Pottuilua

SeksinMaailma

"Antti mulla on sulle asiaa! Arvaa ketä tuli vähä hoidettua eilen?" Antti ei arvannut, joten Leo kertoi: "Et arvaa kuitenkaan, mutta meiän koulun Sanna Horsmaa!" Antin suu loksahti auki, ja sanoi: "Nii mäki! Mut mä nussisi rehtorii kans!" Leo ei uskonut. "No kysy vaikka Pete Heinoselta! Se oli siel kans!" Antti soitti Petelle ja laittoi kaiuttimen: "Pete? Eiks niin et rysästiin Sanna Horsmaa ja rehtorii eilen?" Pete sanoi kyllä. Leo laski housunsa alas ja alkoi runkata täysillä. Antti teki samoin, ja sanoi: "Luit ajatukseni!" Molemmilla laukesi heti, jonka jälkeen Leo kysyi saako ottaa Antilta suihin. Antti meno sängylleen makaamaan, ja Leo alkoi imemään Anttia, samalla tavalla luin Sanna Horsma oli Leota eilen hyväillyt. Pian Antilla laukesi ja pojat vaihtoivat paikkaa keskenään. Pian Leokin nousi sängyltä, ja ehdotti, että he alkaisivat runkkaamaan toisiansa. He menivät seisomaan vastakkain ja tarttuivat toistensa hepeistä. Pian Leon puhelin soi, ja hän laittoi vaattensa päälleen ja lähti. Anttia kihotti ajatuskin luokanvalvojastaan Sannasta, rehtorista ja Petestä. Hän jatkoi runkkausta.

0

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        231
        7796
      2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
        Ikävä
        45
        5330
      3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        59
        4832
      4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
        Ikävä
        76
        3517
      5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        2035
      6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
        Ikävä
        32
        2001
      7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
        Ikävä
        31
        1859
      8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
        Ikävä
        44
        1707
      9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
        Taivalkoski
        38
        1662
      10. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
        Maailman menoa
        141
        1591
      Aihe