7,5 viikkoinen ihana tyttöpentu on ainoa pentueesta jolle ei ole löytynyt kotia. Alkuperäisen varauksen tehnyt ihminen osoittautui epäluotettavaksi joten pennulle etsitään nyt hyvää ja luotettavaa kotia jossa mielellään on kokemusta vastaavista roduista. Äiti amstaffi ja erittäin hyväluonteinen. Isä musta, pitkäkarvainen Belgianpaimenkoira. Pentu vaaleanharmaa/beige. Madotettu. Pennulle pitäisi löytää mahd. pian uusi koti sillä omistaja juuri ollut polvileikkauksessa ja toipuu vasta siitä!
Amstaffi-Belggari narttupentu etsii hyvää kotia
4
203
Vastaukset
- grumpyold
Tuollaista sekoitusta ei olisi pitänyt tehdäkään. Tulevia pitovaikeuskoiria ja purijoita.
Mihin käyttöön olit ajatellut? Jengiläisille egonjatkeeksi?
Belggarin hermot ja pitbullin leuat samassa paketissa..- samaa mietin
Ihan samaa mietin...miksi yhdistää palveluskoiria,ja taistelusukuisia,tai jopa laumanvartijoita???
Voishan vähän miettiä yhdistelmiä,niiden perimää ja käyttötarkoitusta,taipumuksia,ulkonäköä,sairauksia,hermorakennetta jne.ja hakea sen uroksen astutukseen vähän kauempaa,kun omasta keittiönurkasta tai pihasta. - yks kysel..
samaa mietin kirjoitti:
Ihan samaa mietin...miksi yhdistää palveluskoiria,ja taistelusukuisia,tai jopa laumanvartijoita???
Voishan vähän miettiä yhdistelmiä,niiden perimää ja käyttötarkoitusta,taipumuksia,ulkonäköä,sairauksia,hermorakennetta jne.ja hakea sen uroksen astutukseen vähän kauempaa,kun omasta keittiönurkasta tai pihasta.Onko pakko mollata sitä? Voihan ne kilttejäki olla ja niitä voi kouluttaa?!?!
- Kamut
HEPS Minulla pystykorvan ja sefferin sekoitus,AIVAN IHANA.kYL Koulutuksella on merkitys ja koiraa pitää rakastaa kuin perheenjäsentä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949