http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288619057517.html
Mitäpä mieltä tämän palstan porukka on tästä haastattelusta/Kynnys RY:n johtajan purkauksesta? Itse olen sitä mieltä että haastattelu oli täysin asiallinen ja ja tämän Kynnyksen pomon itkeminen tästä haastattelusta...sanoisinko vaikka että naurettavaa, ei oikein löydy sanoja kuvaamaan Urhosen avautumisen tyhmyyttä. Siis miten vammaista, tai vammautunutta pitäisi haastatella ettei siitä vammainen itse tai vammaisjärjestöt pahoita mieltään? en ymmärrä.
Vai pitikö vain jonkinlaisesta periaatteesta päästä vain itkemään vammasen kohtelusta. Teit niin tai näin vammaisen kans, näköjään aina jonkun mielestä väärin. Jos ei vammaisen itsensä mielestä niin vammaijsjärjestöt ottaa nokkiinsa.
Ei kyllä tarvi ihmetelläkkään miksi vammattomat teini-ikäset eivät mielellään haluaisi lähestyä vammaista, kun tosiaan puhuit/teit niin tai näin vammaisen kans, puhuit/teit aina jonkun mielestä väärin, jos ei suoranaisesti vammaisen itsensä mielestä niin sitten jonkun järjestötyypin mielestä. Aivan käsittämätöntä.
Mutta haastateltavalle itselleen täydet pointsit siitä ettei hän ottanut haastattelusta nokkiinsa, kun ei ollu aihetta
mitäpä mieltä
2
450
Vastaukset
- Prominent
Moottoriturpa Sarasvuo oli täysin ulalla todellisuudesta, jälleen kerran.
- Hannele Leppäniemi
Asiaton sekaantuminen haastateltavan itsemääräämisoikeuteen, mikäli hänestä asia ok. Eikä pyytänyt asiantutija-apua vammaisjärjestöstä.
Minun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273505Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142720Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182662Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152338Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771742Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt161717Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501668Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261616Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001325- 1411312