http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288619057517.html
Mitäpä mieltä tämän palstan porukka on tästä haastattelusta/Kynnys RY:n johtajan purkauksesta? Itse olen sitä mieltä että haastattelu oli täysin asiallinen ja ja tämän Kynnyksen pomon itkeminen tästä haastattelusta...sanoisinko vaikka että naurettavaa, ei oikein löydy sanoja kuvaamaan Urhosen avautumisen tyhmyyttä. Siis miten vammaista, tai vammautunutta pitäisi haastatella ettei siitä vammainen itse tai vammaisjärjestöt pahoita mieltään? en ymmärrä.
Vai pitikö vain jonkinlaisesta periaatteesta päästä vain itkemään vammasen kohtelusta. Teit niin tai näin vammaisen kans, näköjään aina jonkun mielestä väärin. Jos ei vammaisen itsensä mielestä niin vammaijsjärjestöt ottaa nokkiinsa.
Ei kyllä tarvi ihmetelläkkään miksi vammattomat teini-ikäset eivät mielellään haluaisi lähestyä vammaista, kun tosiaan puhuit/teit niin tai näin vammaisen kans, puhuit/teit aina jonkun mielestä väärin, jos ei suoranaisesti vammaisen itsensä mielestä niin sitten jonkun järjestötyypin mielestä. Aivan käsittämätöntä.
Mutta haastateltavalle itselleen täydet pointsit siitä ettei hän ottanut haastattelusta nokkiinsa, kun ei ollu aihetta
mitäpä mieltä
2
466
Vastaukset 2
- Prominent
Moottoriturpa Sarasvuo oli täysin ulalla todellisuudesta, jälleen kerran.
- Hannele Leppäniemi
Asiaton sekaantuminen haastateltavan itsemääräämisoikeuteen, mikäli hänestä asia ok. Eikä pyytänyt asiantutija-apua vammaisjärjestöstä.
Minun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639