Epäasiallisuuksien vastapainoksi kerrottakoon että Lahdessa kiinalaisomisteinen studio Akupiste Vesijärvenkatu 3-5 on mitä paras hierontahoitola ilman mitään eroottisia palveluita. Tunnetuimpia ja suosituimpia hoitoja ovatten rentoutus- ja akupistehieronta sekä jalkahoidot ja -hieronnat kohtuuhintaisesti tunnin tai kahden sessiot. Suosittelen. Sain avun pitkäkestoisiin selkä- ja niskavaivoihin. Omistaja rouva ALan on alan erikoisosaaja.
Lahden Akupiste
Ent. kivulloinen rva
3
387
Vastaukset
- Lahtelainen toinen
Kuulemma on hyvä ja seksivapaa paikka.
- Viikonloppuna käynyt
Akupiste muuttanut 01.01.2014 Salpakankaalle, osoitteeseen Salpakankaantie 2.
Akupistehieronta mitä parasta, kahden tunnin hyvinvointipaketti aivan ehdoton, olen useamman kerran sen kokenut. Uutuutena kuumakivihieronta se pitää mennä kokemaan. Suosittelen paikkaa lämpimästi. - Vakiokävijämies 74 v
Pitääpä kokeilla hyvinvointipakettia. Minä olen käynyt Veskulla alkaen vuodesta 2009 ja jatkanut nyt 5. vuotta Salpakankaalla. Käyn kolmen viikon välein ja olen tyytyväinen. Otan tunnin rentoutushieronnan ja hierojana on rouva ALan. 9 point!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020