi! haistakaa kikkeli


      :D

      • sama heppu

        siis ihab vittumaista kun ne ps3 pelit ei toimi ps neljälle


      • Teemu208

        Tälläkin lisä kysymys että kun on pelannut ps3 call of duty advanced warfare peliä ja ostanut sen exo zombies lisäosan ja olen ostamassa ps4 niin pitääkö se lisäosa ostaa uudestaan


    • Anonyymi

      Ei toimi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe