Sähköposti tökkii

Onko Kangasniemen seudulla jotain häikkää,kun ei pääse sähköpostiin?

47

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Postin ominaisuus

Ei, vaan häikkä on Suomi24:n paskassa postissa, joka ei ikinä toimi sunnuntaisin...

Tukihenkilöille ei varmaankaan anneta banaaneja sunnuntaisin, joten siellä ei ole kukaan fiksaamassa vikoja.

Toivottavasti posti toimii taas huomenna... edes hetken aikaa...

• Kyypiintynyt

Täys p ***** a !! LÄhdetään muualle! Ei tämä ole ainoa posti. Toivottavasti lähtevät mainostajatkin! Ja lähteehän, jos kaikki muutkin täältä älyäisivät lähteä... Ja ylläpito ei edes vastaa... surkeaa toimintaa.

• Ei ulos

Minä pääsen, mutta sieltä ei pääse ulos kuin profiilin kautta.

• 24 pääsee mut Postit Ei aukealainkaan !!

• Hitsit että ottaa päähän kun ei pääse posteja katsomaan...
      ja kun näin käy aika usein...onko tää tosiaan joku sunnuntai-ongelma?

• glitter3

Ei toimi posti Pohjanmaallakaan...

• hermomenee

Kolmatta päivää posti tukossa, ei toimi ei. Ja monta kertaa yrittänyt. Ellei Suomi24 tiedä, että ne sähköpostit tuolla ovat minun "omaisuuttani", tarttee varmaan porukalla nostaa joku syyte jollakin keinoin kun ei pääse edes omia postejaan lukemaan! Kehtaavatkin vielä mainostaa itseään! ;(

• Alleri

Juu kolme vuorokautta on ollut toimimaton täälläkin, mutta lienee turhaa syytteillä yrittää ! Ompa sen verran iso firma tuo Aller Media Oy, että eivät näe tarpeelliseksi vastata edes puheluihin, kun olen soitella yrittänyt tuon posti ongelman johdosta.
        Kuuluu mielestäni ihan perus tiedottamiseen, kun yrityksellä mikä tahansa palvelu ei jostain syystä toimi ! Tässä yrityksessä näemmä asiakkaat ovat vain riesa !
        Empä kuitekaan haluaisi, että yritys suurempiin ongelmiin joutuisi moisen välinpitämättömyyden seurauksena ( Siinähän taas kerran menetettäisiin valtaisa määrä työpaikkoja ) Mehän kuitenkin kaiken veroina lopulta maksamme !!!

• srxdtcfyvgubh

Mikä helvetti tuota spostia taas vaivaa kun kirjautumisen jälkeen väittää että verkkosivu ei ole käytettävissä!! On se nyt saatana kumma homma kun ei edes omaa spostia pääse lukemaan! Loistavaa suomi24!

• posti

Ei s-posti toimi ei.

• Ihanata s-posti toimii jälleen.

• 19152

Minulla Tampereella just nyt tökkii :(

• Täällä Helsingissä kökkii ja tökkii edelleen. Vääntyy naama nurinpäin :((

• hohhoijaaaa

eipä toimi turun seudullakaan......... alkaa pikkuhiljaa ärsyttää kun niin usein tökkii.

• Ei toimi myöskään Helsingissä.

• pfff

Eipä toimi yhtään missään

• just tätä

Hyväku töitä pitäis päästä postin kautta tekemään

• peteee

Kyllä pitää tää sähköposti vaihtaa ei tästä nyt tass helvetti mitään tuu

• taavi

miksiköhän sähköpostiin ei pääse.Ilmoittaa ettei verkkosivu ole käytettävissä.

• mulleki :((( Tampereella.

• ...

juu ei toimi Lahdessa

• Joo,alkaa ottaa päähän vasta oli jotain korjauksia vai parannuksia.. tuntuu tökkivän harvasa päivä joko posti tai treffit.. sieltä ja syvältä.

• Krääh

Äsken toimi vaan eipä enää. Kotkassa.

• Vit...aa

Ei toimi ei, Vit..u tekisivät jo jotain, Mainokset kyllä laukkaa saata..a

• ketuttaa

Ei toimi Vantaallakaan, ei ole toiminut tunteihin! Ei toiminut eilenkään keskipäivän jälkeen kun noin 5-10 minuttia! Nyt pääsee jo niin pitkälle että avaa sähköpostin, mutta sivu tyhjä, ei näy mitään posteja! SYVÄLTÄ!

• Pirjo

Eikä täällä Salossakaan, raivostuttavaa :(

• Kemijärvi tökkii

Mikä helvetti tätä taas vaivaa, monta päivää jo, palkatkaa lisää porukkaa ettimään vika :(

• laura1

Ei kai tää oikeesti voi näin mennä, että omia postejaan pääsee lukemaan vaan silloin kun posti sattuu toimimaan?! Juu, on ilmainen posti mutta silti nämä toimimattomuusjaksot on todella pitkiä! Pitäisi saada ihmisiin yhteyttä s-postilla, mutta se tuntuu olevan täysin mahdotonta taas tänään :( Kunhan joskus pääsen sisään, niin täytyy ottaa ihmisten yhteystiedot talteen ja alkaa käyttämään luotettavampaa osoitetta...

• Uusi boxi ?
        laura1 kirjoitti:

Ei kai tää oikeesti voi näin mennä, että omia postejaan pääsee lukemaan vaan silloin kun posti sattuu toimimaan?! Juu, on ilmainen posti mutta silti nämä toimimattomuusjaksot on todella pitkiä! Pitäisi saada ihmisiin yhteyttä s-postilla, mutta se tuntuu olevan täysin mahdotonta taas tänään :( Kunhan joskus pääsen sisään, niin täytyy ottaa ihmisten yhteystiedot talteen ja alkaa käyttämään luotettavampaa osoitetta...

Samaa mietin. Millaisiahan osoitteita nyt olisi tarjolla?
        Aika moni aikoinaan otti Luukku.com:n, mutta olen kuullut, ettei siinä välttämättä ole paljon tilaa ja miten asioiden aukeaminen. Tämä S24 kuitenkin toimiessaan on kaikin tavoin riittävä kapasiteetiltaa, AIKA HYVÄ, mutta tämä viallisuus karkoittaa meidät.

Mitä sanovat mainostajat, hehän maksavat tämän?

Noita postiboxeista... Aika moni ottanut hotmail.com:n, mutta sehän sellaisenaan on kai lopetettu ylläpito. Se minullakin aikoinaan kakkospostina oli, oli aika kiva; mikähän sen tilalla olisi.

Mitä sanotte kansainvälisistä yahoo.com, aol.com ?
        Kokemuksia? Minulla on Saksassa kaveri, joka käyttää tuota 'aol' ja vaikuttaa hyvältä.

• Hki2013

Sunnuntaina ja maanantaina (10. - 11.11.) päätyivät useat yritykset kirjautua sähköpostiin ilmoitukseen: "Unable to connect -- Firefox can't establish a connection to the server at posti.suomi24.fi...."

Suomi24.fi-portaaliin pystyi kyllä kirjautumaan, mutta ssieltäkin postiin yrittäessä tulos sama.

Noin tunti sitten, aikaisin tiistai aamuna 12.11. kirjautuminen onnistui ihan normaalisti.

• Eiks RAIVO KUULU!

Olen myös aivan suuttunut, kun ei auteta asiassa MEITÄ.
        - Onnistuin eilen ehtoolla postailemaan normaalisti; ihan välillä JOSKUS sinne on päässyt. Olisi meillä kai muutakin tekemistä, kun odotella, milloin armollisesti toimii.

• Perkules Tämä suomi24 Posti Ei Ole Ikinätoiminut Kunnolla, Millonpääsee millon EI, Eikä vuorokauden aika eikä Viikonpäivä vaikuta, AINA Samajuttu, Pyhää ja Arkea, Yöllä ja Päivällä, Hitto kun osais avata jonkumuun S- Postin niin Hylkäisin Tän Suomi24 IÄKSI !!!

• cfg

Ja taas on posti poikki!!! Tämä EI VOI OLLA ENÄÄ TODELLISTA!!!!!
      Sunnuntaina tökki, eilen ei päässyt ja sama säälittävä lopputulos tänään...

• Olisi tärkeitä as.!

Edesvastuutonta S24:ltä jo tämän vian kanssa.
      Viikonlopusta alkaen suurin osa aikaa, kun yrittänyt postille, tulee ilmoitus "Tätä sivua ei voida näyttää". Aivan uusikin oire wanhalle postinkäyttäjälle.

HÄVYTÖNTÄ ON, ettei asiasta meille mitään tiedoteta.

Posteille pitää päästä, sillä se on LUVATTU, tämä ollee palvelu.

KORJATKAA VIKA.

Minä joka kirjoitan, asun Helsinki keskusta.

• Olisi tärkeitä as.!

Nyt mä pääsin hoitamaan postailuni. Hienoa!
        Välillä on kunnossa, välillä ei?
        Käy kyl hermoo.

• PÖH !

Tökkii Naantalissakin. Vaihdoin gmailiin. Ei töki.

• Vaihto vaikeeeta

Mä en yhtään tykkää siitä Gmailista, se nyt on täysin outo noin muuten, vaikka toimisikin. Vähän on kuulunut kuin tietojen luotettavuudessakin jotakin, poimintaa yms. Asettelut ja kaikki 'tavara' siellä ympärillä ihan HULLUA! Mulla siis on tuo boxi kakkos-boxina ja arkistona vaan.

• sanoeimainoksille

Paska sposti monta vuotta käyttäneen päätin vaihtaa pois,eihän tätä toimimattomuutta kestä enää.luulis noilla mainoksilla ja niitten rahoilla ylläpitää järjestelmää,mutta ei nyt riitti tätä paskaa

• sfe

no ei toimi helsingissäkään :(

• Arvaa harmittaako

Tökkii, pääsee joskus, yleensä ei. Nyt on taas se tilanne että ei pääse.Minulla on hankittuna jo gmail, mutta kun on niin iso työ siirtää sadat osoitteet sinne. Osaako kukaan neuvoa miten sen voisi helpoimmin tehdä?

• Vaihto vaikeeeta

Arvaam! Minusta vaan Gmaili on todella kummallinen, jäykkä. Hidasta olisi käytellä sen arkistointisysteemiä noin päivittäin yms yms.
        Huh, huh, toivotaan että tää S24.
        TÄSSÄ ON PALJON HYVÄÄ SIIS :)) .

• Hankalaa

Ei ole päässyt sähköpostiin Helsingissä kahtena iltana.

• Kesksuomi

Päivällä toimi ,nyt ei.

• Posti kulkemaan!

Eikä nyt aamullakaan, sininen pyörijähäirikkö vaan pyörii ruudussa eikä anna katsoa viestejä vaikka mitä tekisi.
        Potkikaa hei ne tukiapinat hereille siellä S24:ssä että saadaan viestit kulkemaan, katsokaas kun monilla voi olla todella tärkeitäkin juttuja!

• Ei pelaa täällä Hämeessäkään, eikä ole toiminut kunnolla ainakaan viikkoon! Ehdotan, että äänestetään jaloillamme ja vaihdetaan foorumia! Toivottavasti mahdollisimman moni tekee samoin kuin minä. Ei tämä suomi24 mikään autuaaksitekevä ole. sitä vaan ei ylläpito ymmärrä. Niin kauan kuin me ollaan kuin lampaita, niin kauan ylläpito viis veisaa meistä. Minä ainakin suljen tämän.

• kummaa

tänne voi kirjoitella, mutta POSTI ei toimi.

• kummaa

Siis Itella dux sux

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe