Suomalaisia Brasiliassa

Brassimies

Tiedustelisin vaan miten paljon löytyy suomalaisia tällä hetkellä Brasiliasta? Pidemmän ajan oleskelioita? Olisi kiva tietää missä kaupungeissa yms... voisi jakaa vähän kokemuksia. Itsellä tarkoitus viipyä maassa noin 6kk.

11

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä toinen

      Hep! Riossa jouluun saakka. Kieltä tankkaillaan ja työtilaisuuksia katsellaan...

    • Mies Riosta

      Kas.
      Myöhään havaitsin, on ollut kiireitä.
      Rio de Janeiro, 11 vuotta.

    • Tervehdys täältä

      15 vuotta Itacaressa Bahiassa. Kaakaontuottajana.

      • SamuelBaiari

        M issä siellä?

        Voiko tulla käymään tai voidaanko keskustella?


    • Suomesta kirjoittava

      Kun itse olin reissussa eripuolilla maailmaan, niin ei tänne palstalle pystynyt kirjoittamaan, ennen kuin käytti välityspalvelinta, joka sai ip-osoitteen näyttämään, että keskustelija oli Suomesta.

      Väittäisin edelleen asian olevan näin.

      • höpöhöpöhöpö

        ei pidä paikkaansa, olen itse ulkomailla wifin varassa ja hyvin tulee tekstit perille


    • Lobor

      Tulisin käymään Brasiliassa.Voitteko Brasilian suomalaiset laittaa yhteystietojanne minulle. Kiitos ! [email protected]

    • Brassivaimo

      Muuttamassa miehen kanssa tammikuussa. Vähän jännittää kyllä jättää vastuu miehelle, että hän hoitaa, kun olen niin tottunut elättämään ja hoitamaan hänen asiat suomessa. (hän siis brassi ja asunut kanssani nyt 7kk Suomessa)

    • Mauricio

      Olen ollut jo kymmenen vuotta Suur-Fortalezan alueella eri pituisia aikoja.
      Viihtynyt olen oikein hyvin,lähden taas talveksi sinne noin kuukaoden päästä.

      • Anonyymi

        Bahia ois varmaan kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bahia ois varmaan kiva

        Ite ois kiva lomailla mm brasiliassa curtiba bahia salvador


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe