Elikkä -07 100000km ajettu 1,6 primera nykii,-kadottaa hetkeksi kierrokset ja näyttö pimenee nykimisen ajaksi. Mikähän voisi olla ropleemi?
nykivä primera
12
411
Vastaukset
- jaa-a
Jonkin sortin sähkövika, mutta mikä ja missä?
- Nisukkap12
No tuohan on CAN-väylä vekotin eli vika voi oikeesti olla niinkin yksinkertainen kuin palanut poltin, vaikka se kuullostaakin hassulta.
Mutta minä lähtisin ihan ensiksi liikkeelle vikakoodien lukemisella.- likka
Kiitokset,eipä kyseinen epäilys minulle tyttö poloiselle mitään kerro,mutta olisko kellä kertoa edullisesta ja luotettavasta korjaamosta Helsingistä ,-puistolan liepeiltä
- Myös Puistolasta
likka kirjoitti:
Kiitokset,eipä kyseinen epäilys minulle tyttö poloiselle mitään kerro,mutta olisko kellä kertoa edullisesta ja luotettavasta korjaamosta Helsingistä ,-puistolan liepeiltä
Käytän Primeraani Rattitiellä korjattavana, tuntuu tuntevan näitä hyvin. Oliskohan kolmas talo Puistolasta päin tullessa, takapihalla.
- 1949 kokenut attom.
Myös Puistolasta kirjoitti:
Käytän Primeraani Rattitiellä korjattavana, tuntuu tuntevan näitä hyvin. Oliskohan kolmas talo Puistolasta päin tullessa, takapihalla.
minä taas en vie koskaan tuonne,
liian mustat työhaalarit, tosin lika ei näy, mutta lähtee auton penkkiin, ym
jos yuollatavalal töitä tekee, pitää olla kangas puskurin ym suojana, aiankin uudelal autolla.
http://www.vaurioturva.fi/images/suorakampis_2014_vek-1.jpg
taitaa olla vaan uus idea, mutta kuinkas ammattitaito, siinäpä kysymys...
SOPII takapihalle.
- nisukka
http://www.autoasi.fi/
Vilkaiseppa vaikka tuolta aluksi :) - hröhröh
Missäs vuosimallissa olikaan niitä huonoja maadoituksia takavalossa jonka takia häröili sitten tähän tyyliin?
- datsun
P12 Primerassa Liftback-mallissa se takavalojen huono maadoitus tekee nykimistä.
- likka
datsun kirjoitti:
P12 Primerassa Liftback-mallissa se takavalojen huono maadoitus tekee nykimistä.
Mnulla on juuri tuo kyseinen malli,josko se vika löytyisi sieltä peräpäästä.Ilmoittelen ,kun vika selviää ja kiitokset asiallisesta osallistumisesta.
- kokemusta on siitä
likka kirjoitti:
Mnulla on juuri tuo kyseinen malli,josko se vika löytyisi sieltä peräpäästä.Ilmoittelen ,kun vika selviää ja kiitokset asiallisesta osallistumisesta.
Sinuna veisin nissanin merkkihuoltoon korjattavaksi.siellä tietävät melko varmasti mistä kyse.vaikka työtunti onkin kalliimpi.nyrkkipajalla puretaan helposti ihan vääriä paikkoja,siihen jää halpuus kun puretaan turhaan tunti kausia.
- miessukkahousuissa
paitsi että olet mies mutta et kehtaa sitä myöntää.....
- likka
vika oli löystyneessä takavalon liittimessä ja hyvää uuttavuotta pojille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865