Tietokonetyötä kotoa käsin

Työtä

Onko sinulla jonkinlaisia unelmia/tavotteita elämässä, joita haluaisit saavuttaa? Olisiko mielenkiintoa lähteä nettiohjelmaan mukaan ,jossa pystyy saamaan rahoitusta näiden unelmien/tavotteiden toteuttamiseen?
Olen erittäin hyvässä tiimiporukassa,jossa kaikki ihmiset ovat ihan normaaleja ihmisiä, joiden kanssa voi puhua jopa ylälinjan kanssa, jotka vetää tiimiämme, meillä on loistava valmiiksi rakennettu nettiohjelma, jota käytetään työkaluna sekä tiimissämme on todella hyvin mietitty ja suunniteltu systeemi, jonka ansiosta rahat oikeasti saadaan ulos.

Sisäänpääsy maksaa, mutta ainoastaan YHDEN kerran omasta lompakosta ja työ on tuoda 4 AKTIIVISTA jäsentä omaksi tiimiksi, joiden kanssa sitten tehdään läheistä työtä auttaen, innostaen, yhdessä tekemällä ja näin me mennään yhdessä askel askeleelta kohti korkeitakin summia.

[email protected]

5

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokolöytymiljardi

      Mitä järkeä tuollaista on laittaa edes että pyytää ensin rahaa jotta tekee työtä, heitä saatnan MILJARDI ennakkona kultaharkkoina niin voisi harkita..... vtun spämmiä.

    • Pidä rahat kukkaross
    • hmm4

      On varmaan menny nurin tuo clicxtrac,kun näyttää Etäpalvelinta ei löytynyt. hmm.

      • Työtä

        Ponzi ja win capita täällä Suomessa varjostavat tällaisia ohjelmia, koska media on puhunut paljon pyramidihuijauksista ja kun ihmiset näkevätkin pyramidijärjestelmän, he juoksevat karkuun.

        Oletko keskustellut verkostomarkkinoijien kanssa? Ovatko he samaa mieltä, että on huijaus?
        Kysy heiltä, minkälaisessa järjestelmässä he itse tekevät töitä, mitä heidän on tehtävä saadaakseen tuon meidän tiimissä luvatun palkkion verran eli kuinka monta kutsuttava mukaan, kuinka paljon sijoitettava ja myytävä tuotteita ja kuinka monta kertaa heidän pitää sijoittaa rahaa sisään...

        Verkostomarkkinoijat ovat itse pyramidipelissä mukana, koska tuo pyramidihuijaus on verkostomarkkinointitoimintaa eli toisin sanoen, jos me teemme pyramidihuijausta toimimalla matriisijärjestelmässä, niin tekevät hekin.

        He alkavat saivartelemaan, että heillä on tuote, me sanotaan, että meillä on työkalu, jolla tehdä/ansaita rahaa.

        Tämä on puhtaasti työkalu, meillä ei ole tuotetta, mutta meillä on algoritmiin perustuva työkalu, joka on kellon tarkasti maksanut KAIKKI luvatut palkkiot muutaman minuutin sisällä niiden ansaitsemisesta, voivatko he sanoa omasta verkostosta samaa?

        Me "sijoitamme" ainoastaan 1 kerran omasta lompakosta ja tuomme ainoastaan 4 omaa omaan tiimiin ja enempää rahallisia sijoituksia tai ihmisiä itselle ei tarvitse enää missään vaiheessa kutsua mukaan ja näiden kanssa me seuraamme tarkasti määrättyä polkua kohti ansioita toimimalla yhtenä vahvana tiiminä auttaen toisiamme.

        Sun pitää mennä googlettamaan pontzi huijaus ja sieltä wikipediaan, jossa selkeästi kerrotaan mitä nämä huijaukset ovat ja ne ei ole mitenkään edes kaukaisesti verrattavissa meidän ohjelmaan ja käy katsomassa mitä pyramidihuijaus tarkoittaa ja sitten tule juttelemaan asiasta niin kerron tarkkaan miten rahat liikkkuu meidän ohjelmassa ja miksi me emme huijaa ketään sanomalla, että tämä ohjelma on tosi ja erittäin realistinen ansiokeino jo tuhansille ihmisille ja meille varsinkin kun ollaan meidän tiimissä kulkemassa meidän ikiomaa systeemiä käyttäen.

        Koska tässä toiminnassa ei ole ketään huijattu ja niin kauan kun sellaista ei tapahdu eikä taatusti tulekaan tapahtumaan, niin poliisi ei tähän tule puuttumaan millään lailla, niin kauan kun kaikki on avointa ja toimii luvatulla tavalla.


    • mm uyt

      Outoa että joutuu maksamaan sitä että menee töihin. Jo on aikoihin eletty....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe