Vauva yksin

vauvelii

Olen 30vuotias nainen ja haluaisin lapsen. Minulla on vakituinen työn ja oma asunto mutta mies puuttuu. Onko täällä muita vauva kuumeilijoita joilla on sama ongelma?

19

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toive
    • voinauttaa

      Täällä asiallinen mies voisi auttaa sinua...laitatko mailiosoitetta...tai muutkin kiinnostuneet yksin haluavat saavat laittaa..

    • vauvelii
    • satu94

      Moi aloittaja.. Mä oon 19v tyttö ja mulla on sama ongelma kun sulla.. Mä olin raskaana vuosi sitten mutta rv17 meni kesken :S Kihlattuni lähti heti kun raskaus meni kesken sanoi vaan että ei must olis ollu ees äidiks.. Silloin raskaus oli suunniteltu ja nyt kun vuoden olen miettinyt vauva juttuja niin olen päättänyt hankkia lapsen.. Moni on sanonut että mene vaa baariin ja sieltä löydän jonkun kenen kans paneskelen ja tuun raskaaksi.. Mulle se ei vaan oo niin helppoo koska en ole poikien ensimmäinen valinta.. Mun maili ossa on [email protected].. Aloittaja ja auttajat vois kirjotella..

    • satu94

      Ne auttajat jotka ei oo laittanut mulle meiliä niin voisitte kirjotella :) Tarvisin lauantaiksi auttajan..

    • toiveesi

      vauva yksin kirjoitatko tähän [email protected]

      • Varoituksen sana

        Toivottavasti sana on kiirinyt, ja jokainen jo tietää Mikkeliläisen noin 50-vuotiaan Allan-nimisen miehen olevan noin 10 eri spermantarjous sähköpostiviestin takana. Kirjoitusasusta on helppo tunnistaa. Googlettakaa!


      • Todellakin Mikkelin
        Varoituksen sana kirjoitti:

        Toivottavasti sana on kiirinyt, ja jokainen jo tietää Mikkeliläisen noin 50-vuotiaan Allan-nimisen miehen olevan noin 10 eri spermantarjous sähköpostiviestin takana. Kirjoitusasusta on helppo tunnistaa. Googlettakaa!

        mannehan lähettelee spermatarjouksiaan tännekin viikoittain !


      • 12/32 on se juttu
        Todellakin Mikkelin kirjoitti:

        mannehan lähettelee spermatarjouksiaan tännekin viikoittain !

        Hyi helvetti. Millainen luuseri tarjoaa kusitötterönsä liisteriä ja lisääntyy tyhmyyttään? Millainen lehmä ja vajakki pitää ämmän olla, jos tekee lapsia yksin tai 12/32-nyrkkisääntöä laistaen? Tyhmä pitää ola ja kiittämätön. Toiset ohjeistaa ilmaiseksi 12/32-säännöstä ja joku ei kuuntele. Päässä vikaa?


      • sorry vaan
        12/32 on se juttu kirjoitti:

        Hyi helvetti. Millainen luuseri tarjoaa kusitötterönsä liisteriä ja lisääntyy tyhmyyttään? Millainen lehmä ja vajakki pitää ämmän olla, jos tekee lapsia yksin tai 12/32-nyrkkisääntöä laistaen? Tyhmä pitää ola ja kiittämätön. Toiset ohjeistaa ilmaiseksi 12/32-säännöstä ja joku ei kuuntele. Päässä vikaa?

        Ei ketään kiinnosta....


    • haluansi
    • Yksin Äidiksi 2014

      Siis luenko ihan järjissäni, että 90 luvulla syntyneet etsivät luovuttajaa???tosissaanko?? Siis huh huh. Kyllä nyt pitäisi ensin miettiä koulutus, talous, asunto ym asiat kuntoon. Ei lapsi ole mikään postimyyntikuvastosta tilattava projekti vaan asiaa pitää miettiä vuosikaupalla. Siis ihan oikeasti. Olen teitä 20 vuotta vanhempi ja nähnyt elämäni aikana näitä hetken mielijohteisia vauvakuumeita.
      Ohjeeksi teille nuorille, menkää mukaan 4h kerhoon, auttakaa esim. yksinhuoltajia ja muiden lapsia. Hakeutukaa päiväkotiin töihin. Saattevarmasti hälvennettyä kuumettanne ja samalla saatte itsellenne tärkeää lisäaikaa. Ensin perusasiat kuntoon, kenties siinä lomassa löytyy kumppanikin. Kun 40 alkaa kilkutella, voitte alkaamiettiä näitä ratkaisuja kuin itsellä, eli oikeasti yksin äidiksi. Tosin autettuna, mutta onneksi siihen tänä päivänä on Tanskan kautta apuja.

      • oepnr

        Nelikymppisenä ei enää kannata. Todennäköisyys kromosomihäiriöihin vauvalla on jo 1% nelivitosena jo 30% Hedelmättömiksi yli nelikymppisistä jää 60%.

        Aiheesta voi lukea haulla yli 40-vuotiaan naisen raskaus.


      • satu94

        Olen ollut jo 5päiväkodissa töissä ja edelleen töissä siellä.. Olen nähnyt millaista lapsen kanssa on..


    • YksinÄidiksi2014

      Itse olen 40 v äidin lapsi, täysin terve.SUURIN osa ystävistäni on saanut lapsen ajanjaksolla 35v-43v. Eipä ole ollut ongelmia ei raskautumisessa eikä terveydessäkään. Sitäpaitsi tänäpäivänä monet löytävät vasta kumppanin opiskelujen ja tiiviiden työvuosien jälkeen. Erona tähän tosin, että omat ystäväni ovat käyneet pitkänlinjan opiskelutiet, joten tavallaan ymmärrän sinua päiväkotityöntekijänä jotta kaipaat elämääsi täydennystä ja tarkoitusta, jota lapsi yl tuo. Monelle ikäisellesi se on tuossa vaiheessa pitkänlinjan opiskelut täydennyksineen ja uran rakentaminen. Sitä on vaikea lasten kanssa toteuttaa.
      Kromosomihäiriöistä... Tutuistani parilla ennen kolmeakymppiä saaneella on down lapsi. Korostan että 90 luvulla syntyneillä nuorilla on paljon vuosia etsiä kumppani, sillä lapsi ansaitsee isän. 40 vuotiaana tähän valitettavasti ei ole enää aikaa. Tässä iässä on jo niin sinut itsensä kanssa, nskypsä ettei lapsettomaksi jääminenkään olisi enää kamalaa. Sitä hyväksyy elämässä asioita, hyviä ja huonoja. Mielestäni kuitenkin erittäin naivia alkaa miettiä prosessia yksin noin nuorena. Ota tämä nyt oikeasti komplimenttina; OLETNUORI!!!!!!!!

      • satu94

        Kiva kun kirjoitit mutta olen päätökseni tehnyt.. Olen itse kasvanut ilman isää eikä minusta ole tullut mitenkää erillaista kuin muista..


      • .....

        Kertoisivatko he sinulle, jos eivät heti tulisi raskaiksi tai valitsisivat abortin.... Niinpä.
        Asioista on ihan selkeitä tutkimuksia, joten sanonpa vielä kerran hedelmällisyys laskee ja kromosomihäiriöt yleistyvät mitä vanhempana raskaaksi yrittää tulla.


    • Marcus2

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe