http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288619057517.html
Mitäpä mieltä tämän palstan porukka on tästä haastattelusta/Kynnys RY:n johtajan purkauksesta? Itse olen sitä mieltä että haastattelu oli täysin asiallinen ja ja tämän Kynnyksen pomon itkeminen tästä haastattelusta...sanoisinko vaikka että naurettavaa, ei oikein löydy sanoja kuvaamaan Urhosen avautumisen tyhmyyttä. Siis miten vammaista, tai vammautunutta pitäisi haastatella ettei siitä vammainen itse tai vammaisjärjestöt pahoita mieltään? en ymmärrä.
Vai pitikö vain jonkinlaisesta periaatteesta päästä vain itkemään vammasen kohtelusta. Teit niin tai näin vammaisen kans, näköjään aina jonkun mielestä väärin. Jos ei vammaisen itsensä mielestä niin vammaijsjärjestöt ottaa nokkiinsa.
Ei kyllä tarvi ihmetelläkkään miksi vammattomat teini-ikäset eivät mielellään haluaisi lähestyä vammaista, kun tosiaan puhuit/teit niin tai näin vammaisen kans, puhuit/teit aina jonkun mielestä väärin, jos ei suoranaisesti vammaisen itsensä mielestä niin sitten jonkun järjestötyypin mielestä. Aivan käsittämätöntä.
Mutta haastateltavalle itselleen täydet pointsit siitä ettei hän ottanut haastattelusta nokkiinsa, kun ei ollu aihetta
mitäpä mieltä
2
319
Vastaukset
- Prominent
Moottoriturpa Sarasvuo oli täysin ulalla todellisuudesta, jälleen kerran.
- Hannele Leppäniemi
Asiaton sekaantuminen haastateltavan itsemääräämisoikeuteen, mikäli hänestä asia ok. Eikä pyytänyt asiantutija-apua vammaisjärjestöstä.
Minun mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.224468Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma993078Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1992899Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522542- 781278
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651056Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie25922- 47837
Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril110764Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA44763