Millanen paikka on Old London Road, Kingston? Kannattaako mennä jos aikaa Lontoossa 5 pv ? Onko kaukana Victorian asemalta? Olen menossa etupäässä shoppailemaan ja siinä ohessa muutamia nähtävyyksiäkin...näin kuvan kaatuneista puhelinkopeista ja rupesi kiinnostamaan.
Kingston
2
208
Vastaukset
- 20+6
PIeni pätkä sivukatua. Sekalaisia pikku putkiikkeja ja toisessa päässä ne puhelinkopit. Nähty minuuteissa.
Et sitten osaa google mapsia käyttää....? - vakivieras
Juu, ei tuo kenottavat puhelinkopit niin ihmeellinen teos ole, mutta Kingston itsessään on idyllinen pikkukaupunki Thamesin rannalla. Paljon kivoja pikkuputiikkeja, pari isompaa ostaria ja tavarataloa, jokiranta täynnä kivoja pubeja. Ja joen toisella puolella on uppea Hampton Court puistoineen - siellä se Henkka pohti kenet vaimoistaan taas 'poistaisi kuvioista'. Jos on pidempään reissussa on kiva piipahtaa Lontoon ulkopuolellakin, silloin tämä on ihan kiva kohde. Junaillen n puoli tuntia Victorialta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014