APUA!

keke´s

Hei!

Olen 13 vuotias ja haluaisin motocrossin. Ajelisin pellolla, metsällä ja jäällä. Kannattaako minun hankkia kawasaki kx 65cc vai 85cc? Olen ajanut ennenkin kaverin motocrossilla (85). Isäni sano että 85 on liian äkänen minulle. Olen 147cm pitkä. Laittakaa pari hyvää linkkiä

5

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainhopotain

65cc on kooltaan sulle liian pieni, kx 85 on juuri sun kokoisille tarkotettu. 85cc menee jo hyvin, muttei se kyllä liian ärhäkkä ole, kunhan pitää maltin hommassa mukana.

Molemmilla kyllä saa toheloimalla ittensä rikki pahastikin. Jos isäsi ei muuten suostu 85cc pyörään, muistuta, että sitä on erittäin helppo kuristaa, jolloin saa tehoa tiputettua ihan oman maun mukaan.

• jotainhopotain

Lisäyksenä ylempään, KX 100f voisi olla kanssa vaihtoehto, 4tahdin huoltoväli on huomattavasti pidempi ja rauhallisempi ajettava, mutta silti tehon kyllä tuntee. Istuinkorkeus ja paino ko. pyörässä on sama, kuin kx 85.

• Honlei loistoon!

Onhan 85cc kasawikaan saatavilla pienet pyörät.Näillä renkailla saat pyörän itsellesi sopivammaksi.Kuristamista en suosittele.

Mutta onhan tuo renkaiden/vanteiden pienentäminen "kuristamista".

• keke´s

Mistä voin ostaa 14/17 renkaat?

• Älä osta

turhaa rahanmenoa.
        Ajat vaan niillä 16/19 renkailla äkkiä totut niihin,palikka lähdössä alle jos et yltä lähteä.
        Pyörää ajetaan tapeilta ei jalat maassa.
        etuna tulee juuri jalat tapeilta ajo.
        pyörän ajettavuus noilla rengas koolla
        pienet pyörät ovat herkempiä joka kuopalle ja töyssylle.
        Pikku pyöräsessä on sitten alkujaan lyhkäsempi taka haarukka. joka lyhentää pyörää.huonontaa ajettavuutta.jos selainen tulisi kohdalle.
        pikkupyöräsen renkaita huonommin saatavana.

AJAT VAAN 16/19 RENKAILLA SE KANNATTAA. ÄKKIÄ KASVAT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2268
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1568
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      150
      1551
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1254
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1241
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1131
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      975
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      916
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      833
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      819
    Aihe