Löytyiskö apuja ongelmiin? Lähteekö ryyppy päälle niin kuin pitää
Kun polkaisee imun päälle, pitäiskö rikastin läpän mennä kokonaan kiinni, nyt läppä ei mene enempää kiinni kuin se normaalistikn on eli 3-4mm läppä auki. Kierrokset pysyy käynnistäessä matalalla, 5min jälkeen kierrokset nousee 1400rpm ja laskee kaasun painalluksella. Käynnistymnen ei ole räjähtävä vaan laiskahko...
Kylmällä koneella kiihdyttäessä puutuu, nuukahtaa. Kierrokset 3000:n ja vääntöä löytyy taas...koneen lämmettyä toimii kuin unelma pientä nykimistä van tasakaasulla.
Näistä ongelmista kun selviäisi niin olisi huoleton talvi tulossa, kiitos
sunny 1.6 12v -89 kylmä käynnistys ja kylmä moottori
nissan_slx
3
198
Vastaukset
- henrik ijäs72
kaasuttimen säätö
- tietämätön
Mulla olis sama ongelma auto on nissan sunny b12 1.6 SGX pitäis itenkin tietää miten tuon saa korjattua. Silloin auto lähtee hyvin käymään kun toinen kaveri painaa läpän kiinni ja pitää sitä kiinni 2-4 min (lämpötilasta riipuen) kun kone on lämmin mitään ongelmia ei enää ole. tuo käynnistys vaan on ongelma jos, joku tietäisi kuinka tuo korjataan voisiko kirjoittaa tänne olisin kiitollinen.
- öööööööööö
Kaasutin on jo kulahtanu osta uusi tilalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818