Hei, olisi semmoinen asia mielessä, että voiko raskaustesti tosiaan näyttää positiivista kun kierto 20/28? Tein tänään testin, enkä ollut uskoa kun positiivinen oli. Lapsi on erittäin toivottu. :)
Todellista?
5
147
Vastaukset
- Oikeat numerot ovat
12/32. Kai ne ovat kunnossa ?
- Vauvakuumeilija
Ja sinä taidat olla joku avioerolapsi jonka äiti oli 16v kun sai sut ja purat sitä täällä muihin? :)
- 15/35
Vauvakuumeilija kirjoitti:
Ja sinä taidat olla joku avioerolapsi jonka äiti oli 16v kun sai sut ja purat sitä täällä muihin? :)
Jos se olis sellainen niin kuin nämä mulkkupäät täällä, niin eiköhän se olisi itsekin vanhempiensa kaltainen ja lapsia tekemässä yhtään funtsimatta.
- Vauvakuumeilija
Joo on, oon 60 vuotias ja ollaan oltu yhes 40 vuotta. Happy? :)
- terkkaritäti
Kannatta ehkä varmuuden vuoksi tehdä vielä uusi testi, jos se onkin ollut viallinen..kuulostaa kyllä hieman aikaiselta.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503704
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342671Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262348- 201839
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51729- 1831704
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271347
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91168