Kauanko peniksen kasvu kestää ja peniksen normaali pituus?

16vPoika

Hei, olen 16 vuotias poika, sanoisin, että joskus 1,5-2 vuotta sitten penikseni kasvu alkoi. Muistan kun "keksin" masturboinnin mittasin erektiopituudekseni ~7 cm. Nyt se on erektiossa ~11.5 - 12 cm. Kuitenkin pituutta on tullut jos vertaa esim. puolen vuoden takaisiin mittauksiin. Kuinka kauan kasvua voi odottaa ja mikä on peniksen normaali pituus?

17

3676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yoloaa

Peniksen normaali pituus suomalaisilla n. 13.5cm.. Sun penikses kasvaa vielä varmaa pari vuotta... mikä vitun tietäjämäki muka oon :D:D

• 12 cm on melko iso

Ei tuon kokoisesta kannata huolehtia.

Monilla aikuisilla miehilläkään ei ole noin isoa ja itse olisin varsin tyytyväinen tuon kokoiseen koska itsellä on ikää 25 vuotta, mutta penis on erektiossa vain 7,5cm pitkä ja 2cm paksu.
      Sulla on kuitenkin aika iso muhun verrattuna.

• ertdgr

Käsittääkseni peniksen kasvu on hyvin yksilöllistä. Joillakin se kasvaa heri murkkuiän alussa ja 140-senttisellä jätkällä on aikuisen muna, toisilla se taas kasvaa murrosiän lopussa ja parimetrisellä hongankolistajalla on muna pikkupojan mitoissa.
      Olen jostain lukenut että peniksen kasvu kestaisi vain pari vuotta mutta ei ole mitään varmatietoa.

• yllättynyt

Oon aika tyytyväinen yhtäkkii munaani, oon 13v ja mul on 11-12cm erektios.

• 16vPoika

Sori sanoin väärin se on nyt kutistunut ja on erktiossa 2.5cm.

• Ei alle 15

No kyllä se muna 16-20cm on normaalisti ainakin jos tyttöjen kanssa haluu sillä touhuta. 10 senttisellä ei kyllä paljoo nusssita ja runkkkaaminenkin on jo hankalaa. Kyl mun kaveripiiris on kaikil ainaki 15cm ja paksuus 5-7cm ja tosiaa kyl ollaa ihan mittailtukkin keskenään vehkeitä eikä kellään ole alle 15cm ja ollaa 16v kundei.

• Pieni.fani

Aikamoinen mela. Omani on ehkä pikkusen keskimittaa pienempi.

Mites yuggis?

• keskikoko 12-13

Kyllä 10cm pitäisi naisille riittää vielä aivan hyvin kun miettii, että keskipituus on noin 12-13cm.
      16 cm ja yli on jo aika harvinaisia.

• kfd

ite oon ylpee oon 13.4 v vanha ja kyrpä on 8.7-9.5cm ja se normaali pituus aikuisilla on 90% 9-17 cm ja niist on poikkeemii kunpaaki suuntaa.

• PliisHaloo

Ei kannata olla kovin ylpeä.

• Sekuuluisajoku

Mun tietääkseni se suomalaisten keskipituus on siinä jossain 15 cm paikkeill itellä ku on jotain siinä t: kuusitoista vuotias

• Oikeesti c moon.. ei isolla tee yhtää mitää.. mun miehellä on 12,5 ja tietyissä asennoissa sattuu jo. G piste naisella on parin sentin syvyydessä. Jos haluut naista miellyttää nii ei se ainakaa kohtuun asti tökkimällä onnistu..🙄

• elämäonjees

Ala ikäsiä tyttöjä ei koko kiinnosta

• Awww

Sad itte oon pia 16v ja munan pituus 19cm ja paksuutta 5cm. Ainoo et en kyl oo nikää ranta leijona että varmaa pitänee ruveta käymää salilla XD

• jarinhirvikivääri

hmmm... minun mulkkuni on kuin hirven. kyllä se kasvaa siitä.

• Puolisenvuotta

En tiedä, itselläni on ollut karvojen kasvu noin puolissn vuotta mutta koossa ei ole mitään eroa, kauankohan kestää kasvu?

• malttiavaan

Malttia. Ennen sua on lukemattomat 12–13v pojat kyselleet samaa ja jokikisella on kulli kasvanut aikoinaan miehen mittoihin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      80
      2847
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1461
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1395
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1345
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1246
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1220
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      92
      1122
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      77
      1118
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    Aihe