Kertoisitteko ko hotellissa käyneet ja all inclusiven ottaneet minkälainen ruoka- ja juomatarjonta oli. Entä kuuluiko huoneen minibaariin juomat matkan hintaan? Olemme lähdössä ko hotelliin keväällä. Muitakin kommentteja otan mielelläni vastaan. Kiitos.
Ramada Plaza all inclusive
2
135
Vastaukset
- Plaza
Syyskuussa käytiin kyseisessä hotellissa.Todella tasokas hotelli kalliorannalla.Ruoka oli hyvää ja monipuolista,juomaa tietenkin saa mielensä mukaan.Minibaarissa muutama pepsi,kalja,vesi ilmaista muut sitten maksusta.Makuupaikat altaalla ja alhaalla terassilla kannattaa varata aikanaan,jos väkeä paljon hotellissa.Tykättiin kyllä hotellin ilmapiiristä,rento rauhallinen fiilis.
- Harvoin samaan hotel
Huhtikuussa oltiin Ramadassa ja kyllä tykättiin. Keskellä Antalayaa ja hotellissa erinomainen palvelu ja allinclusive toimi moitteettomasti. Näin aamuyöstä valvova istui neljän aikaan kahvilla ala-aulassa (huoneesta olin juonut jo kaikki kahvit). Helppo lähteä kaupungille kävelemään ja itse hotellissa hyvä allasalue ja auringonottotilat. Ensi huhtikuussa taas mennään samaan paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035