Yksinäiset naiset ei halua seurustella

pulla-kahvit

Yksinäiset naiset ovat nirsoja. Ei yksinäiset halua edes tavata ketään kun etsivät jotain täydellistä miestä eli tavis ei kelpaa ja sitten naiset valittaa siltin yksinäisyyttä. Eli ei naisilla ole oikeutta valittaa kun saisivat miehen jos vain haluaisivat.

114

4122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxczxcasdzxc

      Taas yks katkera paskaläjä joka sai pakit joltain naiselta :D

      • Anonyymi

        Suksi vi...mistä sinä tiedät mitä se on saanu.


    • tirlittan...

      Saisivat miehen, mutta minkälaisen? Monet vapaat miehet dokaa, ei tee kotitöitä ja seksikin on "pussien tyhjennys" vailla mielenkiintoa kumppanin nautintoon. Halutaan vain kaikkea ja itse ei olla valmiita tekemään mitään toisen eteen. Halutaan muija, joka tekee ruuat ja kotityöt ja seksiä olis helposti saatavilla ja itse maataan sohvalla tai vaihtoehtoisesti remutaan poikien kanssa.
      Suomessa sentään nainen saa itse päättää, kenet valitsee tai ottaako ketään. Mulla on takana 3 pidempää seurustelua ja homma meni kaikissa nimenomaan edellä kuvatusti. Mieluummin olen yksin kuin hoivaan ja palvelen jotain avutonta aikuisvauvaa..

      • 4545454g

        Höpönlöpön. Muitain löytyy kuin juoppoja pussintyhjentäjiä, mutta kun ne vaan eivät kelpaa.


      • LilleriLalleri

        No tottahan tuokin, mutta mainitemasi kaltaisia paskoja yksilöitä on kyllä MOLEMMISSA sukupuolissa. Usko pois, kokemusta on naisista, jotka eivät piittaa miehestä yhtään sen enempää, kuin mainitsemasi miestyyppi naisesta.
        Itse en dokaile, joskus otan hyvän ruuan kanssa oluen juomaksi, teen kotitöitä(pyykkäys, kokkaus, siivous...) ja haluan kyllä että nainenkin nauttii seksistä kanssani. Eli en todellakaan lopeta, ennen kuin nainen on tosiaan saanut sen seksistä, mitä haluaakin.
        Ja muutenkin, olen aina omistautunut parisuhteelleni täysin, joten ei tosiaan pitäisi olla ongelma siinäkään asiassa.
        Silti olen sinkkuna. Vaikka ei sen puoleen, en stressaa siitä, en itsekään halua ihan minkätasoista hulinasutturaa tahansa riesoikseni mutta kuitenkin..
        Eipä ole nämä fiksut tasokkaat naisetkaan sen enempiä noteeranneet minua miksikään.
        Elämäni on kyllä mallillaan, koska olen kakarasta asti joutunut huolehtimaan itse itsestäni kaikin puolin, joten odotan naiselta myös samaa asennetta myöskin. Eli en halua mitään perässä vedettävää takertujaa riesoikseni, ketä ei nyt voi tehdä itse mitään minkään eteen, vaan myöskin sopivasti itsenäisen ja oma-aloitteisen naisen rinnalleni.
        On kai vissiin liikaa vaadittu..?


      • Anonyymi

        Nyt onkin kyse normimiehistä jotka on taviksia.Stubido!


      • Anonyymi
        4545454g kirjoitti:

        Höpönlöpön. Muitain löytyy kuin juoppoja pussintyhjentäjiä, mutta kun ne vaan eivät kelpaa.

        Juuri näin


    • perjantai.

      Minä en ainakaan juopottele, teen varmasti kotitöitä ja pimpin saaminen ei ole pääasia minulle. Kyllä se mene eniin että naiet nimenomaan ottavat niitä pimpin vonkaajia ja alkoholisteja ja tälläset rauhalliset miehet jää ilman.

      • Mr Bloke

        Niin no, eiköhän miehiä ja naisia ole monenlaisia ja jokaiselle löytyisi se oikea. Ei ystäviäkään vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella valita.

        Vaan koska miehet tekevät aloitteet näkyvät vain ne itsevarmat tyypit samalla kun ne "kunnon miehet" ihmettelevät miksi he eivät ole kiinnostavia. Itse olen joskus miettynyt miten vastaisin jos joku nainen olisi lähestynyt minua, mutta se tilanne ei ole toteutunut 10 vuoden koejakson aikana. Periaatteen tasolla olen ihan normaalin miehen näköinen ja kokoinen, eli jos haluan seuraa pitäisi minun itse tunnistaa kuka sitä kaipaa.

        En ole tanssi-ihmisiä, mutta vaikuttaa siltä että elämässäkin menee noin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Lavatanssi#Tanssiin_haku


    • Mies, 48, Hki

      Yksineläjän on pakko osata ja viitsiä hoitaa kotityöt, jos ei aio tunkiolla elää. Äijäporukoissa remuaminen ei kiinnosta, sitä tuli nähtyä kyllikseen nuorempana. Seksi kelpaa kyllä, hauskempaa se on kuin Siionin virsien veisaaminen. Täyspäiset naiset vaan harvassa nykyään.

    • tirlittan..

      No jospa olen hölmöyttäni valinnut aina väärin... :(
      Olen ollut kiinnostunut hiljaisemmista takarivin taaveista, en kukkopojista, mutta Jostain syystä on ovat paljastuneet ns. peräkammarin pojiksi liian myöhään tavallaan... Mikähän siinä on, enkö tajua mitään?
      Rahaa en haikaile, en omakotitaloa, en lapsia tai autoa. Ja olen tehnyt itse aloitteita, itse valinnut ja aina on kädessä "musta-pekka". Olen ilmeisesti ressukka-magneetti tai omaan ylikorostuneen hoivavietin.
      Luostariin ja laukun salalokeroon dildo. ;)

      • Mies, 48, Hki

        Nähtävästi olet. Meistä asiallisista miehistä olisi tarjontaa, mutta kysyntää ei tunnu olevan. Turha sitten enää tuhahdella sen juopon kainalosta.


      • Mr Bloke

        => Jostain syystä on ovat paljastuneet ns. peräkammarin pojiksi liian myöhään tavallaan...

        Vaikea sanoa mikä on vikana kun ei pääse seuraamaan sivusta :)

        Vaan millä tavoin he ovat olleet peräkammarin poikia tai ressukoita? Kukkopojat eivät ole kiinnostaneet, eli oletko kuitenkin tavallaan huijannut itseäsi?

        Ihmisiä on kuitenkin monenlaisia, ei pelkästään hiljaisia tai vilkkaita, vaan myös ystävällisiä tai vihaisia, anteliaita ja itsekkäitä.


    • tirlittan...

      Sillä tavalla, etteivät selviä arjestaan ja asioistaan... Odottavat, että joku hoitaa kaikki asiat. En ole osannut valita tasaveroista suhdetta. Kuten mun eka viesti osoittaa. Olen varmaan ollut "kätevä käytännön järjestely" . Onko miehet olleet oikeasti avuttomia vai vaan heittäytyneet, sitä en tiedä. Miksi olen siihen suostunut? Tai miksi ihastun aina samantyyppisiin?
      Mutta jospa en enää yritä, kun en parempaan pysty. Heh.

      • Hevosenpää

        Mulla on aivan kammottavan hyvä ihmistuntemus, olen ollut yli 20 vuotta portsarina, se on ollut korkeakouluni elämässä. Toki olen samaan aikaan ollut muuallakin töissä.
        Tuota en jaksa olla ihmettelemättä, miksi kunnon miehet ovat usein yksin.


      • Mr Bloke

        => Onko miehet olleet oikeasti avuttomia vai vaan heittäytyneet

        Kun lukee lehtiä yms. esiintyy niissä yksi kuvio. Naiset tietävät asiat paremmin, ja myös osaavat ne paremmin. Kun riittävästi moittii opettamisen sijaan loppuu into yrittää. Ainakin minulla on vastaavia kokemuksia jossa tasaveroisuus on sivuseikka, ja minä sentään olen hyvä noissa kotitaloustöissä.

        Toisaalta ovatko näiden miesten äidit passanneet lapsensa pilalle, eli eivät ole opettaneet normaaleja kotitaloustöitä? Tai onko heille kerrottu että tyttöjen mieliharrastuksiin ei kuulu vessojen siivous, vaan se on työtä siinä missä vaikkapa lumenluonti?

        Menee hieman yleistasolle, mutta tuskin ne kukkopojatkaan moppaavat oma-aloitteisesti elleivät ole hoksanneet miksi sitä tehdään.


      • Mies, 48, Hki
        Hevosenpää kirjoitti:

        Mulla on aivan kammottavan hyvä ihmistuntemus, olen ollut yli 20 vuotta portsarina, se on ollut korkeakouluni elämässä. Toki olen samaan aikaan ollut muuallakin töissä.
        Tuota en jaksa olla ihmettelemättä, miksi kunnon miehet ovat usein yksin.

        Nämä "kunnon miestä" kaipaavat tuntuvat sellaisen kohdatessaan joutuvan paniikkiin ja häipyvän vauhdikkaasti johonkin. Ehkäpä kuitenkin kaipaavat sitä renttuseuraa, vaikkeivät sitä myönnäkään.


      • tirlittan...
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Nämä "kunnon miestä" kaipaavat tuntuvat sellaisen kohdatessaan joutuvan paniikkiin ja häipyvän vauhdikkaasti johonkin. Ehkäpä kuitenkin kaipaavat sitä renttuseuraa, vaikkeivät sitä myönnäkään.

        Määrittele kunnon mies! :)
        Kun tuntuu, että jokaisessa ihmisessä (minä mukaan lukien) on omat virheensä. Kyse on siitä, minkä virheiden kanssa pystyy elämään. En ite oikeesti oo koskaan kohdannu ketään, joka ite haluis tehdä asioita mun tai yhteisen elämän eteen.. Ite haistan jotenkin väkivallan ja kartan sitä, joistain ihmisistä tulee kylmät väreet ja myöhemmin saattaa kuulla heidän tästä taipumuksesta jotain kautta...
        Mulle riittäis, että olis kiltti ihmisille ja eläimille, tekis osansa kotitöistä, ei jois liikaa, tykkäis viettää aikaa kotona ja työtkään ei veis jatkuvasti ympäriinsä ja ois semmonen rauhanomainen rinnakkaiselo, että kumpikin kunnioittais toista ja toisen erilaisuutta. Ja semmonen, kun rapsutan sun selkää, sä rapsutat mun, tasaveroisuus toisen huomioimisessa.
        Ehkäpä mun kotitausta selittää osin taipumukseni valita hoivattavia... Mulle lankesi jo siellä rooli kantaa huolta muista. Ehkä yritän edelleen samalla tavalla ansaita oikeutuksen olemassaolooni. Jos mä en osaa olla muunlaisissa suhteissa ja on vaikea pitää omat rajat.. Että tää ei käy.. Ja tämmösen huomaa nää munlaisen "vastakappaleet". Oma vikani siis.


      • Mies, 48, Hki
        tirlittan... kirjoitti:

        Määrittele kunnon mies! :)
        Kun tuntuu, että jokaisessa ihmisessä (minä mukaan lukien) on omat virheensä. Kyse on siitä, minkä virheiden kanssa pystyy elämään. En ite oikeesti oo koskaan kohdannu ketään, joka ite haluis tehdä asioita mun tai yhteisen elämän eteen.. Ite haistan jotenkin väkivallan ja kartan sitä, joistain ihmisistä tulee kylmät väreet ja myöhemmin saattaa kuulla heidän tästä taipumuksesta jotain kautta...
        Mulle riittäis, että olis kiltti ihmisille ja eläimille, tekis osansa kotitöistä, ei jois liikaa, tykkäis viettää aikaa kotona ja työtkään ei veis jatkuvasti ympäriinsä ja ois semmonen rauhanomainen rinnakkaiselo, että kumpikin kunnioittais toista ja toisen erilaisuutta. Ja semmonen, kun rapsutan sun selkää, sä rapsutat mun, tasaveroisuus toisen huomioimisessa.
        Ehkäpä mun kotitausta selittää osin taipumukseni valita hoivattavia... Mulle lankesi jo siellä rooli kantaa huolta muista. Ehkä yritän edelleen samalla tavalla ansaita oikeutuksen olemassaolooni. Jos mä en osaa olla muunlaisissa suhteissa ja on vaikea pitää omat rajat.. Että tää ei käy.. Ja tämmösen huomaa nää munlaisen "vastakappaleet". Oma vikani siis.

        Sellainen mies ei sitten kuitenkaan kelpaa. Miksiköhän?


      • tirlittan...
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Sellainen mies ei sitten kuitenkaan kelpaa. Miksiköhän?

        Miksi sitten sä olet yksin, jos olet? :) Oletko toisella tai kuinka monennella kierroksella? Onko sulla samaa kaavaa? Haluatko että asiat menee kuten ite haluat, kykenetkö kompromisseihin? Ajatteletko, että olet se "kunnon mies"?

        Usein kyllä, jos halua on, löytää jonkin kuvion mitä toistaa. Moni rakastuu, ihanaa, tehdään lapsi, ei ookaan kivaa ja erotaan. Sit taas uusi elämän suuri rakkaus ja uusi kierros.. Ja vika on aina siinä toisessa...

        Ite haluisin löytää omalla kohdalla jotain muutosta.. Tehdä jotain toisin. Ja se on ehkä se, etten enää muuta kenenkään kanssa yhteen. Että oppisin menneestä ja mun ei enää tarviis koskaan "passata" ylenpalttisesti ketään, vaan jos seurustelisin, omat kämpät ja kumpikin tarjois toiselle mitä haluaa, vapaaehtosesti ja kumpikin vastais itestään. Tai sitten täydellinen vapaus, etten sitoudu keneenkään.


      • tirlittan...
        Mr Bloke kirjoitti:

        => Onko miehet olleet oikeasti avuttomia vai vaan heittäytyneet

        Kun lukee lehtiä yms. esiintyy niissä yksi kuvio. Naiset tietävät asiat paremmin, ja myös osaavat ne paremmin. Kun riittävästi moittii opettamisen sijaan loppuu into yrittää. Ainakin minulla on vastaavia kokemuksia jossa tasaveroisuus on sivuseikka, ja minä sentään olen hyvä noissa kotitaloustöissä.

        Toisaalta ovatko näiden miesten äidit passanneet lapsensa pilalle, eli eivät ole opettaneet normaaleja kotitaloustöitä? Tai onko heille kerrottu että tyttöjen mieliharrastuksiin ei kuulu vessojen siivous, vaan se on työtä siinä missä vaikkapa lumenluonti?

        Menee hieman yleistasolle, mutta tuskin ne kukkopojatkaan moppaavat oma-aloitteisesti elleivät ole hoksanneet miksi sitä tehdään.

        No eikö se pitäis ite hoksata, että moppaa?! Ja se että tiskiharjalla ei pestä vessanpönttöä. Että olis jotkut arjen taidot hallussa ja ei jääkaapissa mätää ruokaa. Kyllä ihmisen pitäs sen verran kiinnostua itestään, että jotenkin asiansa hoitaa. En halua patistelijan roolia, jos yhtään ei oo omaa ymmärrystä. Sehän menee koko suhde äiti-lapsi suhteeksi siinä.
        Ja en tajua, että osalle ei tule mieleenkään, miltä toisesta tuntuu joku juttu, siis empatiakyvyn puute. Sitä oon ihmetelly, että oon kuin kodinkone, mulle ei "kuulu" valmiit ateriat tai mikään valmiina ja vaikka oisin flunssassa, vaaditaan pötyä pöytään... Eikö kaikille ihmisille tosiaan tuu mieleen tai ei ees ymmärrä vaikka sanoo, että on väsynyt? Enemmän on hätä, jos omat palvelut ei pelaa.
        Koko parisuhdeteatteri perustuu pitkälti miesten haluihin ja tarpeisiin. Mulle ainakaan ei koskaan yhdessäkään suhteessa oo ollu iltapala valmiina, jos oon tullu reissusta vaan paskanen kämppä ja tyhjä jääkaappi. Että mulle riittäs, jos tekis jotain ees jotenkin.. :(
        Ja kaikki varpajaiset ym. Muija on synnärillä ja isä dokaa strippibaarissa ja on niin isää. Tää on ihan joutavaa jopa täällä Suomessa, saati muualla. Miks mäkään otan enää koko lehmän, jos haluun joskus tilkan maitoa?! ;)


      • Mies, 48, Hki
        tirlittan... kirjoitti:

        Miksi sitten sä olet yksin, jos olet? :) Oletko toisella tai kuinka monennella kierroksella? Onko sulla samaa kaavaa? Haluatko että asiat menee kuten ite haluat, kykenetkö kompromisseihin? Ajatteletko, että olet se "kunnon mies"?

        Usein kyllä, jos halua on, löytää jonkin kuvion mitä toistaa. Moni rakastuu, ihanaa, tehdään lapsi, ei ookaan kivaa ja erotaan. Sit taas uusi elämän suuri rakkaus ja uusi kierros.. Ja vika on aina siinä toisessa...

        Ite haluisin löytää omalla kohdalla jotain muutosta.. Tehdä jotain toisin. Ja se on ehkä se, etten enää muuta kenenkään kanssa yhteen. Että oppisin menneestä ja mun ei enää tarviis koskaan "passata" ylenpalttisesti ketään, vaan jos seurustelisin, omat kämpät ja kumpikin tarjois toiselle mitä haluaa, vapaaehtosesti ja kumpikin vastais itestään. Tai sitten täydellinen vapaus, etten sitoudu keneenkään.

        Tuolla jankkaamisella et varmaan ketään löydäkään. Eihän tuota loputonta märehdintää kukaan viitsisi kuunnella. Lapsi tulossa viikonlopuksi ja perjantain erikoinen uunissa, joten ei aikaa tuohon jaaritukseesi.


      • Mr Bloke
        tirlittan... kirjoitti:

        No eikö se pitäis ite hoksata, että moppaa?! Ja se että tiskiharjalla ei pestä vessanpönttöä. Että olis jotkut arjen taidot hallussa ja ei jääkaapissa mätää ruokaa. Kyllä ihmisen pitäs sen verran kiinnostua itestään, että jotenkin asiansa hoitaa. En halua patistelijan roolia, jos yhtään ei oo omaa ymmärrystä. Sehän menee koko suhde äiti-lapsi suhteeksi siinä.
        Ja en tajua, että osalle ei tule mieleenkään, miltä toisesta tuntuu joku juttu, siis empatiakyvyn puute. Sitä oon ihmetelly, että oon kuin kodinkone, mulle ei "kuulu" valmiit ateriat tai mikään valmiina ja vaikka oisin flunssassa, vaaditaan pötyä pöytään... Eikö kaikille ihmisille tosiaan tuu mieleen tai ei ees ymmärrä vaikka sanoo, että on väsynyt? Enemmän on hätä, jos omat palvelut ei pelaa.
        Koko parisuhdeteatteri perustuu pitkälti miesten haluihin ja tarpeisiin. Mulle ainakaan ei koskaan yhdessäkään suhteessa oo ollu iltapala valmiina, jos oon tullu reissusta vaan paskanen kämppä ja tyhjä jääkaappi. Että mulle riittäs, jos tekis jotain ees jotenkin.. :(
        Ja kaikki varpajaiset ym. Muija on synnärillä ja isä dokaa strippibaarissa ja on niin isää. Tää on ihan joutavaa jopa täällä Suomessa, saati muualla. Miks mäkään otan enää koko lehmän, jos haluun joskus tilkan maitoa?! ;)

        => Koko parisuhdeteatteri perustuu pitkälti miesten haluihin ja tarpeisiin.

        Minun näkemykseni mukaan kyse on valtapelistä. Jos toinen osapuoli luulee että tekemällä palveluksen saa vastineeksi jotakin, niin voikin olla että seuraavaan kerran sen saman pitää vaan tapahtua nopeammin tai paremmin.

        Varpajaiset.... Minä olin ottamassa vastaan parasta kaveriani kun hän saapui.
        Omaa isääni en ole nähnyt 8 vuoteen, hänellä kun on jotain periaatteita (en tarkaan muista mitä) joista hän pitää kiinni.


      • tirlittan...
        Mr Bloke kirjoitti:

        => Koko parisuhdeteatteri perustuu pitkälti miesten haluihin ja tarpeisiin.

        Minun näkemykseni mukaan kyse on valtapelistä. Jos toinen osapuoli luulee että tekemällä palveluksen saa vastineeksi jotakin, niin voikin olla että seuraavaan kerran sen saman pitää vaan tapahtua nopeammin tai paremmin.

        Varpajaiset.... Minä olin ottamassa vastaan parasta kaveriani kun hän saapui.
        Omaa isääni en ole nähnyt 8 vuoteen, hänellä kun on jotain periaatteita (en tarkaan muista mitä) joista hän pitää kiinni.

        Hei mut eiks vaihtopeli oo reilua?! Vaihtokauppaahan elo on muutenkin. Rahasta antaa itsensä tai työpanoksensa työnantajan käyttöön.. Sillai se paremmin menee. Ehkä suhde lapsiin on eri, mut aikuiset keskenään... Ei tuu vuosien kaunaa ja katkeruutta. Että ois hyvä, että tilit tasataan aika ajoin..
        Mun isälle mä olin äiti, kuuntelin ja autoin, vaikka silloin olin kympin vanha ja siitä ylöspäin...
        Mut hiton kaunista jos sä oot lapses kaveri ja olit mukana kun hän tänne tuli. Hatunnosto! :)


      • kiltti mies.
        tirlittan... kirjoitti:

        Määrittele kunnon mies! :)
        Kun tuntuu, että jokaisessa ihmisessä (minä mukaan lukien) on omat virheensä. Kyse on siitä, minkä virheiden kanssa pystyy elämään. En ite oikeesti oo koskaan kohdannu ketään, joka ite haluis tehdä asioita mun tai yhteisen elämän eteen.. Ite haistan jotenkin väkivallan ja kartan sitä, joistain ihmisistä tulee kylmät väreet ja myöhemmin saattaa kuulla heidän tästä taipumuksesta jotain kautta...
        Mulle riittäis, että olis kiltti ihmisille ja eläimille, tekis osansa kotitöistä, ei jois liikaa, tykkäis viettää aikaa kotona ja työtkään ei veis jatkuvasti ympäriinsä ja ois semmonen rauhanomainen rinnakkaiselo, että kumpikin kunnioittais toista ja toisen erilaisuutta. Ja semmonen, kun rapsutan sun selkää, sä rapsutat mun, tasaveroisuus toisen huomioimisessa.
        Ehkäpä mun kotitausta selittää osin taipumukseni valita hoivattavia... Mulle lankesi jo siellä rooli kantaa huolta muista. Ehkä yritän edelleen samalla tavalla ansaita oikeutuksen olemassaolooni. Jos mä en osaa olla muunlaisissa suhteissa ja on vaikea pitää omat rajat.. Että tää ei käy.. Ja tämmösen huomaa nää munlaisen "vastakappaleet". Oma vikani siis.

        joo joo, kyllä tuo kiltti on pelkkä SANA naisille.


      • Harva onnistuu
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Sellainen mies ei sitten kuitenkaan kelpaa. Miksiköhän?

        Mielestäni miehen ja naisen yhteiselämä ei onnistu se joko tukahtuu on repivä tai tasapaksu.Eivät pysty antamaan tilaa toisilleen.


      • sivusta kommentoija
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Tuolla jankkaamisella et varmaan ketään löydäkään. Eihän tuota loputonta märehdintää kukaan viitsisi kuunnella. Lapsi tulossa viikonlopuksi ja perjantain erikoinen uunissa, joten ei aikaa tuohon jaaritukseesi.

        Olipa tyly vastaus Tirlittanille.

        Minun mielestäni Tirlittan on osannut hyvin analysoida itseään ja menneitä parisuhteitaan.

        Eroissa parasta on, että ihminen oppii itsestään. Jos oppii.

        Tirlittanilla on luvassa parempi elämä, koska hän on huomannut oman alitajuntansa vaikutuksen parinvalinnassa. Siitä oivalluksesta lähtee muutos kohti parempia valintoja.

        Toivotankia tsemppiä Tirlittanille täydestä sydämestäni!


      • Haudastakin kaivettais
        tirlittan... kirjoitti:

        No eikö se pitäis ite hoksata, että moppaa?! Ja se että tiskiharjalla ei pestä vessanpönttöä. Että olis jotkut arjen taidot hallussa ja ei jääkaapissa mätää ruokaa. Kyllä ihmisen pitäs sen verran kiinnostua itestään, että jotenkin asiansa hoitaa. En halua patistelijan roolia, jos yhtään ei oo omaa ymmärrystä. Sehän menee koko suhde äiti-lapsi suhteeksi siinä.
        Ja en tajua, että osalle ei tule mieleenkään, miltä toisesta tuntuu joku juttu, siis empatiakyvyn puute. Sitä oon ihmetelly, että oon kuin kodinkone, mulle ei "kuulu" valmiit ateriat tai mikään valmiina ja vaikka oisin flunssassa, vaaditaan pötyä pöytään... Eikö kaikille ihmisille tosiaan tuu mieleen tai ei ees ymmärrä vaikka sanoo, että on väsynyt? Enemmän on hätä, jos omat palvelut ei pelaa.
        Koko parisuhdeteatteri perustuu pitkälti miesten haluihin ja tarpeisiin. Mulle ainakaan ei koskaan yhdessäkään suhteessa oo ollu iltapala valmiina, jos oon tullu reissusta vaan paskanen kämppä ja tyhjä jääkaappi. Että mulle riittäs, jos tekis jotain ees jotenkin.. :(
        Ja kaikki varpajaiset ym. Muija on synnärillä ja isä dokaa strippibaarissa ja on niin isää. Tää on ihan joutavaa jopa täällä Suomessa, saati muualla. Miks mäkään otan enää koko lehmän, jos haluun joskus tilkan maitoa?! ;)

        Just sama kokemus. Et kai vain ole elänyt addiktin kanssa?


      • Arveluttavaa
        Hevosenpää kirjoitti:

        Mulla on aivan kammottavan hyvä ihmistuntemus, olen ollut yli 20 vuotta portsarina, se on ollut korkeakouluni elämässä. Toki olen samaan aikaan ollut muuallakin töissä.
        Tuota en jaksa olla ihmettelemättä, miksi kunnon miehet ovat usein yksin.

        Hevosenpään kunnonmies on miehen noteeraus kunnonmiehestä . Arveluttavaa kun "portsari"suosittelee. Luottaisin kyllä mieluummin pastoriiin kirkon ovella.Jos nyt yleensä ulkopuolista apua asiaan kaipaan.


      • Mies, 48, Hki
        sivusta kommentoija kirjoitti:

        Olipa tyly vastaus Tirlittanille.

        Minun mielestäni Tirlittan on osannut hyvin analysoida itseään ja menneitä parisuhteitaan.

        Eroissa parasta on, että ihminen oppii itsestään. Jos oppii.

        Tirlittanilla on luvassa parempi elämä, koska hän on huomannut oman alitajuntansa vaikutuksen parinvalinnassa. Siitä oivalluksesta lähtee muutos kohti parempia valintoja.

        Toivotankia tsemppiä Tirlittanille täydestä sydämestäni!

        Voi olla, että oli. Mietihän vaan kuinka moni mies jaksaa kuunnella tuota loputonta tilitystä menneiden suhteiden kamaluudesta yms. Itsepähän Tirlittan niihin suhteisiin hakeutui. Jos ei osaa ottaa uutta suhdetta vastaan ilman tuota painolastia, on varmaan hyvä pysyä loitolla suhteista.


      • tirlittan...
        sivusta kommentoija kirjoitti:

        Olipa tyly vastaus Tirlittanille.

        Minun mielestäni Tirlittan on osannut hyvin analysoida itseään ja menneitä parisuhteitaan.

        Eroissa parasta on, että ihminen oppii itsestään. Jos oppii.

        Tirlittanilla on luvassa parempi elämä, koska hän on huomannut oman alitajuntansa vaikutuksen parinvalinnassa. Siitä oivalluksesta lähtee muutos kohti parempia valintoja.

        Toivotankia tsemppiä Tirlittanille täydestä sydämestäni!

        Kiitos!


      • tirlittan...
        Haudastakin kaivettais kirjoitti:

        Just sama kokemus. Et kai vain ole elänyt addiktin kanssa?

        Olen. Lapsuudenperheessä oli päihde- ja mielenterveysongelmia... Ei siellä lapselle ja lapsen tarpeille ollut mitään tilaa, kun toinen vanhempi ongelmineen oli koko ajan "päätähti" ja koko elämä suurta draamaa... :(


      • Anonyymi
        Hevosenpää kirjoitti:

        Mulla on aivan kammottavan hyvä ihmistuntemus, olen ollut yli 20 vuotta portsarina, se on ollut korkeakouluni elämässä. Toki olen samaan aikaan ollut muuallakin töissä.
        Tuota en jaksa olla ihmettelemättä, miksi kunnon miehet ovat usein yksin.

        👍puhut vähän mutta asiaa.Siksikunnuo tuherot tykkää ääliöistä.


      • Anonyymi
        Harva onnistuu kirjoitti:

        Mielestäni miehen ja naisen yhteiselämä ei onnistu se joko tukahtuu on repivä tai tasapaksu.Eivät pysty antamaan tilaa toisilleen.

        Siksi kun naiset on ehdottomia pässejä


      • Anonyymi
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Nämä "kunnon miestä" kaipaavat tuntuvat sellaisen kohdatessaan joutuvan paniikkiin ja häipyvän vauhdikkaasti johonkin. Ehkäpä kuitenkin kaipaavat sitä renttuseuraa, vaikkeivät sitä myönnäkään.

        Todella osuvasti sanottu.Etsitään kunnollista ja päädytään renttuun.


      • Anonyymi
        Hevosenpää kirjoitti:

        Mulla on aivan kammottavan hyvä ihmistuntemus, olen ollut yli 20 vuotta portsarina, se on ollut korkeakouluni elämässä. Toki olen samaan aikaan ollut muuallakin töissä.
        Tuota en jaksa olla ihmettelemättä, miksi kunnon miehet ovat usein yksin.

        Suurin osa naisista luulee olevansa prinsessoja joita miesten pitää palvoa, kyllä vika on naisen korvien välissä. Kunnollisen miehen on hyvin vaikea löytää kunnollista naista, kun lutkat ei oikein kelpaa. Näin se on omalla kohdalla


    • ei äidin syy

      Älä syyllistä äitejä. Kyllä normaali nuori mies oppii ilman äitiäkin....bnäin kävi ainakin minun pojalleni kun lähti yliopistoon opiskelmaan, on osannut kaiken, jopa paremminkuin minä. Yksinhuoltajana en ehtinyt opettaa kovin ihmeellisiä ruuanlaitto-saati muita taitoja. Osaa nykysin pestä pyykkinsä, siivoaa kämppänsä, on sisustanut sen kauniiksi. Ostaa itse muotivaatteet, laittaa kotona käydessään parempaa ruokaa kuin minä...Kaiken lisäksi käy opintojensa ohessa osa-aikatyössä.....
      Noista em. taidoista ei kiitos kuulu minulle vaan itselleen....

      Jopa nuoret pojat oppivat, minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa,sanotaan.
      Taitaa näillä peräkammaarin pojilla olla syynä liiallinen passivisuus ja valmiin odottelu. Lieneekö älykkyyskään kovin korkealla tasolla, joten edes kotitöiden ja itsestä huolehtimisen oppiminen ei siten taida olla oikein mahdollistakaan

      .Normaali-fiksu mies kyllä oppii sekä muutoinkin menestyy, vaikkei äitiä olisi koskaan ollut neuvomassa..:::))

      • faktat pöytään

        Ja edellä mainittu äiti ei osaa nähdä ihmisten ja perheympäristöjen erilaisuutta. Mistäköhän se valmiin odottelu tulee - siitä että on opetettu siihen että äiti tekee kaiken. Ja se taas antaa sellaisen kuvan että äiti ei luota että poika osaisi itse ja se johtaa huonoon itsetuntoon. Turha lähteä haukkumaan alhaisesta älykkyysosamäärästä kun ainoa hyväksyttävä ihmistyyppi sinulle on sinä tai poikasi. Jos sinä et ole opettanut fiksulle pojallesi(tähän kyllä uskon mikäli kertoma pitää paikkansa) elämän taitoja niin mitä hän on saanut sinulta? Mikä tekee sinusta äidin? Itse en koskaan oppinut elämää omalta äidiltäni enkä sen vuoksi voi antaa hänelle niin arvokasta nimitystä kuin äiti. Aina piti tehdä itse.


      • Herrajesta
        faktat pöytään kirjoitti:

        Ja edellä mainittu äiti ei osaa nähdä ihmisten ja perheympäristöjen erilaisuutta. Mistäköhän se valmiin odottelu tulee - siitä että on opetettu siihen että äiti tekee kaiken. Ja se taas antaa sellaisen kuvan että äiti ei luota että poika osaisi itse ja se johtaa huonoon itsetuntoon. Turha lähteä haukkumaan alhaisesta älykkyysosamäärästä kun ainoa hyväksyttävä ihmistyyppi sinulle on sinä tai poikasi. Jos sinä et ole opettanut fiksulle pojallesi(tähän kyllä uskon mikäli kertoma pitää paikkansa) elämän taitoja niin mitä hän on saanut sinulta? Mikä tekee sinusta äidin? Itse en koskaan oppinut elämää omalta äidiltäni enkä sen vuoksi voi antaa hänelle niin arvokasta nimitystä kuin äiti. Aina piti tehdä itse.

        "...mitä hän on saanut sinulta?"

        Varauksetonta hyväksyntää ja tsemppiä, jota muualta ei ole herunut käytöksen takia. Mammallekin on mukavampaa, kun jälkikasvun turhaumat räjähtelevät pelkästään ulkopuolisten silmille.

        Pojat ovat poikia, ja kyllä sieltä joku nyhvö aina löytyy meidän gullegrisiltä turpaan ottamaan.


      • SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ
        Herrajesta kirjoitti:

        "...mitä hän on saanut sinulta?"

        Varauksetonta hyväksyntää ja tsemppiä, jota muualta ei ole herunut käytöksen takia. Mammallekin on mukavampaa, kun jälkikasvun turhaumat räjähtelevät pelkästään ulkopuolisten silmille.

        Pojat ovat poikia, ja kyllä sieltä joku nyhvö aina löytyy meidän gullegrisiltä turpaan ottamaan.

        Mitäkö on poikani saanut minulta! PALJON. Sinulle lienee mahdontonta ymmärtää että poika voi oppia äidiltään muutakin kuin ruuanlaiton ja siivouksen,:::))
        Poikani on saanut todellakin hyväksyntää ja huolenpitoa, mahdollisuuden käydä koulua ja opiskella, sekä myöskin yo-kirjoitusten jälkeen mahdollisuuden ITSENÄISTYMISEEN ja hakeutumaan opiskelemaan (sekä elämään omaa elämäänsä) toiselle paikkakunnalle.

        On myöskin saanut esimerkin työssäkäymisestä, YRITTÄMISESTÄ sekä itsenäisestä elämästä ilman yhteiskunnan tukia.sEKÄ JO NUORESTA PITÄEN OSALLISTUI KOTITÖIHIN OMALTA OSALTAAN, mm. tehden ok-taloni pihatyöt talvisin lumi-sekä kesällä ruohonleikkuut ym. Osaltaan vastannut nuoremmasta siaruksesta.Passiivisena ei ole jäänyt peräkammariin makoilemaan ja odottamaan että äiti tekee...::)
        )ELÄMÄNTAITOJA,"MITÄ TUOLLA TARKOITTANETKIN , EI KAIKILLE TARVITSE ERIKSEEN OPETTAA....kYLLÄ NE OMAKSUTAAN KOTOA , JO AIVAN YLEISESTÄ ILMAPIIRISTÄ JA ARVOISTA.MILLAISET ARVOT LIENET SINÄ KOTOASI PERINYT....:))

        Käytös hänellä on ollut koulussa kuin muuallakin yhteiskunnassa kiitettävää. Kuinkapa muutoin olisi yhteiskuntatieteiden opiskelija, ei sinne rikosrekisterillä päästä...:::)))


      • Herrajesta
        SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ kirjoitti:

        Mitäkö on poikani saanut minulta! PALJON. Sinulle lienee mahdontonta ymmärtää että poika voi oppia äidiltään muutakin kuin ruuanlaiton ja siivouksen,:::))
        Poikani on saanut todellakin hyväksyntää ja huolenpitoa, mahdollisuuden käydä koulua ja opiskella, sekä myöskin yo-kirjoitusten jälkeen mahdollisuuden ITSENÄISTYMISEEN ja hakeutumaan opiskelemaan (sekä elämään omaa elämäänsä) toiselle paikkakunnalle.

        On myöskin saanut esimerkin työssäkäymisestä, YRITTÄMISESTÄ sekä itsenäisestä elämästä ilman yhteiskunnan tukia.sEKÄ JO NUORESTA PITÄEN OSALLISTUI KOTITÖIHIN OMALTA OSALTAAN, mm. tehden ok-taloni pihatyöt talvisin lumi-sekä kesällä ruohonleikkuut ym. Osaltaan vastannut nuoremmasta siaruksesta.Passiivisena ei ole jäänyt peräkammariin makoilemaan ja odottamaan että äiti tekee...::)
        )ELÄMÄNTAITOJA,"MITÄ TUOLLA TARKOITTANETKIN , EI KAIKILLE TARVITSE ERIKSEEN OPETTAA....kYLLÄ NE OMAKSUTAAN KOTOA , JO AIVAN YLEISESTÄ ILMAPIIRISTÄ JA ARVOISTA.MILLAISET ARVOT LIENET SINÄ KOTOASI PERINYT....:))

        Käytös hänellä on ollut koulussa kuin muuallakin yhteiskunnassa kiitettävää. Kuinkapa muutoin olisi yhteiskuntatieteiden opiskelija, ei sinne rikosrekisterillä päästä...:::)))

        Tjaa, vai että yhteiskuntatieteitä. Olikos kyseessä peräti ihan valtiotiede? Sitähän se Pasasen Perttikin lähti lukemaan, kuten myös muuan Oskar Dirlewanger aikoinaan. Breivik ei ihan tainnut päästä, mutta eipä hänen pääsemättömyytensäkään tehdystä massamurhasta kiinni ollut.

        Minäkin opin työnteon omakotitalossa, ja olipa omakotitalon väki niin työintoista, että ihan maatilakin oli talon ympärille siunaantunut. Sieltä oli minunkin kiva lähteä pääkaupunkiin yliopistoon.

        Kovasti itsenäiseksi miellän kyllä itseni minäkin.


      • meeppä itseesi.
        Herrajesta kirjoitti:

        Tjaa, vai että yhteiskuntatieteitä. Olikos kyseessä peräti ihan valtiotiede? Sitähän se Pasasen Perttikin lähti lukemaan, kuten myös muuan Oskar Dirlewanger aikoinaan. Breivik ei ihan tainnut päästä, mutta eipä hänen pääsemättömyytensäkään tehdystä massamurhasta kiinni ollut.

        Minäkin opin työnteon omakotitalossa, ja olipa omakotitalon väki niin työintoista, että ihan maatilakin oli talon ympärille siunaantunut. Sieltä oli minunkin kiva lähteä pääkaupunkiin yliopistoon.

        Kovasti itsenäiseksi miellän kyllä itseni minäkin.

        En viitsi jankata jonninjoutavaa ja vääntää täällä rautalangasta.Lahjakkaan pojan olen kasavttanut ja kouluttanut, valmistuu piakkoin oikeustieteellisestä, joskin nuokin valtiotieteen opinnot ovat mukana kuvioissa.
        Eikä taatusti nyyhki täällä sivustolla kuinka ei naista löydy....::::)))On muutakin tekemistä kuin vääntää mummojen kanssa :::::))))

        Breivikin enkä kenekään muunkaan opinnoista tai tekemisistä ole vastuussa millään lailla.Oletpa aika säälittävä reppana vetoinesi, eipö ihme ettei tuollaiselle syyllistäjälle ole naista löytynyt.Et ikimaailmassa ole minkään sortin yliopistossa opiskellut , niin lapsellista juttua väännät. !!Älykkyytesi ei riitä suomi24 pitemälle.


      • Herrajesta
        meeppä itseesi. kirjoitti:

        En viitsi jankata jonninjoutavaa ja vääntää täällä rautalangasta.Lahjakkaan pojan olen kasavttanut ja kouluttanut, valmistuu piakkoin oikeustieteellisestä, joskin nuokin valtiotieteen opinnot ovat mukana kuvioissa.
        Eikä taatusti nyyhki täällä sivustolla kuinka ei naista löydy....::::)))On muutakin tekemistä kuin vääntää mummojen kanssa :::::))))

        Breivikin enkä kenekään muunkaan opinnoista tai tekemisistä ole vastuussa millään lailla.Oletpa aika säälittävä reppana vetoinesi, eipö ihme ettei tuollaiselle syyllistäjälle ole naista löytynyt.Et ikimaailmassa ole minkään sortin yliopistossa opiskellut , niin lapsellista juttua väännät. !!Älykkyytesi ei riitä suomi24 pitemälle.

        En minä ole naisen puutetta koskaan valittanutkaan, rouva hyvä. Mitäpä sellaisia valittelemaan, jos ei ole koskaan edes yrittänyt? Yliopistoon menin, koska jotainhan sitä kuuluu ihmisen tehdä, ja se oli sopiva paikka.

        Nyt kirjoittelen tänne.


      • Julle P.

        Ei se ole ääoosta kiinni. Moni mutsi tekee liikaa lapsen puolesta, kun on syyllistäny ittensä eron takia tai tällee. Ainaki mun tekee niin. Ja kun jouduttiin köyhtymisen (ero) takia muuttamaan kerrostaloon, mitä virikettä täällä on kuin huoneen siivous ja nettidiilit ja vkl lanit. Mä kehityn omaa tahtia, en oo 17 vuotiaana vielä valmis pesemään pyykkejä niin, että keltaset jää keltaiks ja valkoset valkosiks. Opin kyllä, mutta jos tulee sellane puoliso, joka ottaa kotityöthaltuun ja häätää keittiöstä ( mun täti on :D), kui mies voi muuta kun mennä pihatöihin tai kerrostalossa makoilla vaa


      • Maho
        SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ kirjoitti:

        Mitäkö on poikani saanut minulta! PALJON. Sinulle lienee mahdontonta ymmärtää että poika voi oppia äidiltään muutakin kuin ruuanlaiton ja siivouksen,:::))
        Poikani on saanut todellakin hyväksyntää ja huolenpitoa, mahdollisuuden käydä koulua ja opiskella, sekä myöskin yo-kirjoitusten jälkeen mahdollisuuden ITSENÄISTYMISEEN ja hakeutumaan opiskelemaan (sekä elämään omaa elämäänsä) toiselle paikkakunnalle.

        On myöskin saanut esimerkin työssäkäymisestä, YRITTÄMISESTÄ sekä itsenäisestä elämästä ilman yhteiskunnan tukia.sEKÄ JO NUORESTA PITÄEN OSALLISTUI KOTITÖIHIN OMALTA OSALTAAN, mm. tehden ok-taloni pihatyöt talvisin lumi-sekä kesällä ruohonleikkuut ym. Osaltaan vastannut nuoremmasta siaruksesta.Passiivisena ei ole jäänyt peräkammariin makoilemaan ja odottamaan että äiti tekee...::)
        )ELÄMÄNTAITOJA,"MITÄ TUOLLA TARKOITTANETKIN , EI KAIKILLE TARVITSE ERIKSEEN OPETTAA....kYLLÄ NE OMAKSUTAAN KOTOA , JO AIVAN YLEISESTÄ ILMAPIIRISTÄ JA ARVOISTA.MILLAISET ARVOT LIENET SINÄ KOTOASI PERINYT....:))

        Käytös hänellä on ollut koulussa kuin muuallakin yhteiskunnassa kiitettävää. Kuinkapa muutoin olisi yhteiskuntatieteiden opiskelija, ei sinne rikosrekisterillä päästä...:::)))

        Vee. Sä oot yliveto. Poikaspäässy oikeen yliopistoon! Eka Suomessa, tuohon ei oo yltäny kun sun yh poika! Oooh, ihmeellinen äiti, oisit siittänyniitä jääjoukkueen, ois voitettu mm-kisat joka vuos :P


    • Kiva ihminen

      Jotain viestissäsi on tuttua, mutta en allekirjoita oikeasti kuin ton nirson, mikä taas tulee yleensä käytännön kokemuksen kautta. Naiset haluavat kyllä haastetta suhteessa, mutta tyytyvät sitten yleensä tuttuun turvalliseen, joka ei vaadi itseltään mitään ihme panostusta. Ajan kuluessa sitten kyllästyvät samoihin rutiineihin ja suhde katkeaa. Hyvä itsetunto on avain sana tietty molemmille, mutta näyttää olevan naisten kohdalla se avain oikeaan suhteeseen. Ei pitäisi mennä helpomman kautta, vaan haastaa itsensä kokeilemaan uutta ja jopa ylittämään itensä. Pitää uskoa itseensä, ei tarvitse olla täydellinen, mutta kun arvostaa itseä, niin elämä tuntuu helpommalta.

    • Aina tätä samaa

      "Eli ei naisilla ole oikeutta valittaa kun saisivat miehen jos vain haluaisivat. "

      Onkos miehellä sitten aihetta valittaa, jos ei ota ketä tahansa omasta mielestä joko vastenmielistä tai tylsää naista?

      Olen itse mies ja elin yksin koko nuoruuteni. Kyllä minulla silti riittää ymmärrystä naisille, jotka eivät ota ketä tahansa "ihan hyvää", koska "ei saa olla nirso". En itsekään tekisi niin, todellakaan. Onko se edes toista ihmistä kohtaan oikein, jos olet tämän kanssa lähinnä siksi, että "ei saa olla nirso"?

      Jos taas joku on oikeasti hyvin "nirso", niin sekin on lähinnä hänen oma onnettomuutensa. Miksei sellaisesta valittamisen sijaan voisi vain keskittyä etsimään jotakuta itselle oikeasti sopivaa? Lykkyä siihen kaikille!

    • Omakoti rauhaa

      Kun pysyy itsellisenä säästyy monelta harmilta .Jos nauttii riitelystä ja jatkuvista kompromisseista sekä uteluista "missäs olet viipynyt"ym. elä parisuhteessa. Jos haluat vapautua näistä ala itselliseksi.Suhteessa eläminen antaa ja ottaa minkä antaa.

    • Harjuvalta_

      Yksinäiset miehet ovat nirsoja. Ei yksinäiset halua edes tavata ketään kun etsivät jotain täydellistä ihmistä eli tavis ei kelpaa ja sitten yksinäiset miehet valittaa silti yksinäisyyttä. Eli ei miehillä ole oikeutta valittaa kun saisivat toisesta yksinäisestä miehestä kaverin jos vain haluaisivat.

      Niinpä niin.

      • Mies, 48, Hki

        Miksi yksinäinen mies kaipaisi toista yksinäistä miestä? Itse kaipaan naista elämääni, mutta täälläkään ei ole kuin näitä aiemmissa kokemuksissaan vellovia jaarittelijoita.


      • Harjuvalta_
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Miksi yksinäinen mies kaipaisi toista yksinäistä miestä? Itse kaipaan naista elämääni, mutta täälläkään ei ole kuin näitä aiemmissa kokemuksissaan vellovia jaarittelijoita.

        Siksi, että yksinäisyyden poistaa ystävyys? Mutta jos ei halua ystävää, onko sitten varsinaisesti yksinäinenkään, vaiko vain sinkku, joka etsii Sitä Oikeaa?

        Eli, toisinsanoen, nirso olet sinäkin, niinhän se menee, näemme roskan toisen silmissä, mutta emme hirttä omassamme.


      • Daami, 46, Helsinki
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Miksi yksinäinen mies kaipaisi toista yksinäistä miestä? Itse kaipaan naista elämääni, mutta täälläkään ei ole kuin näitä aiemmissa kokemuksissaan vellovia jaarittelijoita.

        Vaikutat fiksulta, missä päin Helsinkiä sinuun voi törmätä?


      • Mies, 48, Hki
        Daami, 46, Helsinki kirjoitti:

        Vaikutat fiksulta, missä päin Helsinkiä sinuun voi törmätä?

        Jos tarkoitit minua, niin idässä. Päivällä mm. Columbuksessa.


      • Daami, 46, Helsinki
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Jos tarkoitit minua, niin idässä. Päivällä mm. Columbuksessa.

        Tarkoitin juuri sinua. Olen itse myös melkein idässä.


      • Mies, 48, Hki
        Daami, 46, Helsinki kirjoitti:

        Tarkoitin juuri sinua. Olen itse myös melkein idässä.

        Melkein idässä? Mielenkiintoinen ilmansuunta. Fiksuudestani en tiedä, arkirealisti ainakin. Missä itä ja melkein itä voisivat kohdata? Tai ainakin vaihtaa ajatuksia paremmin.


      • Daami, 46, Helsinki
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Melkein idässä? Mielenkiintoinen ilmansuunta. Fiksuudestani en tiedä, arkirealisti ainakin. Missä itä ja melkein itä voisivat kohdata? Tai ainakin vaihtaa ajatuksia paremmin.

        Tarkoitin tietysti itä-helsinkiä, jota en niin hyvin tunne. En tiedä missä voisi kohdata.


      • Mies, 48, Hki
        Daami, 46, Helsinki kirjoitti:

        Tarkoitin tietysti itä-helsinkiä, jota en niin hyvin tunne. En tiedä missä voisi kohdata.

        Kunhan puujalkavitsailin. Ajattelin ainakin yksityisempää ajatustenvaihtoa, ettei puoli palstaa ole pällistelemässä mahd. kohtaamista.


      • Mies, 48, Hki
        Mies, 48, Hki kirjoitti:

        Kunhan puujalkavitsailin. Ajattelin ainakin yksityisempää ajatustenvaihtoa, ettei puoli palstaa ole pällistelemässä mahd. kohtaamista.

        Daami, viestihän [email protected]


      • Nirso
        Daami, 46, Helsinki kirjoitti:

        Tarkoitin tietysti itä-helsinkiä, jota en niin hyvin tunne. En tiedä missä voisi kohdata.

        Ai nirso tämä tamma :D


    • done that

      Tirlittan! Oon ollut ihan samanlainen kuin sinä. Nyt aion olla yksin enkä aio enää lähteä kenenkään passaajaksi. Tuntuu ihan käsittämättömältä, että itse on ollut valmis tekemään toiselle vaikka mitä hyvää ja silti on saanut vain pahan palkaks.
      Mut vastedes luulen ja toivon osaavani huomata merkit hyvissä ajoin.
      Tsemppiä sulle!

      • tirlittan...

        Voimia sullekin.. Mäkin yritän! Se vaan niin helposti luiskahtaa väärille raiteille.. Jos alkuun ollaan naisen kämpillä ja tottakai sitten "vieraastaan" passaa.. Sit jos muuttaa yhteen, roolit on jo perseellään.. Heh. Omat kämpät kaikin puolin varma valinta...


    • heartstone71

      Ei se niin ole et nirsoja ollaan kaikki. Joskus vaan elämä asettaa tiettyjä ehtoja miehen suhteen. Jokainen meistä hakee sitä täydellistä sielunkumppania. Taviskin voi olla sellanen jos kolahtaa muuten.

    • qq111

      hypätkää kaivoon jokanen, kaikkessa missä on ihmisiä siellä oon saastaisuus, ahneus jatkuva riitely. mailma on vain tämmonen helvetti, ei sille voi mtn

    • yksrumaakka

      Yksinäiset miehethän ne vasta nirsoja ovat, pitäs olla joku kiiltokuva-akka että kelepais. Ja älä sinä valita siinä vaan itseluottamusta kehiin,se on ainut tapa joka tehoaa naisiin.

      • yksinäinen.

        Ei se ole itseluottamuksesta kiinni kun naiset ei halua edes tutustua. Jos naista pyytää treffeille niin pakit tulee heti.


      • vikirr4

        Niin ovat kaikki pitää viedä neneä eteen,todella kaunis ei vaan huoli kaiken maailman kaljamahoja 56vvoi näyttää 45v ja kimpussa ollaan ukkomiehet ja sinkut,humalassa tanssiin haetaan ja kun ei lähde puhutus kuuluu,viksun näköisiä iksinäisiä naisia on kapakassa siis tanssi,eikukaan viitsi lähteä,on komeita miehiäkin tekevät ylenpalttisen vilkaisun,sit lasi tyhjäksi ja seuraavaan,on varmaan suomessa kivoja miehiä luotan että se oikea RAKKAUS tulee ni se sit menee niinku menee,niin kauan kivan koiran kanssa lenkkeilen ja nimenomaa kunnosta ja ulkonäöstä kiinni pitäen,ei virvokkokeita.Eikä sauhuja.


    • yksin ja hyvä nöäin

      Minä kans ihmettelen, miten hyvän näkösiä ja tapasia miehiä on yksin, miksi on ero tullut?
      Vai olisko se sittenkin luonne tärkein, eikä näkö. Kenenkään miehen piiaksi ei tarvii nykyisin alkaa, onneksi.

      Tiedän, mitä olla miehen alamainen, ja siitä ikeestä poispäästyäni, osaan nauttia yksin elämisestä.

      • Kuten myös

        "Minä kans ihmettelen, miten hyvän näkösiä ja tapasia miehiä on yksin, miksi on ero tullut?"

        Eroa ei voi tulla, jos mitään ei ole koskaan ollutkaan.

