http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288619057517.html
Mitäpä mieltä tämän palstan porukka on tästä haastattelusta/Kynnys RY:n johtajan purkauksesta? Itse olen sitä mieltä että haastattelu oli täysin asiallinen ja ja tämän Kynnyksen pomon itkeminen tästä haastattelusta...sanoisinko vaikka että naurettavaa, ei oikein löydy sanoja kuvaamaan Urhosen avautumisen tyhmyyttä. Siis miten vammaista, tai vammautunutta pitäisi haastatella ettei siitä vammainen itse tai vammaisjärjestöt pahoita mieltään? en ymmärrä.
Vai pitikö vain jonkinlaisesta periaatteesta päästä vain itkemään vammasen kohtelusta. Teit niin tai näin vammaisen kans, näköjään aina jonkun mielestä väärin. Jos ei vammaisen itsensä mielestä niin vammaijsjärjestöt ottaa nokkiinsa.
Ei kyllä tarvi ihmetelläkkään miksi vammattomat teini-ikäset eivät mielellään haluaisi lähestyä vammaista, kun tosiaan puhuit/teit niin tai näin vammaisen kans, puhuit/teit aina jonkun mielestä väärin, jos ei suoranaisesti vammaisen itsensä mielestä niin sitten jonkun järjestötyypin mielestä. Aivan käsittämätöntä.
Mutta haastateltavalle itselleen täydet pointsit siitä ettei hän ottanut haastattelusta nokkiinsa, kun ei ollu aihetta
mitäpä mieltä
2
341
Vastaukset
- Prominent
Moottoriturpa Sarasvuo oli täysin ulalla todellisuudesta, jälleen kerran.
- Hannele Leppäniemi
Asiaton sekaantuminen haastateltavan itsemääräämisoikeuteen, mikäli hänestä asia ok. Eikä pyytänyt asiantutija-apua vammaisjärjestöstä.
Minun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760