Hyvän katteen näyttää tehneen. On se vaan niin., että uusi jätehuolto laki mahdollistaa rahastamisen ympäristön nimissä. Eikun pörssiin vaan Sammakkokangas p...kele.
Sammakkokangas Oy
17
791
Vastaukset
- fvbpiydd
Siis minlä? Katteen vai tuloksen, nettotuloksen? Vai minkä. Tuo on suojattua monopolibusnesta.
- jussi9
Hyvä että edes jollain menee hyvin! hinnat on suht edulliset ja henkilökunta osaa asiansa! kaikestahan aina voi valittaa, mutta itse olen ainakin tyytyväinen että joku hoitaa tuotakin hommaa!
- möhkö
Ei ole ollut valittamista. Jätehuolto on nykyään sellaista hommaa, että sitä säädellään kaikenlaisilla laeilla ja vaatii siksi osaamista sekin.
Jos joku hakee minulta roskat ilman ,että tarvitsee nähdä asian vuoksi vaivaa, olen tyytyväinen.
- Anonyymi
Kun ei ole roska säiliötä tyhjästä otetaan rahat.Ihmeellistä.Taitaa olla vihrpiipäertjien juttu???
- Anonyymi
Oon ei joosta maksanut kolme vuotta.
- Anonyymi
Olen paluu muuttaja ,tuli lähtö pois Viitasaarella.
- Anonyymi
Ja oon sitä mieltä yritys tuet pois kokonaan.
- Anonyymi
Roska tehtailijat on ihmeissään kohta ???
- Anonyymi
Kopio muitten asiakirjoista ja laitettu täytäntöön.
- Anonyymi
Mitähän verottaja ajattelee kun jätefirma ottaa ilmaista rahaa.
- Anonyymi
Taajama alueen ulko puolella on toinenasia.Kun tännei ei talvella pääse.Ja jos asuu kaupungissa jo ei voi polttaa roskia.se aivan eri asia.Kysyn nyt kuka lähtee viemään yli 20km.än päähän roskia oma kustannuksella edestakainen matka 41km,Haloo.
- Anonyymi
Hevosella iso pää, mutta ihmisellä pienet aivot.
- Anonyymi
Viitasaarella on klopaalisaatio noussut päähän.keput .kokoomus.vihreet.persukset.
- Anonyymi
Joukko kanne Sammakko kangasta vastaan kysyin oikeus oppineelta.
- Anonyymi
Ja eläkeläinen puoleen hintaan laskutus.Kun. ei syö niinkuin perheelliset .kun ei roskaa tule pieni eläke.
- Anonyymi
Tampereella on pienemmät hinnat.verratuna sammakkokankaaseen
- Anonyymi
Kyllä se voittoa tekee .Mutta ei rehellisesti ,Juntit on junteja Savon vevikauloja ,mutta se jätekeskus on lähellä järvivesistöä Saarijärvellä.???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin589717Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174071Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323346Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht942593Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142110Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3982022Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2441535FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01351Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731168Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101135