10.11.2013: "Good news from Egypt!

20+6

Hurghada Airport receives about 12,800 tourists from different nationalities
Hurghada International Airport received today, Sunday, about 12,800 tourists from different nationalities on board 64 aircraft charter and regularly from Germany, Russia, England, the Netherlands, Italy and Poland."

Muut maat on jo aloittaneet! Ei oo kuulunut vielä mitään suomalaisten matkatoimistojen charter-matkoista Punaisellemerelle?

7

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • love Egypt

      Kyllä sitä ihmettä saadaan odottaa että suomalaiset matkanjärjestäjät saavat sinne matkoja aikaiseksi, harmi, olisin niin valmis lähtemään, lomaakin jäljellä vielä vaikka kuinka

    • odottelua

      Sitä täälläkin odotellaan että lennot taas alkaisivat esim. Finnmatkoilla ! Olen varannut jo matkan Dubaihin mutta jos Egypti aukeaa taas niin vaihdan vielä sinne. Tosin tiukkaa tekee kun matka on tammikuun alussa ja suomalaiset matkatoimistot vitkastelee asian kanssa. Sitten tulee tietenkin liian myöhään tiedoite että Egyptin lennot alkavat taas :( Ja jos kysyy Finnmatkoilta asiaa niin eivät sano mitään vaikka tietäisivätkin. Syksyllä kyselin heiltä että lennetäänkö ihan normaalisti ja kaikki oli silloin kuulemma ihan kunnossa, muutaman päivän päästä tuli sitten ilmoitus että kaikki talven matkat perutaan. Niiden oli pakko tietää asiasta jo silloin. Onko kukaan kysellyt nyt toimistoilta mikä on tän hetken tilanne ?

    • EgyptOrNothing

      Laitoin juuri viestiä sekä aurinkomatkoille että finnmatkoille ja kyselin että mikä on tilanne Egyptin matkojen suhteen esim. ensi keväänä. Vastausta siis odotellen. Mua niin ärsyttää, kun suomalaiset matkatoimistot vitkastelee asian kanssa, laittasvat vaan matkat myyntiin, jokainenhan sitä omalla vastuulla matkustaa. Täytyy sitten varata lennot ja hotellit netistä, jos suomalaisten liika varovaisuus ja vitkastelu jatkuu. Ei viitsi muuallekaan matkaa varata, jos on pienikin toivo, että Egyptiin pääsee puolen vuoden sisällä. Hyvä pointti aloittelijalta, muut maat ovat jo aloittaneet! esim. saksalaiset ja britit ovat aloittaneet matkat uudelleen Egyptiin ajat sitten ja Egyptissä asuvat suomalaiset tuttuni ovat sanoneet, että ihan turvallista on.

    • odottelua

      Olen täysin samaa mieltä kanssasi " EgyptOrNothing" ! Itseäni ärsyttää suunnattomasti se että jos me suomalaiset pidetään poissa tuolta liiallisen varovaisuuden vuoksi ! Minulla on kaksi egyptiläistä nettikaveria joista kummatkin sanovat että sinne olisi voinut kokoajan matkustaa ja että TURISTEILLA ei ole mitään vaaraa ellei änkeä itseään johonkin mielenosoituksen keskelle ! Kukapa sellaista edes tekisi :O ? Kerrothan täällä mitä sinulle vastaavat matkatoimistoista?
      Ärsyttävä tilanne kun lento olisi Dubaihin tammikuun alussa ja aika käy vähiin matkan vaihdossa. Itse en kestä kuumuutta joten voin lähteä vain keskitalvella sinne.

    • 28x...

      Minä nyt en oikein tajua miksi jumal*uta ette mene sinne Egyptiin jos mielenne tekee? Ei uppoa tajuntaan sitten millään ?! Koko maailma on avoinna, senkus ostatte lentoliput ja lentäkää vaikka Nevadaan joka on parempi mestanakin kyllä myös. Sen sijaan ruikutatte ettei Egyptiin pääse. Totta hitossa pääsee.
      Minä pääsisin sinne lähtemään vaikka huomenna ilman mitään suunnitelmaa. Lentolippu vaikka Damiin; siellä pikku pilviholdaus, päivä- pari ei enempää ja sieltä liput Kairoon. A´vot sanoo venäläinen; siinä se.
      En edes tiedä tarvitaanko sinne viisumia, jos tarvitaan se hoituu Damissa aivan varmasti päivässä.

    • Loma,

      Turhaan odotatte matkoja egyptiin...matkatoimistot ovat tehneet varaukset nykyisten hotellijen kanssa ja lennot varattu.Eivät muuta ainakaan tään kauden aikana.Sitä paitsi monet eivät halua matkustaa tällä hetkellä egyptiin ennen kun vaalit ja tuomiot tullut,maa vakautuu.Oma veikkasu,levottomuus jatkuu vielä pitkään..kairossa ja monessa muussa paikassa.Minä olen matkustanut aina reittilennoilla,mikä estää teitä tekemään samoin jos noin tulenpalava on päästä egyptiin!

      Varamaan ja menoksi HYVÄÄ MATKAA ! !

    • 20+6

      2.tammikuuta lähtö Turkish Airlinesilla ja paluu huhtikuun lopussa = 457€/hlö
      Toiset frendit on jo siellä olleet syyskuusta, toiset suomalaiset asuu ymp vuoden, joku lähti 15.11. toinen 12.12. et kyllä sinne Suomi-porukat kerääntyy taas talveks.
      Turkish Airlines on edullisin Hki-Istanbul; välilasku 2,5t ja koneenvaihto suoralento Hurghadaan to-pe tai lauantaisin lähtö klo 18:30->
      Mitä lähempänä on lähtöpäivä, sitä kalliimpi on hinta. Paras hinta on viim 1.½kk ennen lähtöpäivää.
      Viisumin saa saapuessa Hurghadan lentältä. 15$ t 12€ paperirahana käteisellä.
      Hotelleja edullisesti netistä: booking.com
      Hurghadassa ei ole ollut mitään hässäkkää tai "torikokousta" elo-marrask :) Heinäkuun alussa oli pieni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe