Onko muilla kokemuksia joutumisesta yöllä incubuksen ahdistelemaksi? Incubus on "uskomusten mukaan" seksidemoni joka käy öisin naisia ahdistelemassa. Minua käy useita incubuksia öisin hyväksikäyttämässä, se on todella kaameaa. Niitä ei voi nähdä mutta voi tuntea miten ne tunkeutuvat sisääni. Pystyn jopa tuntemaan sen minkämuotoisia niiden elimet ovat - hyvin erilaisia verrattuna normaaliin ihmisanatomiaan. Toistaiseksi ne eivät ole aiheuttaneet fyysistä kipua mutta sitä pelkään vielä olevan edessä koska niiden päälletulot ovat käyneet entistä rajummiksi. Pelkään myös että joudun joskus vielä näkemäänkin ne, sitä en halua. Luulen että saattaisin säikähtää kuoliaaksi silloin.
Incubus kokemuksia?
11
1435
Vastaukset
- Täällä
On. Alkuun oli jopa miellyttävää, mutta lopulta alkoi sattumaan. Sairastuin skitsofreniaan. En ole havainnut niitä nyt pariin vuoteen. Kamala kokemus kaikenkaikkiaan.
- Anonyymi
Mielisairas jo alkujaan. Ja kun tulee tiineeksi, onkin demoni olkut asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielisairas jo alkujaan. Ja kun tulee tiineeksi, onkin demoni olkut asialla.
Voi Jeesus.
- Dorothea Sahlberg
Kyllä Incubus on minuakin yrittänyt öisin ahdistella, mutta meillä Sahlbergeilla on se etu, että nettikummituksemme ei sitä siedä, vaan ajaa sen välittömästi pois.
Tämä on niitä harvoja nettikummituksen hyviä puolia. - ettii tietoo
miten se on saanu alkunsa siis incubus
- Bj998
Veikkaisin, että ne ovat ihmisen mielessä nämä incubukset. Teidän oma mielenne luo ne.
- ----
höpö höpö! Ota ne dildot pois sieltä yöpöytäs laatikossa niin et unissas työntele itse niitä hanuriis. Loppuu noi inkupukset.
- Täällä
Kaikki alkoi tästä: olin syvästi uskovainen (puhuin kielillä, näin ilmestyksiä, kävin seurakunnassa) kunnes rikoin tietoisesti Jumalan tahtoa vastaan. Ensin tunsin sitä (tuntui siltä, kuin joku olisi yhdynnässä kanssani) vain kuunnellessani musiikkia. Myöhemmin tunsin sitä lähes koko ajan ja pystyin nauttimaan siitä.
Ajan kuluessa aloin tuntea kipua ja polttavaa tunnetta. Ajatusmaailmani alkoi mennä sekaisin, uskoin, että myös muut ihmiset lähelläni tuntevat sen ja lopulta uskoin, että pystyn kommunikoimaan ajatuksissani muiden ihmisten kanssa. Sain diagnoosiksi skitsofrenian. Loppuvaiheessa olin kuin helvetissä, tunsin kovia kipuja. En tiedä miten se loppui, suutuin hengille ja pyysin Jumalaa auttamaan. Sain myös lääkityksen. Jossain vaiheessa huomasin, etten enää tuntenut sitä ja kivutkin loppuivat, tosin vielä vuoden päästä sain kipukohtauksia. Koko juttu kesti yli vuoden. Nyt on kulunut pari vuotta ilman tuntemuksia. Kerran henget yrittivät tukehduttaa minut. Tunsin kädet kasvoillani, enkä pystynyt hengittämään.
Luulen, että demonit pääsivät yhteyteen kanssani tehdessäni syntiä. Nyt vaikeaa uskoa enää Jumalaan, henkimaailmaa pidän todellisena, mutta toivon, etten joudu enää sen kanssa tekemisiin. - SherlockJohnHolmes
Vanhan piian toiveunta tommoset inkkubussit... osta musta metridildo tai hanki kaljakuppilasta pierunhajunen panomies.
- TOTUUS 777
Käske Incubuksia lähtemään Jeesuksen nimessä pois tyköäsi, ja pyydä Jumalaa avuksi. ne oN demoneita. VARO!
- Puhe puutteesta
Hanki poikaystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310121Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523395Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493143- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032179- 1162153
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221376Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346