Olemme yhden lapsen äitejä ja toisen aika olisi jo. Etsimme muumimuki menetelmällä luovuttajaa etelä suomesta [email protected]
Luovuttajaa etsitään
3
268
Vastaukset
- Muumimukiko2
Mitä maksat siemenistä? Eikö elatusmaksu 18v ole oikea kustannus???
Suomessa on tuomittu mies maksamaan JKL Lesboparille 4 lapsesta isyysmaksut huolimatta voimassa olevia sopimuksia ja isyysluovutuksia vastaan, KVL mies joutui maksamaan pojasta joka todettiin avioerossa muun siittämäksi, maksamaan silti hänestä 10v DNA-testeistä huolimatta. Suomessa jos joku luovuttaa "ilmaisesksi" on todellinen idiootti. Jos aiot "lahjoittaa", tee se täysin nimettömänä jotta nainen ei pysty jäljittää (ei kortteja ja nimiä), puhelimesta kortti pois, älä maksa taksia kortilla (ei automaatin kautta taksilla). SINÄ JOUDUT MAKSAMAAN. - idiootitähkyy
Ja Huom! ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KÄYTÄ NETTIÄ TAI PUH YHT.OTTOIHIN.
- Onnenomppu
Täsmälleen samalla asialla kuin ketjun aloittaja. Olemme korkeakoulutettuja, hyvin toimeentulevia ja terveitä. Isyyden tunnustaminen tai yhteishuoltajuus ei ole optiona, mutta yhteydenpito on mahdollista. Emme halua klinikalle, koska haluamme tietää luovuttajasta enemmän kuin ne ulkonäköön liittyvät asiat, joita klinikalla luovuttajista kerrotaan. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178