http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288619057517.html
Mitäpä mieltä tämän palstan porukka on tästä haastattelusta/Kynnys RY:n johtajan purkauksesta? Itse olen sitä mieltä että haastattelu oli täysin asiallinen ja ja tämän Kynnyksen pomon itkeminen tästä haastattelusta...sanoisinko vaikka että naurettavaa, ei oikein löydy sanoja kuvaamaan Urhosen avautumisen tyhmyyttä. Siis miten vammaista, tai vammautunutta pitäisi haastatella ettei siitä vammainen itse tai vammaisjärjestöt pahoita mieltään? en ymmärrä.
Vai pitikö vain jonkinlaisesta periaatteesta päästä vain itkemään vammasen kohtelusta. Teit niin tai näin vammaisen kans, näköjään aina jonkun mielestä väärin. Jos ei vammaisen itsensä mielestä niin vammaijsjärjestöt ottaa nokkiinsa.
Ei kyllä tarvi ihmetelläkkään miksi vammattomat teini-ikäset eivät mielellään haluaisi lähestyä vammaista, kun tosiaan puhuit/teit niin tai näin vammaisen kans, puhuit/teit aina jonkun mielestä väärin, jos ei suoranaisesti vammaisen itsensä mielestä niin sitten jonkun järjestötyypin mielestä. Aivan käsittämätöntä.
Mutta haastateltavalle itselleen täydet pointsit siitä ettei hän ottanut haastattelusta nokkiinsa, kun ei ollu aihetta
mitäpä mieltä
2
196
Vastaukset
- Prominent
Moottoriturpa Sarasvuo oli täysin ulalla todellisuudesta, jälleen kerran.
- Hannele Leppäniemi
Asiaton sekaantuminen haastateltavan itsemääräämisoikeuteen, mikäli hänestä asia ok. Eikä pyytänyt asiantutija-apua vammaisjärjestöstä.
Minun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918328
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573192- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532807