Mahtaako täällä olla mitään käyttökokemuksia SlimDrivers ohjelmasta, jolla voi tarkistaa ja päivittää ovatko tietokoneen ajurit ajantasalla?
http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html
Vanhan viisauksen mukaan tosin "don't fix it, if it ain't broken", eli ajureita ei kannatttaisi päivittää pelkästä kokeilunhalusta, jos kone muuten toimii hyvin.
Yleensä ne ajureitten päivittäminen kannattanee rajoittaa lähinnä näytönohjaimen ajurettein (kuten Nvidia) päivittämiseen mikäli harrastaa pelaamista. Vai mitä mieltä olette asiasta?
SlimDrivers freeware ohjelma
Drivers Update
1
405
Vastaukset
On kokemuksia. Se löysi yhteen vanhaan koneeseen ajurin, jota ei olisi muuten löytynyt helposti.
Ajureiden päivittämiseen se ei välttämättä sovi niin hyvin.
Eli päivittäisin mieluummin ajurit niiden valmistajien sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147404
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444749- 594742
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371568
- 1431317