Joo... Elikkä mä oon siis järjestämässä synttäriBileet kolmen viikon päästä ja haluisin vähä ideoita et mitä siel sit duunattais ;) Meitä tulee olemaan siellä vaan 3 tyttöä ja Sais olla aika raju meininki :D Kiitos jo etukäteen....
13v. Synttärit tytölle :)
kohta13
2
248
Vastaukset
- Bileisiin
Mitä teil on homo isei vastaa? Munkin iskä on.. Mut sitte jos jää ylimääräist aikaa nii pitäkää bileet joissa tanssitte. ;)) Ja sitte vaik valitsette YouTubesta tai Spotifystä musaa.. ;) Esim. Sana on hyvä räppääjä/Hiphoppari.. Eli tyttö..
http://www.youtube.com/watch?v=MPwusFLhrAs
Täs on 1, mut niit on muitaki hyviä. :))
Tai sitte valitset jotai sun lempi artistei.. ;)) - Vemmu
Pikkupullo vanhaa ystäväistä Jägeriä limsan tai mehun sekaan ja sitten pientä lesboilua esim. Pillun hieromista pikkareiden läpi ja kevyttä suutelua
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746