7,5 viikkoinen narttupentu jäi ilman kotia kun luovutusvaiheen lähestyessä huomattiin että tuleva omistaja oli epäluotettava eikä soveltunu omistajaksi koirallemme. Jos luulet että pystyisit tarjoamaan pysyvän, hyvän ja mielellään kokeneen kodin tälle ihanalle pennulle, ota yhteyttä!
Vastaukset 4
- pois vaa
Tommonen sekoitus on aivan sairas. Monttuun joutavat enne kuin ihmisiä ja toisten koiria raatelevat.
- ohoh
ohoh.. koiran ongelmat tulee narun toisesta päästä. pois vaan vois vähen miettiä mitä suusta päästää.. toivottavasti löysit pennulle hyvän kotin.
- monttuun ja heti
Vaarallinen yhdistelmä. Pilaa belgien maineen. Tommoset yhdistelmät pitää tappaa heti. Niillä ei kukaan tee yhtään mitään. Voivat käytökseltään täysin arvaamattomia ja hengenvaarallisia.
- rbbx
Belgit ovat ihan itse pilanneet maineensa ja suurena syynä siihen ovat kusipäiset ja osaamattomat kasvattajat, jotka eivät saa kuin sekundaa aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483