Mulla on aluillaan fantasia kirja ja nyt tarvitsisin nimi ehdotuksia hahmoille. Itse en oo kekniny viel kun Amayan. Etsiskelen nimiä sekä tytöille että pojille. Joten ehdotelkaas!!
Vastaukset 4
Aika perus fantasianimiä siis? Netistä löytyy varmaan erinäisiä fantasianimi-generaattoreita, joista löytyy sopivia. Englanniksi kun etsii.
Itse näin kielitieteestä innostuneena tykkään nimetä hahmot sellaisilla nimillä, jotka kuulostaa olevan peräisin heidän kielestään. Onko se vokaalivoittoinen vai rujon konsonantikas? Pehmeä vai kulmikas? Aion on peräisin ihan eri kielialueelta kuin Klet tai Kser. Toisaalta mä olen lopen kyllästynyt keksimään hyviä nimiä, siinä menee loputtomasti aikaa, joten annan nimiksi suomenkielisiä sanoja, kuten Halla tai Kaura tai Koivu. Toisen pääkielen puhujat sitten saavat omakielisiä nimiä, että he kuulostavat näin suomalaisenkin korviin kivan vieraalta.
Tietty mulla nopean keksimisen ongelma entisestään korostuu, kun kirjoitan pääasiassa NaNoWriMoa marraskuussa, jolloin aikaa ei liikene miettimiselle kauheasti.- miza140
pitää katsoa netistä jne. kiitos "ideoista!
- täältä
Kokeiles tällaista sivua: http://www.behindthename.com/random/
itse aina laitan ruksin "Norse Myth" -kohtaan ja jo alkaa tulla hyviä nimiä. Samoin tulee noista muista historiallisista kategorioista. - kotikirjailija
tavallisesta almanakasta, varsinkin kun kirjoittaa nimen takaperin. Petter- Rettep Tiina- Aniit. Samoin latinankielisistä sanoista löytyy hyviä, joko siltään tai pikkasen muokattuina. Sanoja taas saa google kääntäjästä, kun kirjottaa jonkin suomen sana ja pyytää käännöksen, Samalla metodilla saa nimiksi muunkin kielen sanoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4281753- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417644- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541