        "Kenenkään miehen piiaksi ei tarvii nykyisin alkaa, onneksi."

        Naulan kantaan.


    • uskomusväitteitä

      Mitäs mieltä olet väitteistä, jonka mukaan maailmassa on vain
      kahdenlaisia ihmisiä,
      -lannistettuja ja niitä, jotka lannistavat tai
      - puolet ihmisistä pyörittää "systeemeitä" ja loput yrittää pitää kaikenlaisia "järjestelmiä" koossa tai pystyssä.

      Useimmat kai etsivät omaa luovuuttaan, vahvuuksiaan, joilla päteä eikä
      elämän sisältö ole jatkuvaa bilettämistä.

    • minä

      On totta, että maailmassa on juuri kuvattuja kahdenlaisia ihmisiä. Mielestäni jako on aika karkea, koska syy löytyy monista asioista.

      • Kiitos, ei kiitos!

        En jaksanut lukea noita kaikkia edellisiä, mutta kommentoin kuitenkin, että en halua ketään niin kauan, kun tenava on alaikäinen/asuu kotona. En valita yksinäisyyttä, enkä olekaan yksinäinen, minulla on muutama hyvä ystävä ja vaativa työ, sekä murkkuikäinen kotona, vielä pari rakasta harrastusta. Joskus harvoin on käynyt mielessä aiemman suhteen plussat, mutta ne häipyy nopeasti, kun muistaa ne pahat asiat ja vahvistuu vain päätös, minkä silloin tein: jos ei isäksi ole, en tarvitse muuhunkaan. Autonrenkaat voi vaihdattaa ja säilyttää maksua vastaan. Pahaa mieltä en tarvitse petoksista ja valehtelusta, miksi antaisin kohdella itseäni loukkaavasti.... Ja kun elatuskin on minun kontollani, mihin helxxxxiin minä miestä tarvitsen? Passattavaksi... Ja hänen nöyrä palvelijansa tietenkin pesee pyykit, silittää paidat, laittaa ruoan, siivoaa kodin ja terapioi äijää, kun hänellä on niiiiiiiiiin vaativa työ ja vaaditaan niiiiiiiin paljon, ja miten tuhlaavainen vaimo olen, kun ostan kenkiä liian usein.- No, ehkä se oli alitajuista, että pitäisi lähteä kälppimään.... Enää en nimittäin ostele :)


    • yksinäinen.

      "Vai olisko se sittenkin luonne tärkein, eikä näkö. Kenenkään miehen piiaksi ei tarvii nykyisin alkaa, onneksi."

      Aika moni nainen elää miehen palvelijana ja jos mies ilmoittaa että tekee kotitöitä itse niin ei se naisille kelpaa. Naiset ottaa miehen ulkonäön perusteella ja sitten huomaavat että oli pas.ka luonne mutta naiset jäävät siltin piiaksi miehelle. Minäå en antais naisen pestä pyykkejäni ja ruokaakin osaan tehdä itse. En tavitse siis piikaa.

    • heartstone71

      Miksiköhän me kaikki ollaan niin yksinäisiä? Jokaisella on oma tarinansa ja täälläkin kun lukee noita kirjoituksia niin vallan fiksua porukkaa sanoisinko..taidetaan olla tunnetasolla niin herkkiä että ei erotuta enää massoista..ootellaan kaikki kädet ristissä että jonain päivänä postipoju/tyttö toisi yhtä filosofisesti ajattelen vastapuolen postilaatikossa suoraan kotiin. Mun oma tarina on se että menetin oman mieheni 7 vuotta takaperin ja jäin yksin vuotiaan pojan kanssa. Mulla elämä romahti ja kaikki kaksikymmentä kaunista vuotta pyyhkästiin kertaheitolla mullan alle. Mulla meni koko maailman kuva uusiksi ja tunne puolella musta veistettiin kaikki särmä pois. Jos olin ennen kova kehäkettu niin nyt olen sitten niin herkkä että pelkään päästää enää ketään lähelle. On mulla ollu pari juttua mutta mulla se kaatu siihen etten halunnu juoppoa enkä sairaalloisesti äiti riippuvaista miestä elämääni. Olen itse kovan elämän koulun käynyt ja se on jättänyt minuun pysyvän vaikutuksen ja en tarkoita että pahassa vaan hyvässä. Mä olen selvinnyt vaikeuksista voittoon ja haluan samanlaisen sielunkumppanin elämääni. Mulle tuli henkiset asiat vahvasti elämään joskin en sillai että johonkin hihhuli lahkoon lähtisin mutta Jumala on lähellä minua itseä ja sinut olen sen asian suhteen. Mä rakastan nykysin luonnon kauneutta ja sitä katsoo erilaisilla silmillä tätä elämää nykysin ja on kiitollinen että on terve ja saa hengittää. Mutta tää yksinäisyys on välillä sellasta niinku lasipallon sisällä istuisi vellomassa ja katselemassa ihmisiä joilla on onnellinen parisuhde ja joku kenen kans jakaa syvät tunteet. Se palapelin pala puuttuu jotenkin. Mutta mä uskon että se palanen vielä meidänkin elämään löytyy ja se ehkä löytyy sieltä mistä vähiten odottaisi. Toivottavasti te muutkin joskus sen kadonneen palan löydätte

    • minä vain

      Yksinäisyys on juuri sitä, että syvällä sisimmässä kaipaa, haluaa toista ihmistä vierelleen jakamaan ne syvät tunteet. Jos löytää/kohtaa rinnalle vielä miehen joka jakaa kodintyöt kanssasi, tekee sinun kanssasi yhdessä asioita. Ei tarvitse naisen olla piikan tunteessa, kun keskustellaan asioista ja opetellaan tekemään yhdessä asioita.

    • nirsoko vai ei

      Niin varmasti naiset saisivat miehen, jos haluaisivat, mutta kyse on siitä pitääkö tyytyä huonoon ihmissuhteeseen vai todeta että, ei sitä vaan löydy.

      Tavis kelpaa ihan hyvin, mitä sillä sitten ikinä tarkoitetaankaan (mutta jos siihen kuuluu suomalaiset juomistavat, niin ei sitten. Ei tarvitse olla alkoholin suhteen absolutisti, mutta kännäämistä en katsele edes sitä yhtä kertaa). Tupakointiakaan tai muuta narkkaamista en myöskään siedä.

      Ei tarvitse olla täydellinen. Haluan toki, että psyyke on terve eikä ole pakkomielteinen persoona, mutta se ei merkitse vielä täydellisyyttä. Komplekseja saa olla (on minullakin), kehittymisen paikkoja saa olla (on minullakin). Sivistystäkin saisi olla. Joku joka ei vietä iltojaan netissa chattailemassa tai hanki deittiseuraakin netistä. Minusta se on noloa, enkä voi sille mitään. Ihmiseen pitää kyetä tutustumaan jotenkin muutenkin kuin netissä. Tietenkin nettiä saa käyttää, mutta koitan tässä tuoda esille liiallista nettisidonnaisuutta.

      Ja jos kultuurilla olisi hänelle muutakin merkitystä kuin netti tai lätkä/fudismatsi.

      Enkä halua miestä, jolle olen äiti ja hoitaja (enkä anoppia, joka kertoo, miten minun tulisi hoitaa hänen poikaansa). Haluan miehen, jolle voin olla kumppani.

      Ehkä tuo kaikki on sitten nirsoutta, mutta jos on, niin olen ilolla nirso.

      Parisuhteessa olisi parasta arjen jakamien ja seksielämä. Onhan se seksikin parempaa kun mukana on kiintymystä, ystävyyttä ja rakkautta sekä himoa pelkän himon sijaan. Onhan se enemmän. Tai käpertyä toisen kainaloon kun ulkona myrskyää ja sisällä on kylmä.

    • Kokemuksia on

      Aika vaikeaa on löytää mies joka pystyy naisen kanssa keskustelemaan syvistä tunteista.Miehet ovat niin erilaisia . Kokemuksesta olen oppinut että seksi on ainut syvä tunne miehellä.Sillä sitten niiden kanssa pitäisi pärjätä.Miehelle riittää ja suhde pysyy kasassa niin kauan kun seksi toimii naisella taas ei seksi toimi jos miehellä ei tunnetasolla ole mitä tarjota.Nainen löytää tunneyhteyden helposti toisen naisen kanssa, mutta seksi kuuluu mielestäni naisen ja miehen väliseksi.Tietystihän meissä kaikissa on yksilöllisiä eroja.

      • von Döbeln

        Seksi ei ole tunne, vaan aktiviteetti.

        "Aika vaikeaa on löytää mies joka pystyy naisen kanssa keskustelemaan syvistä tunteista."

        Kelle on, kelle ei. Minulle tuo olisi erittäin helppoa, koska olen itsekin mies. Miehet eivät vain satu minua kiinnostamaan, ja kavereinakin suosin juuri niitä savolaisemman sorttisia.

        Minulla ei ole kokemuksia, mutta tietoa ilmeisesti kuitenkin enemmän.


      • von Döbeln
        von Döbeln kirjoitti:

        Seksi ei ole tunne, vaan aktiviteetti.

