Nissan Almeran -05 tuulilasi jäätyi pakkasilla sisäpuolelta viime talvena. Kostealla säällä esim. vesisateessa lasit (myös muut kuin tuulilasi) huurtuvat/kostuvat sisäpuolelta, joutuu siis ihan paperilla kuivaamaan. Joka kerran kun sataa niin tätä ei ole, mutta usein. Kerran tuulilasi oli märkä vaikka oli kirkas sää. Raitisilmasuodatin on hyvässä kunnossa, kondenssivesi putket auki. Autoon on vaihdettu tuulilasi ja vaikeudet alkoivat tämän vaihdon jälkeen. Lasin vaihtaja tarkisti lasin ja väittää sen olevan hyvin liimattu ja kunnossa. Missä siis vika?
Tuulilasi jäätyy/kostuu
Susku
1
175
Vastaukset
- vilu
onks sul ollu ilmastointi päällä eiks se lykkää aina sen päälle oli kesä tai talvi, pitäs mukamas olla automaatti sellanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904