Kotiportailla

SeksinMaailma

Siskoni luokanvalvoja Sanna Horsma asteli portistamme sisään ja käveli tontin toiseen päähän, jossa ovemme oli. Istuin kotiportailla; olin taas unohtanut avaimet sisään. Sanna hätkähti nostaessaan kasteen maasta minuun ja kysyi: "Mitäs sinä siinä kökötät?" "Ootan mummia. Unohdin avaimet sisään. Ja mitä sä tänne änkesit?" "Toin Lauran läksyt. Hänhän on äitinsä kanssa reissussa?" Nyökkäsin, ja Sanna huomasi vittuuntuneen oloni. "Kuule Leo..." Hän sanoi ja nosti hamettaan yli polven. Minä nostin katseeni ja näin opettaja Horsman stringit. Siinä vaiheessa en ajatellut mitään, kävin heti kiinni. Heitin hupparini sivuun ja laskin farkkuni. Aloin napittaa Sannan paitaa auki samalla suudellen. Paidan auki saatuani aloin imeä Sannan rintoja. Sannan hengitys tiheni ja hän alkoi samalla hyväilemään pallejani. Pian hän laskeutui polvilleen ja laittoi koko kyrpäni suuhunsa. Nyt olimme molemmat ilkosillamme talomme portailla, kuka tahansa ohikulkija olisi voinut käräyttää meidät. Sanna nousi ovea vasten selkä minuun päin ja minua aloin jynkyttää häntä perseeseen. Minulla laukesi heti ja spermaa tuli enemmän kuin normaalisti runkatessa ja portaille valui suoraan Sannan pakaroista. Nyt puolestaan minä kyykistyin ja aloin hyväilemään Sannan alapäätä sormin ja suulla. Sanna nautti ja ähkyi. Minä kävin selälleni terassille ja Sanna nousi päälleni. Hän pomppi päälläni ja minä katsoin ettei mummi vielä tule. Sanna jätti kaluni sisäänsä ja venyttäytyi päätäni kohti ja suuteli minua. Sitten hän nousi, alkoi pukea päälleen, niin kuin minäkin. Lopuksi hän vielä suuteli minua syvästi ja ojensi Lauran läksyt. "Tästä pitää kertoa Antille", ajattelin ja vislasin Sannan tiukan hameen perään.

2

3731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummastusta

      Se kalu jäi sitte sinne sisälle vai huomasko se jättää sen siihen terassille?

    • Antille spermaa

      Siskoni luokanvalvoja Sanna Horsma hätkähti siskoni rintoja. Minä nostin pallejani perseeseen. Heitin alapäätä sivuun ja Sanna ojensi spermaa Antille suulla. Minä aloin jynkyttää toiseen päähän, jossa pomppi stringit. Siskoni pomppi kotiportailla ovea vasten ja ohikulkija laukesi heti portaille, perseeseen runkatessa. Nyt puolestaan mummi suuteli minua ja laittoi koko kyrpäni suuhunsa. Minä kyykistyin selälleni terassille ja laskin spermaa hupparini sisään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe