Mikähän vois olla ku bf4 ei toimi enää sillä eka tilillä ?kone hyytyy totaalisesti sammuu vain virtanappia painamalla pitkään .tein toisen tilin Se toimii ihan hyvin mut ei oo kliffaa alottaa taas alusta,olin jo päässy 30 levulle
bf 4
10
237
Vastaukset
- mithätä
Millä "eka" tilillä??? Tarkoitatko EA-tiliä vai? Outo ongelma jos kirjautuminen aiheuttaa ton.
- mithätä
Googlettelin ja tommonen koko konsolin hyytyminen vaikuttaisi olevan melko yleistä. Ei auta kuin odotella päivityksiä.
- auvo,
Tarkotin sitä ps online id:tä ,uuden ku tein nii Se toimii.Sillä vanhalla pääsee siihe asti että voi muokata aseita sun muita juttuja,sitte ku yrittää alkaa pelaa ni siihe kosahtaa jos ne päivitykset sitte auttaa
Yleinen ongelma Ps3/360/win8...
- suojengi
Mulla alkoi myös tilttaa peli kokoajan ( 30lvl) ja varsinkin kun pelasin supportilla.
Syykin selvisi, vika on support ukolla ja siellä missä tehdään parannuksia, siellä ei saa olla ryhmää koskevissa parannuksissa päällä indirect fire tai perimeter defence!
Kertokaa myös muille tästä ongelmasta!
Päivitys tulossa ehkäpä joskus! :D- qrk
Kiitti suojengi. Mulla auttoi tämä sama juttu.
- pelaajaSAAvalittaa
Semmosta se on battlefieldeissä sanoipa fanipojat mitä tahansa niin bf sarjan pelit on virheitä täynnä! Sitten vielä se niinkuin juuri tuo niin osa niistä virheistä on niin raivostuttavia että tuntuu että pää halkeaa.
Itse aikoinani ostin bf3:sen ja siinä oli kanssa kaiken maailman rasittavia virheitä äänten katkeiluja jäätymisiä ja ulos potkimisia jne. ja se söi peli ilon täysin. Vasta lähes 2vuoden jälkeen ja 10gigan korjausten jälkeen peli toimi niinkuin se pitäisi toimia julkaisussa.
Siinä syy miksi olen pelannut cod sarjan pelejä mutta en pelaa enää niitäkään koska sarja on mennyt jo pilalle vähän jo aikansa elänyt sarja ensimmäisen black opsin jälkeisistä peleistä en ole enää niinkään nauttinut! Mitä se sitten tarkoittaa? Varmaankin sitä että pelit eivät ole enää hyviä. Niin ja jos palataan vielä battlefieldeihin niin semmosta eeppistä fiilistä en ole saanut siinä sarjassa sitten bad company kakkosen. - passukka1
miten storesta ladattu BF4:ään saa ID? ei muuten saa oroginal tiliä....
- hartsi99
Mikä on paras tyyppi (bf4):assault, engineer, support vai recon. Mun ps3 nimi on (hartsi99) pyytäkää kaberiks.
- hartsi99
Mikä on paras tyyppi (bf4):assault, engineer, support vai recon. Mun ps3 nimi on (hartsi99) pyytäkää kaberiks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644