APUA!

keke´s

Hei!

Olen 13 vuotias ja haluaisin motocrossin. Ajelisin pellolla, metsällä ja jäällä. Kannattaako minun hankkia kawasaki kx 65cc vai 85cc? Olen ajanut ennenkin kaverin motocrossilla (85). Isäni sano että 85 on liian äkänen minulle. Olen 147cm pitkä. Laittakaa pari hyvää linkkiä

5

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotainhopotain

65cc on kooltaan sulle liian pieni, kx 85 on juuri sun kokoisille tarkotettu. 85cc menee jo hyvin, muttei se kyllä liian ärhäkkä ole, kunhan pitää maltin hommassa mukana.

Molemmilla kyllä saa toheloimalla ittensä rikki pahastikin. Jos isäsi ei muuten suostu 85cc pyörään, muistuta, että sitä on erittäin helppo kuristaa, jolloin saa tehoa tiputettua ihan oman maun mukaan.

• jotainhopotain

Lisäyksenä ylempään, KX 100f voisi olla kanssa vaihtoehto, 4tahdin huoltoväli on huomattavasti pidempi ja rauhallisempi ajettava, mutta silti tehon kyllä tuntee. Istuinkorkeus ja paino ko. pyörässä on sama, kuin kx 85.

• Honlei loistoon!

Onhan 85cc kasawikaan saatavilla pienet pyörät.Näillä renkailla saat pyörän itsellesi sopivammaksi.Kuristamista en suosittele.

Mutta onhan tuo renkaiden/vanteiden pienentäminen "kuristamista".

• keke´s

Mistä voin ostaa 14/17 renkaat?

• Älä osta

turhaa rahanmenoa.
        Ajat vaan niillä 16/19 renkailla äkkiä totut niihin,palikka lähdössä alle jos et yltä lähteä.
        Pyörää ajetaan tapeilta ei jalat maassa.
        etuna tulee juuri jalat tapeilta ajo.
        pyörän ajettavuus noilla rengas koolla
        pienet pyörät ovat herkempiä joka kuopalle ja töyssylle.
        Pikku pyöräsessä on sitten alkujaan lyhkäsempi taka haarukka. joka lyhentää pyörää.huonontaa ajettavuutta.jos selainen tulisi kohdalle.
        pikkupyöräsen renkaita huonommin saatavana.

AJAT VAAN 16/19 RENKAILLA SE KANNATTAA. ÄKKIÄ KASVAT.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe