Ajattelin lähteä joulukuussa omatoimimatkalle thaimaahan.
Kuinka kauan thaimaassa saa olla ilman viisumia ?
Mikä on ilmastoidun n.30 neliön condon vuokran keskihinta/ kk
sähköineen pattayalla ?
Talvea pakoon
54
820
Vastaukset
- kewlandiar!
Thaimaassa saa oleilla kuukauden viisumitta. Just ennen kuukauden täyttymistä, pikavisiitti esim. kambutsean puolelle ja, ávot, taas saa rellestää kuukauden.
Condojen hinnat vaihtelee (en ole varma neliöistä, mutta ilmastointi on kait jo jokaisessa) 6000bht/kk aina niin ylös, kuin lompakossa virtaa. Puhun siis Pattayan kokemuksista ainoastaan.
Varmista, että passissasi on kuusi kuukautta jäljellä, kun palaat lentoasemalle kotimaanmatkaa varten. Jos ei ole, niin alkaa todelliset ongelmat.- tietämätön
Oon lähdössä thaimaahan ja huomasin lentolippujen ostamisen
jälkeen että menee 1 päivä yli 30 oleskelupäivästä jos lähtöpäivä
lasketaan mukaan. Kannattaako laittaa maahantulokorttiin paluupäiväksi
edellinen päivä ? Pelkkä lennonnumero paluupäivän kohdalle ?
Palatessahan siitä tulee 500 Bht/päivä sakkoa kuitenkin ylimenevistä päivistä.
- kewlandiar
Korjaus, luettuani kysymyksesi ajan kanssa ;)
Ilman viisumia saa olla siis kuukauden. Jos ole t yli kuukauden, niin tarvitset viisumin. Sen uusittua, käymällä yllämainitulla tavalla esim naapurimaassa pikavisiitillä, jos haluat oleilla yli kuukauden maassa. Jotakuinkin näin..- kerran vedätetty
Riittääkö viisumihakemukseen pelkkä menolippu Bkk kun aion olla
siellä 1 1/2- 2kk.
Ei sieltä tarvii naista ostaa.
Kun olet selvinpäin ja käyttäydyt soveliaasti, niin seuraa löytyy muualtakin kuin baareista. Seuralaiseni puhuu hyvin englantia ja asuu Pattayalla
niin asiatkin sujuvat paremmin kun matkustat yksin.
1 kk suomessa riittää ja tekee mieli lähteä takas, vaikka äiti ei antanut edes matkarahoja. - Anonyymi
Niminerkki kewlandiar
Ei pidä paikkaansa Thaimaassa nykyään saa olla ilman viisumia 2 kuukautta
- Ha, nyt repesin
Äiti antoi luvan? Onneksi olkoon, terve tuloa näiden mamman poikien joukkoon, pääset Pattayalle ostamaan naista, jota et Suomesta saa ;)
Kuten huomaa, kaverit, jotka sinua neuvovat eivät ole koskaan matkustelleet, unohtivat tärkeän tosiseikan :D
Maateitse käynti rajan takana tuo vain 15päivää lisää, jos lennät rajan taakse ja takaisin, saat uudet 30 päivää. Naurettavaa, kaverit kertonee täällä isojen poikien palstoilta kerättyjä tarinoita, mutta eivät osaa soveltaa niitä, koska ei ole käytännön kokemusta Thaimaassa käynnistä. Hallelujaa Pattaya, mamman poikien kotipaikka :D :D :D- Amalian logiikka?
Joo Amalia aivan noin joo. Eihän kenelläkään ole koskaan vapaa-aikaa eikä muutamaa tonnia ylimääräistä eihän vaan?
Elikä sinun mukaasi sanot ensin ettei siellä kukaan ole koskaan käynyt mutta silti siellä olevan mammanpoikia? Millä ne mammanpojat on sinne menneet jos ne eivät ole kerta sinne matkustaneet? Onko ne olleet siellä siis aina? Mutta eihän ne silloin ole suomalaisia mammanpoikia vai onko?
Ota nyt sinusta katkerasta suolimulkusta selvää. Mene vaikka Mäntsälään kaffeelle Hirvenkruunuun. Siellä on halvat ja isot munkkipossut ja saat lukea lehdestä ilmaiseksi suuren maailman ihmeistä jonne et koskaan pääse. - rhanu
ha ,nyt eiköhän ton thaikku akan osta stadista helpommalla.
- ohjeita juntille
rhanu kirjoitti:
ha ,nyt eiköhän ton thaikku akan osta stadista helpommalla.
Sinulle suosittelen käden vaihtamista välillä niin se on vähän kuin vieraissa kävisit.
Kotieläimet jätät rauhaan sitten kuitenkin tällä kertaa! - Toivo Muna
Vietä sinä vain hempeitä hetkiä sika-amaliasi kanssa keskaripullo toisessa kädessä ja anna meidän mammanpoikien jutella rauhassa matka-asioista.
- 28x...
On aina mukavaa lukea kun ajatuksia reippaasti vaihdellaan!
Itselleni tuli nyt vain mieleen tuo aloittajan pulma koska ei ole varma kauanko maassa viihtyy.
Itse olen anonut sen 3:n kuukauden viisumin jo täällä suomessa, on vaivatonta ja yksinkertaista.- kerran vedätetty
Eikö viisumihakemuksen mukaan täydy laittaa mukaan kopio lentolipuista.
Riittääkö pelkkä menolippu liitteeksi että saa viisumin.
En tunne näitä käytäntöjä.
Egyptin viisumia haettaessa ei tarvinnut matkustusasiakirjoja, viisumi leimattiin passiin.
Yksinkertaisesti, voiko viisumia hakea ellei ole näyttää lentolippuja ? - maunitsio
kerran vedätetty kirjoitti:
Eikö viisumihakemuksen mukaan täydy laittaa mukaan kopio lentolipuista.
Riittääkö pelkkä menolippu liitteeksi että saa viisumin.
En tunne näitä käytäntöjä.
Egyptin viisumia haettaessa ei tarvinnut matkustusasiakirjoja, viisumi leimattiin passiin.
Yksinkertaisesti, voiko viisumia hakea ellei ole näyttää lentolippuja ?ei voi tarvii paluu lipun.
- asiantravel
maunitsio kirjoitti:
ei voi tarvii paluu lipun.
ei tarvi paluulippua, vaan lipun että poistut thaimaasta sen 30 päivän tullessa täyteen.
- 28x...
Joo, näinhän se on nykyisin.
Käytäntö on ollut voimassa ?? vuotta? Ei voi muistaa; ei kuitenkaan 80-ja 90- luvuilla. Riitti kun ajoissa haki lisä- aikaa tai lähti maasta pois.
Joku muistinero voisi vastata tähän.- oi aikoja oi
Aikoinaan, kun sinikantisella passilla tuli maahan, rajamieskin pyllisti, seinälle.
Nykyisin suomalainen on samanlainen eurorosvo kuin germaani ja ääliöbritti.
- Näin Thaimaassa
En ole koskaan tarvinnut paluu lippua näyttää kenellekään
,jos ovat kysyneet ,sanon,että menen Laosiin Bussilla,Ja bussilippua ei vielä ole.Aina on selitys riittänyt.Ja tottakin se on useimmiten ollut.- siis 30 pvmax
maahantulo selvitykseen pitää laittaa myös päivä milloin palaat pois. Jos sitä ei ole eikä viisumia niin kusessa olet. Älkää uskoko näiden hevosmiesten juttuja jotka ei ole vermoa kauempana käyneet. Ja miten selität maahantulossa kun et takuulla osaa tai kieltä että minulla on bussilippu...he ei osaa englantia kuten et sinäkään.
- Konstit on monet
siis 30 pvmax kirjoitti:
maahantulo selvitykseen pitää laittaa myös päivä milloin palaat pois. Jos sitä ei ole eikä viisumia niin kusessa olet. Älkää uskoko näiden hevosmiesten juttuja jotka ei ole vermoa kauempana käyneet. Ja miten selität maahantulossa kun et takuulla osaa tai kieltä että minulla on bussilippu...he ei osaa englantia kuten et sinäkään.
Voihan siihen laittaa sen päivän mutta ei sitä tarvitse noudattaa. Viimeiset 15 reissua aina mennyt yksisuuntaisilla lennoilla ja olen ollut 1-5kk reissussa.
Pattikselta ostanut pari kertaa jatkoleimaa passiin rahalla ja muutaman kerran käynyt Laosissa ja muutaman kerran Malesiassa. Kerran lentänyt Hong Kongiin ja tulin viikon päästä takaisin ja taas tuli 30pv lisää. Keinoja on monia.
Lontoon lähistöllä on immigration asioita hoiteleva firma joka järjestää jopa 9kk viisumin Thaimaahan kenelle vaan. Seuraavalle pitkälle reissulle ajattelin lentää sitä kautta. - hah hah
Konstit on monet kirjoitti:
Voihan siihen laittaa sen päivän mutta ei sitä tarvitse noudattaa. Viimeiset 15 reissua aina mennyt yksisuuntaisilla lennoilla ja olen ollut 1-5kk reissussa.
Pattikselta ostanut pari kertaa jatkoleimaa passiin rahalla ja muutaman kerran käynyt Laosissa ja muutaman kerran Malesiassa. Kerran lentänyt Hong Kongiin ja tulin viikon päästä takaisin ja taas tuli 30pv lisää. Keinoja on monia.
Lontoon lähistöllä on immigration asioita hoiteleva firma joka järjestää jopa 9kk viisumin Thaimaahan kenelle vaan. Seuraavalle pitkälle reissulle ajattelin lentää sitä kautta.sorry mutta nauran tuolle Lontoon lähistöllä on immigration asioita..... !!!! Olekohan Lontoossa käynyt.
- Kerran vedätetty
siis 30 pvmax kirjoitti:
Kiitos tiedosta, puhun kyllä ihan sujuvaa englantia.
- maunitsio
näin thaimaassa montako viisumia oot hakenut. kyllä siihen on joku poistumis lippu oltava ei taida riittää mä kävelen kamputseaan selitys.
- Kaija Kookos
hah hah kirjoitti:
sorry mutta nauran tuolle Lontoon lähistöllä on immigration asioita..... !!!! Olekohan Lontoossa käynyt.
En ole koskaan käynyt Lontoossa kiitos kysymästä mutta seuraavalle pitkälle reissulle menen sitä kautta ystäväni vinkin perusteella viisumin vuoksi.
En halua pilata Pattayan suomalaisten viisumikauppiaiden bisnestä ja siksi en kerro tarkemmin mistä sen viisumin saa yhdeksäksi kuukaudeksi.
PS: Olekohan kirjoitetaan "oletkohan" eli koolla on väliä. - ei tarvi lipui ei
maunitsio kirjoitti:
näin thaimaassa montako viisumia oot hakenut. kyllä siihen on joku poistumis lippu oltava ei taida riittää mä kävelen kamputseaan selitys.
Thaimaa kuten muutkaan maat eivät voi pitää sinua vankinaan ja rajan voit ylittää kävellen tai vaikka ryömien.
Rajaviranomaiset merkkaavat passiisi poistumispäivän ja kun tulet takaisin ne merkkaavat siihen maahan saapumispäivän ja leimaavat sinulle sen kaksi viikkoa viisumia passiisi tai liitteeseen.
En ole tuo "näin thaimaassa" mutta edelleenkään itseltäni ei ole kysytty mitään "poistumislippuja" yhdelläkään reissulla. Olen Thaimaassa yleensä niin kauan kuin haluan ja käyn sitten hakemassa viisumini milloin mistäkin. Enkä ole merkinnyt siihen lentokoneessa jaettavaan korttiinkaan paluupäivää vaan ainoastaan sen Helsinkiin lentävän koneen tunnuksen. - maunitsio
ei tarvi lipui ei kirjoitti:
Thaimaa kuten muutkaan maat eivät voi pitää sinua vankinaan ja rajan voit ylittää kävellen tai vaikka ryömien.
Rajaviranomaiset merkkaavat passiisi poistumispäivän ja kun tulet takaisin ne merkkaavat siihen maahan saapumispäivän ja leimaavat sinulle sen kaksi viikkoa viisumia passiisi tai liitteeseen.
En ole tuo "näin thaimaassa" mutta edelleenkään itseltäni ei ole kysytty mitään "poistumislippuja" yhdelläkään reissulla. Olen Thaimaassa yleensä niin kauan kuin haluan ja käyn sitten hakemassa viisumini milloin mistäkin. Enkä ole merkinnyt siihen lentokoneessa jaettavaan korttiinkaan paluupäivää vaan ainoastaan sen Helsinkiin lentävän koneen tunnuksen.lukemisen ymmärrys huono. väännetään rautalangasta. kaveri on hakemassa suomessa viisumia veikkaan ettei irtoa ilman mitään lippua. tottakai voit mennä vaikka kävellen pois ja saat 2 viikkoa lisää peliaikaa,mutta kaveri kysyi SUOMESSA.
Sä tarvit ainoastaan sen paluulipun Finnairin lennoilla, kun lennät kommunistimaasta.
Ainoa paikka, missä sinua kytätään ja vakoillaan ja ym. on kommunisti suomi.
Sen jälkeen, kun näet lentokoneen irtautuvan maasta, olet vapaa !!!!
Sen jälkeen tarvii vain olla rahaa, kommunistimaassa sinulla tarvii olla
työ ja elämisen ja elinkustannukset ja elintason määrittää status !
Tottakai voit poistua Thaimaasta ja mennä vaikka junalla tai Bussilla tai
voit ottaa visa runnin matkatoimistosta, tarvii vain olla vähän rahaa.
4 kertaa voit käydä lentelemässä , sen jälkeen sinun on haettava visaa
paikanpäältä tai Laosta tai Malesiasta ym...
Miten merimiehet, tarviiko heidän ottaa meno - paluu kommunistikylästä,
jos palaavat rahtilaivalla ?- villipekka
Buck Wildin youtube kanavalta löytyy paljon hyviä video-oppaita ensikertalaisille Pattayalle ja Bangkokiin. http://www.youtube.com/user/BuckWildph/videos
- nii2
onko suomi majataloissa vielä vapaita huoneita?
- KHOP KHUN KHAP
Rupesi ihan naurattamaan kun noita vastauksia luin. Otetaas muutama fakta tähän aloittelijalle ja muillekkin jotka leikkivät asiantuntijaa..........
-Thaimaassa saa olla 30vrk ilman viisumia
- vain lentämällä toiseen maahan ja takaisin saat uuden 30vrk leiman, maateitse 14vrk
viisumia hakiessa......1passivalokuva, lentolippujen kopiot, pankkitilitosite jossa min.500 euroa, passin kuvasivusta kopio, jos poistut maasta muualle maassaolon aikana, tarviit niin monen maahantulon kun tulet maahan, maahantulot pitää ilmoittaa viisumia hakiessa ja noihin maahantuloihin tarvii olla valmiit lentoliput. mitä useampi maahantulo, sitä kalliimpi viisumi
jos haluat jäädä viisumiajan jälkeen Thaimaahan, voit hakea immigrationista lisäaikaa, antavat kuukauden...paikka Pattayan Jomtien soi5
-PELKÄLLÄ MENOLIPULLA VOI MENNÄ VAIN THAIMAAN KANSALAINEN
SUOMENKIELISET HYVÄT OHJEET LÖYTYY KUN JAKSAA GOOGLETTAA .....THAI EMBASSY HELSINKI- Ihmemies minä!
Missähän maassa minä sitten olen ollut kymmeniä kertoja kun olen pelkällä menolipulla mennyt mielestäni Thaimaahan ainakin 15 kertaa....? Vai olenko jonkinlainen supermies kun minun ei tarvitse ilmoitella mitään paluupäiviä eikä esitellä lippujani?
Pattiksella suomalaiset järkkää sinulle viisumin ilman runeja kuukaudesta vuoteen saakka. 2 kuukautta maksaa tällä hetkellä n 13000bahtia ja vuosi n 25000bahtia eli jos rahaa on niin pojat hoitaa leima-asiat. Itse tee mieluummin niin koska olen allerginen kaikille viranomaisille. - hannu131
suomalainen ryhmä meni bussilla thaimaahan olikohan niillä paluuliput hankittuina.
- Anonyymi
Nimimerkki KHOP KHUN KHAP !
Ei pidä paikkaansa Thaimaassa nykyään saa olla 2 kuukautta ilman viisumia
- 555555
vai 13000 2kk......nonnii taas suomalaiset ryövää toisiaa....jos ede muut Kun Make pystyy tuohon. immist saa 30 vrk lisää 1500 bht sit taksi kentäl ja takas 2500baht...lippu laos 3000 baht eli 7000 maksaa ...miksi maksaa 13000 kun saman saa ite hoidettuna 7000.....noin sitä suomipoikaa huiajtaan, kuka huijaa pahiten...suomalainen suomalaista
- 55555
niin.....Make ottaa 10000 baht kun hoitaa kultasi viisumianomuksen...ite jos meet bkk ja hoidat homman niin maksaa n.4000 baht....taas suomipoika huijaa suomalaista
- Lujan Halle
immist" saa t vrk hintaan 1900baht ja sillä selvä. Kuukautta et saa koskaan immigrationista automaattisesti.
- rhanu
mäkin oon kerran tullu kävellen kamputseasta thaimaahan. ei kysytty mitään paluu lippua. missä asun koska poistun jne muttei mitään todisteita tarvinnu.
- voi meitä raasuja
Turistien tuomat fyrkat on valtava asia Thaimaalle. Turisteja ei haluta turhaan kiusata eikä tehdä asioista liian vaikeaa.
Pieni rahastuksen makuhan näissä viisumiasioissa satunnaisen viisastelun takana on mutta se raha on varsin pieni meille länkkäreille ketkä siellä ramppaa.
Rajalla ei voi seisottaa ja käännytellä ihmisiä joidenkin muotoseikkojen vuoksi. Se toisi koko maalle huonon maineen. Siksi se homma toimii asiallisen joustavasti ja pikkurahalla taas matka jatkuu vaikka joku puute, väärinymmärrys tai moka tuleekin tehtyä.
Ei Suomeen tulijoidenkaan kaikkien peräaukkoja tunnustella kumihanskoilla vaikka jollekin on joskus niinkin käynyt.
Suomalaisten alemmuudentunne ja meihin istutettu herranpelko on sitä luokkaa että osa jengistä näyttää viranomaisten tai vaikkapa vaan virkailijan kanssa asioidessaan siltä kuin olisi murhasta tuomiolla ja kaiken maailman kupongit on heille lähetetty suoraan korkeimman toimesta turvaksi ja tueksi. - Näin Thaimaassa
Olen kanssa tullut Thaimaaseen menolippu ainoastaan hommattu .Kukaan ei ole ihmeemmin kysellyt,ja jo on kerron jatko suunnitelmani Laosiin menosta.Aina lelvannut.Ainakin 6 kertaa olen näin tullut Thaimaahan.Sitten Vientianesta hommannut 2 tai 3 poistumisen viisumin ja ollut koko talven täällä.Nytkin tulin heinäkuussa ja palaan Suomeen kesäkuussa.
- Näin Thaimaassa
Vielä,edelliseen selvennys.Nykyään saan "O" viisumin.Mutta otan sen monella maahantulolla.Ja aina Vientianesta.On vaan niin paljon helpompaa kuin Helsingissä asiointi.
- lapuntäyttäjä
On just vuoden visa taskussa, Helsingin Thai lähetystöstä, h. 130€ monella
maahantulolla.
Ikä oltava yli 50 ja Lääkärintodistus, tiliote, (Maistraatin leimaamat), rikosrekisteriote
anomus, henkilötietolomake. kaikki 3-mena kappaleena. - Anonyymi
lapuntäyttäjä kirjoitti:
On just vuoden visa taskussa, Helsingin Thai lähetystöstä, h. 130€ monella
maahantulolla.
Ikä oltava yli 50 ja Lääkärintodistus, tiliote, (Maistraatin leimaamat), rikosrekisteriote
anomus, henkilötietolomake. kaikki 3-mena kappaleena.Mitä tarkoittaa MONELLA MAAHAN TULOLLA ????
- visavesa
Hoh hoijaa. viisumis saa Thaimaahan kaikista maista jossa on Thaimaan lähetystö.
Ihan viimeksi antasin passini jollekkin juoppo raasulle Suomalaiselle,joka muka nyt ympäri päissään Jompparin puolella viisumeita hoitelee.. - limmi
2007tai8kampodia/thai rajalla virkailija kyseli tiukasti mikä tämä mai pen rai thaimaan asumis paikka. en tienny mitä tarkoittaa. pari äijää tuli lisää katteli papereita ja minua.äänen sävy oli aika tiukka. ihmeissäni kaivelin taskuja. sieltähän se löyty majatalon kortti jossa luki mai pen rai guest house. naureskellen löivät leimat lappuun. jälkeenpäin vasta selvisi,että saatto olla tuuria ton hotellikortin löytyminen.
- 28x...
Minäkin taisin siellä rajalla silloin tepsutella. Takaisin thaikkuihin tulo oli jotenkin nihkeää. Upseerin näköinen tiukka ukko papereitani tiiraili ja ryhtyi soittelemaan lankapuhelimellaan jonnekin. Soitti ainakin kolmeen paikkaan eikä kysellyt multa mitään. Olin jo vähän hermostunut kun äijä tiuski puhelimeen ainaki 5 minsaa.
Sitten se paukutteli leimoja peperihin, löi ne passin väliin ja toivotti tervetulleeksi Thaimaahan. Kaveri pääsi vähän niinkuin siivellä, siltä ei kysytty yhtään mitään vaan sai leimat heti.
Toi mai pen rai guest house oli kiva juttu.
Mitäköhän ne olisivat sanoneet minun sylkäise sisään vaan hotellistani? Ihan totta, olen asunut sellaisessakin.- Changin meloja
Koh Changilla on tuossa mai pen rai:ssa tullut asuttua, ihan kohtuukämppä Kai Baen rannalla, vaan Jussin kautta kannattaa Kampotsa järjestää, ei tule rajalla ongelmia.
- kukkurukuuuu
Changin meloja kirjoitti:
Koh Changilla on tuossa mai pen rai:ssa tullut asuttua, ihan kohtuukämppä Kai Baen rannalla, vaan Jussin kautta kannattaa Kampotsa järjestää, ei tule rajalla ongelmia.
Jos paperit on kunnossa ja laput oikein täytetty ei tule ongelmia rajalla.
En ole koskaan kuullut rajaviranomaisen itse tekemästä ongelmasta, vaan kaikki kuulemani raja ongelmat ovat aina liittyneet puutteeellisiin tai virhellisiin asiakirjoihin.
Myös huonosti käyttäytyvät ja umpi jurrissa viinan ja tupakan pien salakujetusta harrastavat herrat on saatettu laittaa kuultavaksi muutamaksi tunniksi.
joskus saa sitä mitä tilaa. - 28x...
kukkurukuuuu kirjoitti:
Jos paperit on kunnossa ja laput oikein täytetty ei tule ongelmia rajalla.
En ole koskaan kuullut rajaviranomaisen itse tekemästä ongelmasta, vaan kaikki kuulemani raja ongelmat ovat aina liittyneet puutteeellisiin tai virhellisiin asiakirjoihin.
Myös huonosti käyttäytyvät ja umpi jurrissa viinan ja tupakan pien salakujetusta harrastavat herrat on saatettu laittaa kuultavaksi muutamaksi tunniksi.
joskus saa sitä mitä tilaa.Tähän rajanylitykseen vielä palatakseni. Menomatkalla pikkupojat kortit täyttivät eikä niitä nyt sitten tullut tarkastettua mitä olivat raapustelleet. Leimat tulivat bäng- bäng- menomatkalla. Tullessa olimme turistiselvinpäin eikä meillä ollut mitään ideaa edes salakuljettaa mitään kun hintaerot olivat kuitenkin ihan pienet.
Uskon että ongelmat johtuivat passistani joka oli silloin 10 vuoden ja maahantulo- ja poistumisleimoja oli aivan sekoamiseen asti. Kaipa se rajaupseeri soitti sen viimeisen puhelunsa Pattiksen poliisilaitokselle ja kysyi että onks toi 28x... ihan OK?
Ja ne sanoi siellä että anna sen nyt tulla vaan maahan sillä on täällä kaikki kunnossa. Niinkuin olikin. Oppaatkin odottelivat meitä Maken hotskassa jonne olivat saaneet luvan jäädä matkamme ajaksi. Make sanoi ehdoksi ettei hyväksy sitten mitään vieraita miehiä. Että näin loistavaa palvelua saa vain Makelta. Hän valvoo jopa oppaidemme siveyttä matkoilla ollessamme. - Looser
28x... kirjoitti:
Tähän rajanylitykseen vielä palatakseni. Menomatkalla pikkupojat kortit täyttivät eikä niitä nyt sitten tullut tarkastettua mitä olivat raapustelleet. Leimat tulivat bäng- bäng- menomatkalla. Tullessa olimme turistiselvinpäin eikä meillä ollut mitään ideaa edes salakuljettaa mitään kun hintaerot olivat kuitenkin ihan pienet.
Uskon että ongelmat johtuivat passistani joka oli silloin 10 vuoden ja maahantulo- ja poistumisleimoja oli aivan sekoamiseen asti. Kaipa se rajaupseeri soitti sen viimeisen puhelunsa Pattiksen poliisilaitokselle ja kysyi että onks toi 28x... ihan OK?
Ja ne sanoi siellä että anna sen nyt tulla vaan maahan sillä on täällä kaikki kunnossa. Niinkuin olikin. Oppaatkin odottelivat meitä Maken hotskassa jonne olivat saaneet luvan jäädä matkamme ajaksi. Make sanoi ehdoksi ettei hyväksy sitten mitään vieraita miehiä. Että näin loistavaa palvelua saa vain Makelta. Hän valvoo jopa oppaidemme siveyttä matkoilla ollessamme.Saattaa se mainitsemasi hotellimoguli joskus vahtia asiakkaan rahojakin.
Kulutus tosin saattaa vahtivuoron aikana hiukan lisääntyä. - 28x...
28x... kirjoitti:
Tähän rajanylitykseen vielä palatakseni. Menomatkalla pikkupojat kortit täyttivät eikä niitä nyt sitten tullut tarkastettua mitä olivat raapustelleet. Leimat tulivat bäng- bäng- menomatkalla. Tullessa olimme turistiselvinpäin eikä meillä ollut mitään ideaa edes salakuljettaa mitään kun hintaerot olivat kuitenkin ihan pienet.
Ja ne sanoi siellä että anna sen nyt tulla vaan maahan sillä on täällä kaikki kunnossa. Niinkuin olikin. Oppaatkin odottelivat meitä Maken hotskassa jonne olivat saaneet luvan jäädä matkamme ajaksi. Make sanoi ehdoksi ettei hyväksy sitten mitään vieraita miehiä. Että näin loistavaa palvelua saa vain Makelta. Hän valvoo jopa oppaidemme siveyttä matkoilla ollessamme.Hra Looserille heitti aika hurjan väitteen että hotellimoguli Make pöllisi ihmisten rahoja tallelokeroista. Tajuatko lainkaan minkälaisen syytöksen heitit ilman mitään todisteita. Tuollaisesta voi joutua vastuuseen joko lailliseen tai muuten vain.
Voinen vakuuttaa ettei minulta eikä tovereiltani ole hävinnyt yhtään mitään Maken hotelleissa ollessamme. Make on jopa koulinnut siivoojansa niin ettei varmasti edes tikkaski häviä. Hän on myös hoitanut joskus eteentulevat pikku ongelmat nopeasti ja asianmukaisesti.
Haluan olla kärpäsenä katossa silloin kun nimim. Looserille esittää Makelle tuon väitteensä päin naamaa.... - kärpänen
28x... kirjoitti:
Hra Looserille heitti aika hurjan väitteen että hotellimoguli Make pöllisi ihmisten rahoja tallelokeroista. Tajuatko lainkaan minkälaisen syytöksen heitit ilman mitään todisteita. Tuollaisesta voi joutua vastuuseen joko lailliseen tai muuten vain.
Voinen vakuuttaa ettei minulta eikä tovereiltani ole hävinnyt yhtään mitään Maken hotelleissa ollessamme. Make on jopa koulinnut siivoojansa niin ettei varmasti edes tikkaski häviä. Hän on myös hoitanut joskus eteentulevat pikku ongelmat nopeasti ja asianmukaisesti.
Haluan olla kärpäsenä katossa silloin kun nimim. Looserille esittää Makelle tuon väitteensä päin naamaa....28x .lle uppos pieni provo heti ensimetreillä. Eikhän tuossa ketään rosvoksi nimittelellä,
- pieni on best
Kaija Koolle
Koolla on tosiaan väliä jos on iso ja väljä!!! - Anonyymi
Nyt luvan antoi isä aurinkoinen tahi hänen perillinen eli peris PuttePossu
- Anonyymi
Nyt jopa Suomen Somalit suunnittelevat pakoa Pattayalle. Eivät pelkää Talvea, vaan Talvisotaa.
- Anonyymi
He pääsee halvemmalla lennolle, sillä heillä on aerodynaaminen luiskaotsa. Koneet lentää pienemmällä polttoainemäärällä, kun aivoille ei tarvita tilaa otsan seutuvilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa593438- 1511758
- 1301497
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.1341446- 931359
- 1111224
- 761061
Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom71039Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.3231035- 45813