Varattavissa 16.10.2013 syntyneet marsut.Luovutus 20.11.2013 jolloin 5vk vanhoja.
Poikasia on kaksi tyttöä ja yksi poika.
Marsuja sylitellään päivittäin ja ne tottuvat lapsiin, muihin eläimiin ja hoitotoimenpiteisiin.
Marsun hinta 60e ja mukaan pussukka pellettiä ja hoito-ohjeet.
HUOMIOITHAN, ETTÄ MARSU ON LAUMAELÄIN
Kuljetuksessa voin auttaa tarvittaessa, kysy rohkeasti.
Yhteyttä aluksi sähköpostiin ja kerrothan samalla jotain itsestäsi, marsukokemuksesta ja kodista, johon marsua/marsuja ollaan hankkimassa.
Kuvia saa pyytämällä lisääkin.
Marsut siirretty dunaan häkin siivouksen/kuvauksen vuoksi, eivät asu vakituisesti siinä :)
Hinta: 60
Yhteystiedot: [email protected]
O: Varattavissa marsuja Ylitornio
Hannele.
3
313
Vastaukset
- marsu3
missä asut? ja voikko tuoda marsut meille? ja mulla on 2 marsua! ja saako siinä tarvikkeita?
- Hannele.
marsu3 laita sähköpostia niin jutellaan. [email protected]
- Marsutaja
Mä lähetin sulle just Gmailiin viestin kiitos jos vastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880