Onko muilla kokemuksia joutumisesta yöllä incubuksen ahdistelemaksi? Incubus on "uskomusten mukaan" seksidemoni joka käy öisin naisia ahdistelemassa. Minua käy useita incubuksia öisin hyväksikäyttämässä, se on todella kaameaa. Niitä ei voi nähdä mutta voi tuntea miten ne tunkeutuvat sisääni. Pystyn jopa tuntemaan sen minkämuotoisia niiden elimet ovat - hyvin erilaisia verrattuna normaaliin ihmisanatomiaan. Toistaiseksi ne eivät ole aiheuttaneet fyysistä kipua mutta sitä pelkään vielä olevan edessä koska niiden päälletulot ovat käyneet entistä rajummiksi. Pelkään myös että joudun joskus vielä näkemäänkin ne, sitä en halua. Luulen että saattaisin säikähtää kuoliaaksi silloin.
Incubus kokemuksia?
11
1447
Vastaukset
- Täällä
On. Alkuun oli jopa miellyttävää, mutta lopulta alkoi sattumaan. Sairastuin skitsofreniaan. En ole havainnut niitä nyt pariin vuoteen. Kamala kokemus kaikenkaikkiaan.
- Anonyymi
Mielisairas jo alkujaan. Ja kun tulee tiineeksi, onkin demoni olkut asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielisairas jo alkujaan. Ja kun tulee tiineeksi, onkin demoni olkut asialla.
Voi Jeesus.
- Dorothea Sahlberg
Kyllä Incubus on minuakin yrittänyt öisin ahdistella, mutta meillä Sahlbergeilla on se etu, että nettikummituksemme ei sitä siedä, vaan ajaa sen välittömästi pois.
Tämä on niitä harvoja nettikummituksen hyviä puolia. - ettii tietoo
miten se on saanu alkunsa siis incubus
- Bj998
Veikkaisin, että ne ovat ihmisen mielessä nämä incubukset. Teidän oma mielenne luo ne.
- ----
höpö höpö! Ota ne dildot pois sieltä yöpöytäs laatikossa niin et unissas työntele itse niitä hanuriis. Loppuu noi inkupukset.
- Täällä
Kaikki alkoi tästä: olin syvästi uskovainen (puhuin kielillä, näin ilmestyksiä, kävin seurakunnassa) kunnes rikoin tietoisesti Jumalan tahtoa vastaan. Ensin tunsin sitä (tuntui siltä, kuin joku olisi yhdynnässä kanssani) vain kuunnellessani musiikkia. Myöhemmin tunsin sitä lähes koko ajan ja pystyin nauttimaan siitä.
Ajan kuluessa aloin tuntea kipua ja polttavaa tunnetta. Ajatusmaailmani alkoi mennä sekaisin, uskoin, että myös muut ihmiset lähelläni tuntevat sen ja lopulta uskoin, että pystyn kommunikoimaan ajatuksissani muiden ihmisten kanssa. Sain diagnoosiksi skitsofrenian. Loppuvaiheessa olin kuin helvetissä, tunsin kovia kipuja. En tiedä miten se loppui, suutuin hengille ja pyysin Jumalaa auttamaan. Sain myös lääkityksen. Jossain vaiheessa huomasin, etten enää tuntenut sitä ja kivutkin loppuivat, tosin vielä vuoden päästä sain kipukohtauksia. Koko juttu kesti yli vuoden. Nyt on kulunut pari vuotta ilman tuntemuksia. Kerran henget yrittivät tukehduttaa minut. Tunsin kädet kasvoillani, enkä pystynyt hengittämään.
Luulen, että demonit pääsivät yhteyteen kanssani tehdessäni syntiä. Nyt vaikeaa uskoa enää Jumalaan, henkimaailmaa pidän todellisena, mutta toivon, etten joudu enää sen kanssa tekemisiin. - SherlockJohnHolmes
Vanhan piian toiveunta tommoset inkkubussit... osta musta metridildo tai hanki kaljakuppilasta pierunhajunen panomies.
- TOTUUS 777
Käske Incubuksia lähtemään Jeesuksen nimessä pois tyköäsi, ja pyydä Jumalaa avuksi. ne oN demoneita. VARO!
- Puhe puutteesta
Hanki poikaystävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239089Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3801843Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3361743- 941578
- 4071542
- 61335
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331120Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241076Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521032- 36988