Mikähän vois olla ku bf4 ei toimi enää sillä eka tilillä ?kone hyytyy totaalisesti sammuu vain virtanappia painamalla pitkään .tein toisen tilin Se toimii ihan hyvin mut ei oo kliffaa alottaa taas alusta,olin jo päässy 30 levulle
bf 4
10
224
Vastaukset
- mithätä
Millä "eka" tilillä??? Tarkoitatko EA-tiliä vai? Outo ongelma jos kirjautuminen aiheuttaa ton.
- mithätä
Googlettelin ja tommonen koko konsolin hyytyminen vaikuttaisi olevan melko yleistä. Ei auta kuin odotella päivityksiä.
- auvo,
Tarkotin sitä ps online id:tä ,uuden ku tein nii Se toimii.Sillä vanhalla pääsee siihe asti että voi muokata aseita sun muita juttuja,sitte ku yrittää alkaa pelaa ni siihe kosahtaa jos ne päivitykset sitte auttaa
Yleinen ongelma Ps3/360/win8...
- suojengi
Mulla alkoi myös tilttaa peli kokoajan ( 30lvl) ja varsinkin kun pelasin supportilla.
Syykin selvisi, vika on support ukolla ja siellä missä tehdään parannuksia, siellä ei saa olla ryhmää koskevissa parannuksissa päällä indirect fire tai perimeter defence!
Kertokaa myös muille tästä ongelmasta!
Päivitys tulossa ehkäpä joskus! :D- qrk
Kiitti suojengi. Mulla auttoi tämä sama juttu.
- pelaajaSAAvalittaa
Semmosta se on battlefieldeissä sanoipa fanipojat mitä tahansa niin bf sarjan pelit on virheitä täynnä! Sitten vielä se niinkuin juuri tuo niin osa niistä virheistä on niin raivostuttavia että tuntuu että pää halkeaa.
Itse aikoinani ostin bf3:sen ja siinä oli kanssa kaiken maailman rasittavia virheitä äänten katkeiluja jäätymisiä ja ulos potkimisia jne. ja se söi peli ilon täysin. Vasta lähes 2vuoden jälkeen ja 10gigan korjausten jälkeen peli toimi niinkuin se pitäisi toimia julkaisussa.
Siinä syy miksi olen pelannut cod sarjan pelejä mutta en pelaa enää niitäkään koska sarja on mennyt jo pilalle vähän jo aikansa elänyt sarja ensimmäisen black opsin jälkeisistä peleistä en ole enää niinkään nauttinut! Mitä se sitten tarkoittaa? Varmaankin sitä että pelit eivät ole enää hyviä. Niin ja jos palataan vielä battlefieldeihin niin semmosta eeppistä fiilistä en ole saanut siinä sarjassa sitten bad company kakkosen. - passukka1
miten storesta ladattu BF4:ään saa ID? ei muuten saa oroginal tiliä....
- hartsi99
Mikä on paras tyyppi (bf4):assault, engineer, support vai recon. Mun ps3 nimi on (hartsi99) pyytäkää kaberiks.
- hartsi99
Mikä on paras tyyppi (bf4):assault, engineer, support vai recon. Mun ps3 nimi on (hartsi99) pyytäkää kaberiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282721- 1372516
- 1352114
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162113Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121834Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591368Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo931162Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891142Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381098