Olen lähdössä Kanariansaarten risteilylle loppuvuonna 2013, mutta matkaseura puuttuu. Sinun matkasi on jo maksettu.
Jos pääset lähtemään vielä tänä vuonna viikoksi risteilylle, niin tässä olisi 57v mies mukavalle aistikkaalle naiselle seuraksi.
Maksetulle matkalle seuralainen
11
520
Vastaukset
- moniaistinen
eikös kaikilla terveillä naisilla ole 5 aistia...?
jos sillä on 6. aisti niin arvaa viimeistään mitä meinaat. - matkamiehen
tässä" matkamiehen osoite": [email protected]
- matkamiehen .
Jos vielä annat pimppiä, niin se olisi iso plussa!
- maatka1
magdaleena5 kirjoitti:
Miten menee?
Tässä vielä eräs ehdokas ,tai oon myöhassa?
terveisia-Et ole vielä myöhässä, joten ole yhteydessä.
- Olly
Eihän tuo huono aloitus ole, jos Suomesta piparia ei irtoa :D
- matkakyllikki
hyvä on alkaa ajoissa ruinaamaan p.illua
- eppa2
Moi! Olen 58v hoitsu nuorekas . Positiivinen pakkaus. En hoikka ja en lihava. Vaalea kaunotar ja huumoria riittää. Matkustelen paljon 2 kertaa vuosi. tv. Eppa
- matkamihen toinen os
Moi Eppa.
Matkaseurasi kiinnostaa. Voisitko vastata sähköpostiini joka on aiemmasta poiketen: [email protected] - Hierova
Hei!
Olen 38 vuotias nainen, matka kyllä kiinnostaa, ja tietysti seura :) Olen Ihan kivan näköinen, kokoinen ja luontoinen. Ammatiltani hieroja, että ainakin takaan rentoutumisen ;) Tykkään uusista kokemuksista ja olen vapaa tekemään mitä haluan- hierova
Oi se matkahan on jo tehty :( No seuraavaa odotellessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710488
- 525070
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131621Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291114Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331051Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987