eikö noista Media-alan hommista on laitettu työntekijöitä pihalle lähes kuukausittain ja lisää lähtee ensivuoden aikana lopettaa moni Media-alan yritys vaikka nyt näyttääkin hyvälle niin ensi keväänä ollaan työtttömiä näin se menee...tervetuloa tavallisten kuolevaisten joukkoon suurenevaan.....avaimet, kulkulupa ja auto KIITOS ja työsi loppuu tänään :)))
Media-ala....
3
385
Vastaukset
- Chris4t
Joulukauppa tehdään 2013 työssäoppijoilla joten kaupankin puoli mustaa.
Viimeisellä viikolla katsotaan onko poolista joku joka ei ole kännistä / pilvessä että voisi hoitaa samalla sitten Tammikuun Venäläisetkin kun opiskelijat kehtaa lomailla vaikka töitä pitäisi olla tekemässä ILMAISEKSI. - 1+15
media-ala on valtaosin ihan muuta kuin painetut sanomalehdet, joiden aika on jo ollut ohi useamman vuoden, vain tyhmät eivät ole sitä huomanneet
Verkkomedioissa ja verkkoviestinnässä sen sijaan on työvoimapulaa osaavista henkilöistä ja huomatkaa että osaavilla EN tarkoita noita lähes lukutaidottomia media-assareita joita pukkaa ulos joka amiksesta.... - Nina84
Kiva kuin kerroit mutta tämä on tiedetty jo kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937