Mulla on aluillaan fantasia kirja ja nyt tarvitsisin nimi ehdotuksia hahmoille. Itse en oo kekniny viel kun Amayan. Etsiskelen nimiä sekä tytöille että pojille. Joten ehdotelkaas!!
Nimiä?
4
1415
Vastaukset
Aika perus fantasianimiä siis? Netistä löytyy varmaan erinäisiä fantasianimi-generaattoreita, joista löytyy sopivia. Englanniksi kun etsii.
Itse näin kielitieteestä innostuneena tykkään nimetä hahmot sellaisilla nimillä, jotka kuulostaa olevan peräisin heidän kielestään. Onko se vokaalivoittoinen vai rujon konsonantikas? Pehmeä vai kulmikas? Aion on peräisin ihan eri kielialueelta kuin Klet tai Kser. Toisaalta mä olen lopen kyllästynyt keksimään hyviä nimiä, siinä menee loputtomasti aikaa, joten annan nimiksi suomenkielisiä sanoja, kuten Halla tai Kaura tai Koivu. Toisen pääkielen puhujat sitten saavat omakielisiä nimiä, että he kuulostavat näin suomalaisenkin korviin kivan vieraalta.
Tietty mulla nopean keksimisen ongelma entisestään korostuu, kun kirjoitan pääasiassa NaNoWriMoa marraskuussa, jolloin aikaa ei liikene miettimiselle kauheasti.- miza140
pitää katsoa netistä jne. kiitos "ideoista!
- täältä
Kokeiles tällaista sivua: http://www.behindthename.com/random/
itse aina laitan ruksin "Norse Myth" -kohtaan ja jo alkaa tulla hyviä nimiä. Samoin tulee noista muista historiallisista kategorioista. - kotikirjailija
tavallisesta almanakasta, varsinkin kun kirjoittaa nimen takaperin. Petter- Rettep Tiina- Aniit. Samoin latinankielisistä sanoista löytyy hyviä, joko siltään tai pikkasen muokattuina. Sanoja taas saa google kääntäjästä, kun kirjottaa jonkin suomen sana ja pyytää käännöksen, Samalla metodilla saa nimiksi muunkin kielen sanoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896