Hei,
En löydä mistään kokemuksia, onko kukaan käyttänyt ammattiliittonsa mahdollisuutta RCI lomaan. Minusta tuo kuulostaa melkein liian hyvältä tilaisuudelta lomailla isommalla porukalla. Miten nämä lomat ovat järjestyneet ja millaisiksi hinnat muodostuneet?
Ammattiliiton kautta RCI lomalle?
5
518
Vastaukset
- ja soitto RCI:lle
Tällaista tietoa ammattiliito Pron sivuilta. Seuraavasta kun ynnäilet, niin saat RCI loman majoituksen hinnan selville (vaihtomaksu käyttömaksu):
"RCI-loman majoituksen hinta muodostuu RCI:n veloittamasta vaihtomaksusta ja yrityspalvelun veloittamasta Pron käyttömaksusta. Vaihtomaksun ja käyttömaksun suuruuteen ei vaikuta huoneiston koko eikä myöskään matkustajien määrä, vaan se määräytyy sen mukaan, minne olet matkustamassa. RCI-lomat varataan RCI:n vapaan kapasiteetin mukaan."
"RCI-vaihtomaksut:
- Holiday Club Resorts omiin lomakohteisiin (Suomi, Calahonda, Åre) 143 €/viikko
- Euroopan lomakohteisiin tai muihin Suomen lomakohteisiin (ei HCR-kohteet) 190 €/viikko
-Muualla kuin Euroopassa sijaitsevaan lomakohteisiin 239 €/viikko
PRO-käyttömaksut:
-Holiday Club Resorts omiin lomakohteisiin (Suomi, Calahonda, Åre) 300 €/viikko
-Euroopan lomakohteisiin tai muihin Suomen lomakohteisiin (ei HCR-kohteet) 250 €/viikko
-Muualla kuin Euroopassa sijaitsevaan lomakohteisiin 200 €/viikko"- Sanna
Jep, löysin tuon saman ja laitoin sinne sähköpostiakin, mutta ne kokemukset kiinnostaisi vielä :).
- 3pkpkepd
käyty yhdenkerran ja saa myös olla viimeinen vaihdettiin 2 kertaa huoneistoo viikon aikana.Vettä ja paskaa lattiat täynnä ei toimineet viemärit ollenkaan.Tämä ei sattunut Suomenkohteessa
- hcr hönöt
Holiday Clubi,ITSE KYSYY JA ITSE VASTAA SAA SOPIVANMUOTOISEN VASTAUKSEN.
- rci
joku kateelinen taas kirjoittaa täyttä skeidaa ettei vaan kukaan lähtis suomen ulkopuolen kohteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818