Löysin uuden ihanan lelukaupan, hirmuisesti leluja, puisia, opettavaisia, motoriikka, keinuhevosia ja vaikka mitä! Samassa kaupassa oli myös ihania sisustus, lahja ja puutarha tuotteita. Tykkäsin, kannattaa käydä katsomassa, hyviä joululahja ideoita!
Mahtava lelukauppa löytynyt
Etsiskelijä
5
231
Vastaukset
- Ei toimi
Linkki toimii hieman huonosti.
- etsiskelijä
Osoite tuohon kauppaan on www.retaililona.fi
- Pia 69
Minä löysin tosi kivan Vario Massive hirsirakennussarjan pojalleni. Sarjaa myy verkkokauppa Peukuostos. Huomasin että sillä on myös omat Facebook sivut. Todella mielnkiintoinen ja laadukas! Aion antaa tämän joululahjaksi. Kivaa ja laadukasta vaihtelua konslipeleille ja massaleluille.Todella kestävä.
- rene1
Minäkin ostin tuon kummipojalle joululahjaksi! Tosi mahtava lelu! Ostin myös henkilökunnalleni (rakennusfirma) 10 kpl joululahjaksi. Saa firmakin osansa.
- mummeli53
Missä t
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741