Epäasiallisuuksien vastapainoksi kerrottakoon että Lahdessa kiinalaisomisteinen studio Akupiste Vesijärvenkatu 3-5 on mitä paras hierontahoitola ilman mitään eroottisia palveluita. Tunnetuimpia ja suosituimpia hoitoja ovatten rentoutus- ja akupistehieronta sekä jalkahoidot ja -hieronnat kohtuuhintaisesti tunnin tai kahden sessiot. Suosittelen. Sain avun pitkäkestoisiin selkä- ja niskavaivoihin. Omistaja rouva ALan on alan erikoisosaaja.
Lahden Akupiste
Ent. kivulloinen rva
3
367
Vastaukset
- Lahtelainen toinen
Kuulemma on hyvä ja seksivapaa paikka.
- Viikonloppuna käynyt
Akupiste muuttanut 01.01.2014 Salpakankaalle, osoitteeseen Salpakankaantie 2.
Akupistehieronta mitä parasta, kahden tunnin hyvinvointipaketti aivan ehdoton, olen useamman kerran sen kokenut. Uutuutena kuumakivihieronta se pitää mennä kokemaan. Suosittelen paikkaa lämpimästi. - Vakiokävijämies 74 v
Pitääpä kokeilla hyvinvointipakettia. Minä olen käynyt Veskulla alkaen vuodesta 2009 ja jatkanut nyt 5. vuotta Salpakankaalla. Käyn kolmen viikon välein ja olen tyytyväinen. Otan tunnin rentoutushieronnan ja hierojana on rouva ALan. 9 point!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192602Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262524Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592013Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua331973Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3711481- 601103
- 2591039
- 541037
- 146943
- 45928