Kenelläkään aiempaa kokemusta Ukrainan Intl. Airlinesista?

nokkiairii

Olen varannut edestakaiset lennot Hki-kiova-Bangkok hintaan 660e ja jatkolennot Krabille hintaa 62e.
Pitkät matkat lennetään ukrainan International airlinesilla. onko joku muu lentänyt ko yhtiöllä. välilaskulla aikaa 1,5tuntia ja koneen vaihto. tuleeko kiire Kiovan kentällä. saako matkatavarat tsekattu perille asti Helsingistä,kun lentoyhtiö pysyy saman mutta kone vaihtuu (Embraer 190-Boing 767-300).
Lisäksi onko kellään kokemusta Nok Airista,jolla lennetään bangokista krabille?

16

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea matkaan!

      Onhan se kokemus tuokin ,Lentää Ukranalaisella lentoyhtiöllä,kyllä on nuukuus huipussaan tuolla Nok Airillahan oli muistaaksei jokin kiitoradalta ulos suistuminen vajaa kuukausi sitten.Hauskaa seikkailumieltä pitelehän penkin reunosta kiinni,niin muista niin kauan ei ole mitään hätää ennen kuin KAPU juolksee laskuvarjo selässä ovelle päin.

    • nokkiairii

      Onko asiallisia kommentteja niiltä,jotka ihan oikeasto ovat matkustaneet. Viimeisin tilanne nok-airilla oli vuonna 2006. Samaa on sattunut Finskin koneissakin:)

      • Onnea matkaan

        Tuolla Nok Airlla oli kuukausi sitten kiitoradalta suistuminen rankkasaateessa juttu oli Phuket Gazetassa todettiin vielä että kyseisellä yhtiöllä on ollut aikaisempoakin ulossuistumisia vesisateessa.Tuo 2006 onnetomuushan oli tuhoisa ,mitä muuten siihen Finskiin tulee niin eiköhän se ollut jälleen kerra yksi maailma turvallisimpia yhtiöitä.Tarkoitin tuolla pen kin reunoista kiinni pitelemisellä tuota lentoa ukrainalaisella lentoyhtiöllä kyllähän Nok Air on monin verroin turvallisempi kun tuo entinen venäjän maan pulju.


    • nokkiairiiii

      Ukrainalaisilla kuulemma hyvä kalusto. Pitkät matkat lennetään boing767-300er koneilla. Onko ihan oikeasti sellaisia,jotka lentäneet lentoyhtiöllä, ei mutu tietoa kiitos:)

    • hah hah

      Lennän tammikuussa Finnairin reittilennolla Hel-BKK-Hel lippu maksoi 720 € . Mitä järkeä lentää Kiovan kautta siis.

      • hah hah jatkaa

        Ja se nok air lentää bangkokissa eri kentältä kuin mihin sun Ukrainalainen laskeutuu.


    • kokemuksiiaa

      ööö...se toki on tiedossa, tunti ja ollaan vanhalla kentällä. shuttlea käytetään (0thb:).
      mutta kokemuksia (omakohtaisia) kaivataan alkuperäiseen kysymykseen.

    • astronautti48

      noita lippuja saa 373 E

    • thaimaanystävä

      Lensin lokakuussa 2015 Dom muengin kentältä Chian Maihin Nok airilla. Kone oli airbus 319. Lento lähti ajallaan. Kone oli uudehko ja matkustaminen miellyttävää. Tarjoiluakin oli koneessa ja lentoemännät kauniita. Ei mitään valittamista.

      • mikäkenttä

        Outo kenttä tuo Dom mueng, missäpäin Thaimaata lie?
        Itse olen paljonkin käyttänyt Don Mueangin kenttää, ennen Suvarnabhumin valmistumista parikymmentä reissua sinne.


      • thaimaanystävä
        mikäkenttä kirjoitti:

        Outo kenttä tuo Dom mueng, missäpäin Thaimaata lie?
        Itse olen paljonkin käyttänyt Don Mueangin kenttää, ennen Suvarnabhumin valmistumista parikymmentä reissua sinne.

        Dom muengin kenttä on Bangkokissa. Sieltä lähtee lähes kaikki sisäiset lennot. Suvarnabhumin ja Dom Muengin kenttien välillä liikennöi Shuttle bus. Kyytiin pääsee ilmaiseksi jos sinulla on lippu ko. kentältä jatkolennolle.
        Googlaa kenttä, niin tiedät missä se on.


      • eiThaimaassa
        thaimaanystävä kirjoitti:

        Dom muengin kenttä on Bangkokissa. Sieltä lähtee lähes kaikki sisäiset lennot. Suvarnabhumin ja Dom Muengin kenttien välillä liikennöi Shuttle bus. Kyytiin pääsee ilmaiseksi jos sinulla on lippu ko. kentältä jatkolennolle.
        Googlaa kenttä, niin tiedät missä se on.

        Dom Pérignon on tuttu, aivan hyvää nautiskella, mutta Dom mueng on täyttä hepreaa, ei sen nimistä kenttää Thaimaassa ole.


      • thaimaanystävä
        eiThaimaassa kirjoitti:

        Dom Pérignon on tuttu, aivan hyvää nautiskella, mutta Dom mueng on täyttä hepreaa, ei sen nimistä kenttää Thaimaassa ole.

        Don Muang Airport - Bangkok Airport Information
        Kirjoitusvirhe paholainen. Avaa linkki niin tiedät missä ko.kenttä on.


    • DD8312

      Ei ole, eikä koskaan ole ollutkaan Nok Air laivastossa yhtään Airbus lentokonetta.

      • santtu-1975

        Tämän hetken Nok Airin laivasto koostuu Boeing 737-800, ATR 72-500 ja Bombardier Q400 Next Gen koneista.
        Itse olen tuolla 737-800:lla lentänyt niin Bangkok - Chiang Mai kuin Phuket - Bangkok reitit. Ei mitään valittamista (eikä kehumista), normaali lyhyt reittilento edullisilla lipunhinnoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe