Lähtö helmikuussa Ao nangiin, hotelli Cliff wiev resort,kokemuk?

krabiiiiin

kenelläkään kokemuksia Cliff wiev resort hotellista?
kartan mukaan hieman syrjässä vuoren juurella. Hotellin tietojen mukaan kulkee hotellin kuljetus jkeskustaan tunnin välein, toimiiko?
Mitä maksaa moottoripyörän vuokraus (autom./puoliauton, esim Honda wave 110cc)?
Onko suositella hyviä ravintoloita.
Onko iltaelämää?
Hintataso?
Mitä nätävyyksiä kannattaisi käydä katsomassa jne?

4

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viidakon Ykä

      Pieniä kotoisia mökkejä korkean vuoden juurella viidakossa. Kuljetus keskustaan toimii suht hyvin. Skootterin vuokrausta kyllä suosittele, ei maksa paljos mitään ja on kätevää, kun on sitten vaihtoehto millä lähteä liikenteeseen. Lähinpään kauppankin on reilu kilometri. Iltaelämää ei noilla kulmilla ole käytännössä lainkaan, vaan Ao Nangin keskustaan pitää lähteä. Hintaansa nähden kuitenkin hyvä paikka, ainut että sinänsä mukavalle altaalle ei aurinko oikein paista mihinkään aikaan.

    • krabiiiin

      se on harmi,jos aurinko ei paista. siitten ollaan rantsussa. tarkoitus vuokrata skoottri ekana iltana. onko siinä päätien varrella vielä niitä bambuhökkeleitä,baareja.

    • Viidakon Ykä

      On bambu /muovituolibaareja useampiakin. Siinä hotellin ravintolassa kannattaa varautua todella ummikkotarjoilijoihin ja toisinaan erittäin hitaaseen palveluun.

      • rrrrrrrrrrrrrr

        ei haittaa...jonkin verran puhuttua thaita osaan ja joka reissu opin lisää...engl-thai sanakirja on toki matkassa...mai pen rai..
        saa hyvät alennukset,kun tinkii paikallisella kielellä...luvut on helppo oppia...kirjoittaa sen sijaan en osaa riviäkään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe