Tietokonetyötä kotoa käsin

Työtä

Onko sinulla jonkinlaisia unelmia/tavotteita elämässä, joita haluaisit saavuttaa? Olisiko mielenkiintoa lähteä nettiohjelmaan mukaan ,jossa pystyy saamaan rahoitusta näiden unelmien/tavotteiden toteuttamiseen?
Olen erittäin hyvässä tiimiporukassa,jossa kaikki ihmiset ovat ihan normaaleja ihmisiä, joiden kanssa voi puhua jopa ylälinjan kanssa, jotka vetää tiimiämme, meillä on loistava valmiiksi rakennettu nettiohjelma, jota käytetään työkaluna sekä tiimissämme on todella hyvin mietitty ja suunniteltu systeemi, jonka ansiosta rahat oikeasti saadaan ulos.

Sisäänpääsy maksaa, mutta ainoastaan YHDEN kerran omasta lompakosta ja työ on tuoda 4 AKTIIVISTA jäsentä omaksi tiimiksi, joiden kanssa sitten tehdään läheistä työtä auttaen, innostaen, yhdessä tekemällä ja näin me mennään yhdessä askel askeleelta kohti korkeitakin summia.

[email protected]

5

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokolöytymiljardi

Mitä järkeä tuollaista on laittaa edes että pyytää ensin rahaa jotta tekee työtä, heitä saatnan MILJARDI ennakkona kultaharkkoina niin voisi harkita..... vtun spämmiä.

• Pidä rahat kukkaross
    • hmm4

On varmaan menny nurin tuo clicxtrac,kun näyttää Etäpalvelinta ei löytynyt. hmm.

• Työtä

Ponzi ja win capita täällä Suomessa varjostavat tällaisia ohjelmia, koska media on puhunut paljon pyramidihuijauksista ja kun ihmiset näkevätkin pyramidijärjestelmän, he juoksevat karkuun.

Oletko keskustellut verkostomarkkinoijien kanssa? Ovatko he samaa mieltä, että on huijaus?
        Kysy heiltä, minkälaisessa järjestelmässä he itse tekevät töitä, mitä heidän on tehtävä saadaakseen tuon meidän tiimissä luvatun palkkion verran eli kuinka monta kutsuttava mukaan, kuinka paljon sijoitettava ja myytävä tuotteita ja kuinka monta kertaa heidän pitää sijoittaa rahaa sisään...

Verkostomarkkinoijat ovat itse pyramidipelissä mukana, koska tuo pyramidihuijaus on verkostomarkkinointitoimintaa eli toisin sanoen, jos me teemme pyramidihuijausta toimimalla matriisijärjestelmässä, niin tekevät hekin.

He alkavat saivartelemaan, että heillä on tuote, me sanotaan, että meillä on työkalu, jolla tehdä/ansaita rahaa.

Tämä on puhtaasti työkalu, meillä ei ole tuotetta, mutta meillä on algoritmiin perustuva työkalu, joka on kellon tarkasti maksanut KAIKKI luvatut palkkiot muutaman minuutin sisällä niiden ansaitsemisesta, voivatko he sanoa omasta verkostosta samaa?

Me "sijoitamme" ainoastaan 1 kerran omasta lompakosta ja tuomme ainoastaan 4 omaa omaan tiimiin ja enempää rahallisia sijoituksia tai ihmisiä itselle ei tarvitse enää missään vaiheessa kutsua mukaan ja näiden kanssa me seuraamme tarkasti määrättyä polkua kohti ansioita toimimalla yhtenä vahvana tiiminä auttaen toisiamme.

Sun pitää mennä googlettamaan pontzi huijaus ja sieltä wikipediaan, jossa selkeästi kerrotaan mitä nämä huijaukset ovat ja ne ei ole mitenkään edes kaukaisesti verrattavissa meidän ohjelmaan ja käy katsomassa mitä pyramidihuijaus tarkoittaa ja sitten tule juttelemaan asiasta niin kerron tarkkaan miten rahat liikkkuu meidän ohjelmassa ja miksi me emme huijaa ketään sanomalla, että tämä ohjelma on tosi ja erittäin realistinen ansiokeino jo tuhansille ihmisille ja meille varsinkin kun ollaan meidän tiimissä kulkemassa meidän ikiomaa systeemiä käyttäen.

Koska tässä toiminnassa ei ole ketään huijattu ja niin kauan kun sellaista ei tapahdu eikä taatusti tulekaan tapahtumaan, niin poliisi ei tähän tule puuttumaan millään lailla, niin kauan kun kaikki on avointa ja toimii luvatulla tavalla.

• mm uyt

Outoa että joutuu maksamaan sitä että menee töihin. Jo on aikoihin eletty....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      121
      1825
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1618
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1185
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      46
      1062
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      949
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      866
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      866
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      800
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      788
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      787
    Aihe