APUA!

keke´s

Hei!

Olen 13 vuotias ja haluaisin motocrossin. Ajelisin pellolla, metsällä ja jäällä. Kannattaako minun hankkia kawasaki kx 65cc vai 85cc? Olen ajanut ennenkin kaverin motocrossilla (85). Isäni sano että 85 on liian äkänen minulle. Olen 147cm pitkä. Laittakaa pari hyvää linkkiä

5

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainhopotain

65cc on kooltaan sulle liian pieni, kx 85 on juuri sun kokoisille tarkotettu. 85cc menee jo hyvin, muttei se kyllä liian ärhäkkä ole, kunhan pitää maltin hommassa mukana.

Molemmilla kyllä saa toheloimalla ittensä rikki pahastikin. Jos isäsi ei muuten suostu 85cc pyörään, muistuta, että sitä on erittäin helppo kuristaa, jolloin saa tehoa tiputettua ihan oman maun mukaan.

• jotainhopotain

Lisäyksenä ylempään, KX 100f voisi olla kanssa vaihtoehto, 4tahdin huoltoväli on huomattavasti pidempi ja rauhallisempi ajettava, mutta silti tehon kyllä tuntee. Istuinkorkeus ja paino ko. pyörässä on sama, kuin kx 85.

• Honlei loistoon!

Onhan 85cc kasawikaan saatavilla pienet pyörät.Näillä renkailla saat pyörän itsellesi sopivammaksi.Kuristamista en suosittele.

Mutta onhan tuo renkaiden/vanteiden pienentäminen "kuristamista".

• keke´s

Mistä voin ostaa 14/17 renkaat?

• Älä osta

turhaa rahanmenoa.
        Ajat vaan niillä 16/19 renkailla äkkiä totut niihin,palikka lähdössä alle jos et yltä lähteä.
        Pyörää ajetaan tapeilta ei jalat maassa.
        etuna tulee juuri jalat tapeilta ajo.
        pyörän ajettavuus noilla rengas koolla
        pienet pyörät ovat herkempiä joka kuopalle ja töyssylle.
        Pikku pyöräsessä on sitten alkujaan lyhkäsempi taka haarukka. joka lyhentää pyörää.huonontaa ajettavuutta.jos selainen tulisi kohdalle.
        pikkupyöräsen renkaita huonommin saatavana.

AJAT VAAN 16/19 RENKAILLA SE KANNATTAA. ÄKKIÄ KASVAT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe