Suomalaisia Brasiliassa

Brassimies

Tiedustelisin vaan miten paljon löytyy suomalaisia tällä hetkellä Brasiliasta? Pidemmän ajan oleskelioita? Olisi kiva tietää missä kaupungeissa yms... voisi jakaa vähän kokemuksia. Itsellä tarkoitus viipyä maassa noin 6kk.

11

1931

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä toinen

Hep! Riossa jouluun saakka. Kieltä tankkaillaan ja työtilaisuuksia katsellaan...

• Mies Riosta

Kas.
      Myöhään havaitsin, on ollut kiireitä.
      Rio de Janeiro, 11 vuotta.

• Tervehdys täältä

15 vuotta Itacaressa Bahiassa. Kaakaontuottajana.

• SamuelBaiari

M issä siellä?

Voiko tulla käymään tai voidaanko keskustella?

• Suomesta kirjoittava

Kun itse olin reissussa eripuolilla maailmaan, niin ei tänne palstalle pystynyt kirjoittamaan, ennen kuin käytti välityspalvelinta, joka sai ip-osoitteen näyttämään, että keskustelija oli Suomesta.

Väittäisin edelleen asian olevan näin.

• höpöhöpöhöpö

ei pidä paikkaansa, olen itse ulkomailla wifin varassa ja hyvin tulee tekstit perille

• Lobor

Tulisin käymään Brasiliassa.Voitteko Brasilian suomalaiset laittaa yhteystietojanne minulle. Kiitos ! [email protected]

• Brassivaimo

Muuttamassa miehen kanssa tammikuussa. Vähän jännittää kyllä jättää vastuu miehelle, että hän hoitaa, kun olen niin tottunut elättämään ja hoitamaan hänen asiat suomessa. (hän siis brassi ja asunut kanssani nyt 7kk Suomessa)

• Mauricio

Olen ollut jo kymmenen vuotta Suur-Fortalezan alueella eri pituisia aikoja.
      Viihtynyt olen oikein hyvin,lähden taas talveksi sinne noin kuukaoden päästä.

• Anonyymi

Bahia ois varmaan kiva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bahia ois varmaan kiva

Ite ois kiva lomailla mm brasiliassa curtiba bahia salvador

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      85
      1345
    2. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      35
      1061
    3. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      19
      865
    4. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      154
      695
    5. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      690
    6. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      46
      669
    7. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      13
      637
    8. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      185
      631
    9. Onko kaivattusi

hyvä ihminen? Kerro
      Ikävä
      33
      560
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      39
      538
    Aihe