        "Aika vaikeaa on löytää mies joka pystyy naisen kanssa keskustelemaan syvistä tunteista."

        Kelle on, kelle ei. Minulle tuo olisi erittäin helppoa, koska olen itsekin mies. Miehet eivät vain satu minua kiinnostamaan, ja kavereinakin suosin juuri niitä savolaisemman sorttisia.

        Minulla ei ole kokemuksia, mutta tietoa ilmeisesti kuitenkin enemmän.

        Lisäisin vielä, että monesti ne aidosti paremmat tyypit kyllä ihan oikeasti kiusataan lyttyyn tai ainakin vaiennetaan taka-alalle jo peruskoulussa. Se on hemmetin surullista ja väärin, mutta totta. Osa heistä nousee myöhemmin, mutta monet eivät yksinkertaisesti jaksa, vaan tottuvat osaansa. Voin rehellisesti ja ylpeänä sanoa, etten koskaan osallistunut muita alas repivään kyykytykseen, vaikka olisinkin ollut siinä touhussa melkoinen luonnonlahjakkuus.

        Minäkin olin kyllä kiusattu, vaikka en ollutkaan sellainen parempi heppu. Olin vain sellainen oikein hyvin käyttäytyvä kusipää, eli mitä parhain raivon herättäjä niissä "koulun kingeissä". Kovina itseään pitävät tulevat amispojat eivät loppujen lopuksi kestäneet edes ikäisensä vanhanajan herrasmiehen pitämää harmitonta showta.

        Minähän tietysti porskutan, vaikka nauriita satais.


      • von Döbeln
        von Döbeln kirjoitti:

        Lisäisin vielä, että monesti ne aidosti paremmat tyypit kyllä ihan oikeasti kiusataan lyttyyn tai ainakin vaiennetaan taka-alalle jo peruskoulussa. Se on hemmetin surullista ja väärin, mutta totta. Osa heistä nousee myöhemmin, mutta monet eivät yksinkertaisesti jaksa, vaan tottuvat osaansa. Voin rehellisesti ja ylpeänä sanoa, etten koskaan osallistunut muita alas repivään kyykytykseen, vaikka olisinkin ollut siinä touhussa melkoinen luonnonlahjakkuus.

        Minäkin olin kyllä kiusattu, vaikka en ollutkaan sellainen parempi heppu. Olin vain sellainen oikein hyvin käyttäytyvä kusipää, eli mitä parhain raivon herättäjä niissä "koulun kingeissä". Kovina itseään pitävät tulevat amispojat eivät loppujen lopuksi kestäneet edes ikäisensä vanhanajan herrasmiehen pitämää harmitonta showta.

        Minähän tietysti porskutan, vaikka nauriita satais.

        Lisäisin vielä, että lapsia minulle ei todellakaan tule ja vihaan äitiäni.


      • heartstone71
        von Döbeln kirjoitti:

        Lisäisin vielä, että lapsia minulle ei todellakaan tule ja vihaan äitiäni.

        Mulle ainakin lapset on elämän suola ja niitä olis varmaan tullu jokunen lisääkin jos ei olis käyny niinku kävi. Ja ikävä asia että vihaa omaa vanhempaansa. Mutta tokkopa sillekkin järki selitys löytyy. Minäkin kiinnostuin käymään lukemassa täällä kuinka ihmiset suhtautuvat yksinäisyyteen ja monella aivan samat fiilarit ku itelläkin. Ikävä asia että meitä on näin paljon mutta samalla lohduttaa että ei yksin tarvo suolla.


      • von Döbeln
        heartstone71 kirjoitti:

        Mulle ainakin lapset on elämän suola ja niitä olis varmaan tullu jokunen lisääkin jos ei olis käyny niinku kävi. Ja ikävä asia että vihaa omaa vanhempaansa. Mutta tokkopa sillekkin järki selitys löytyy. Minäkin kiinnostuin käymään lukemassa täällä kuinka ihmiset suhtautuvat yksinäisyyteen ja monella aivan samat fiilarit ku itelläkin. Ikävä asia että meitä on näin paljon mutta samalla lohduttaa että ei yksin tarvo suolla.

        "Mulle ainakin lapset on elämän suola"

        Niinhän se mammakin tuumasi. Uskon hänen olleen mielipiteessään täysin rehellinen.

        Häntä ei vain kiinnostanut pätkääkään, miltä asia näyttää toisesta suunnasta tarkasteltuna. Oli kuulemma omaa elämäänsä elävä ihminen.


      • heartstone71
        von Döbeln kirjoitti:

        "Mulle ainakin lapset on elämän suola"

        Niinhän se mammakin tuumasi. Uskon hänen olleen mielipiteessään täysin rehellinen.

        Häntä ei vain kiinnostanut pätkääkään, miltä asia näyttää toisesta suunnasta tarkasteltuna. Oli kuulemma omaa elämäänsä elävä ihminen.

        Olen pahoillani von Döbeln sinun kokemuksista. Tuntuu että sain sun karvat pystyyn jotenkin, en kylläkään tahallisesti tarkoittaen.


      • heartstone71
        von Döbeln kirjoitti:

        Lisäisin vielä, että monesti ne aidosti paremmat tyypit kyllä ihan oikeasti kiusataan lyttyyn tai ainakin vaiennetaan taka-alalle jo peruskoulussa. Se on hemmetin surullista ja väärin, mutta totta. Osa heistä nousee myöhemmin, mutta monet eivät yksinkertaisesti jaksa, vaan tottuvat osaansa. Voin rehellisesti ja ylpeänä sanoa, etten koskaan osallistunut muita alas repivään kyykytykseen, vaikka olisinkin ollut siinä touhussa melkoinen luonnonlahjakkuus.

        Minäkin olin kyllä kiusattu, vaikka en ollutkaan sellainen parempi heppu. Olin vain sellainen oikein hyvin käyttäytyvä kusipää, eli mitä parhain raivon herättäjä niissä "koulun kingeissä". Kovina itseään pitävät tulevat amispojat eivät loppujen lopuksi kestäneet edes ikäisensä vanhanajan herrasmiehen pitämää harmitonta showta.

        Minähän tietysti porskutan, vaikka nauriita satais.

        Toi kiusaaminen on muuten ihan sieltä minne auringonvalo ei paista :(


      • von Döbeln
        heartstone71 kirjoitti:

        Olen pahoillani von Döbeln sinun kokemuksista. Tuntuu että sain sun karvat pystyyn jotenkin, en kylläkään tahallisesti tarkoittaen.

        Kyllä ne ovat tässä vaiheessa elämää jo aina pystyssä.


    • se story on loppu

      miehen pitää tehdä myös kotona töitä, kun vaimo on työelämässä. Muuten voi käydä, et ajankuluks hakee rakastajattaren, kuten kävi meillä...

    • -akka-

      En haluakaan, en halua miestä jonka ulkonäkö ja/tai ajatusmaailma älllöttää, enkä tiedä onko muunlaisia olemassakaan.

    • 12+8=20

      onko naiselle paha ottaa järki käteen. pienenä vinkkinä voin sanoa että se sijaitsee miehen jalkovälissä? mitä miehen ja naisen välillä on muutakuin seksiä. kaikki osaa tetdä ruokaa ja pyykätä. mihin tarvin naista. vastaan että en mihinkään. sitäpaitsi ne on kallista seuraa. on hyviä naisia ja hyviä miehiä. toivotan molemmille osapuolille erittäin hyvää sukupuolen etsintään. siittähän tässä on kysymys. vai väitätkö?

    • semmottii.

      Kunnon miehellä ei tee mitään.

    • DONNA 57

      Minä olen lukenut osittain nämä kaikki kirjoitukset ja jotenkin tuli sellainen asia mieleen että on vielä paljon tekemistä siinä että ollaan tasarvoisia niin miehet kuin naisetkin.
      Kehitys on ollut valtava ja me ihmiset tullaan viiveellä perässä.

      Mielestäni tasarvossa ei ole kyse mistään pyykin pesusta eikä renkaiden vaihdosta vaan siitä että kunnioittaa toista ja nauttii toisen ihmisen seurasta vailla vaatimuksia tai odotuksia.

      Muistaa rakastaa niin kaikki muu tulee niinkuin on tarkoitettu..

    • Miten on?

      Jaahas. No mitä ajattelit tehdä asialle muuta kuin valittaa? Eikö sinun mielestä naisilla tulisi olla vapautta valita? Kannatatko pakkoavioliittoja?

    • 11+24=35

      Ei tän palstan yksinäiset halua ainakaan mitään seurustelua. Siinä sitä ollaan vuosia yksin ja kirjoitellan tänne välillä kuulumisiä.

    • huoh...

      Minä haluan rakastua ja mennä naimisiin ja perustaa perheen, en seurustella. Tuhlaan aikaani jos olen sellaisen miehen kanssa josta en välitä.

    • Minä vain

      Mielenkiintoista lukea näitä kommentteja, niin paljon kuitenkin jokainen samojen mietteiden ja asioiden ympärillä pyörii. Ehkä yksinäisyydellä jossain elämän vaiheessa on tarkoitus. Ehkä silläkin, että jossain vaiheessa elämää jokainen meistä löytää rinnalleen ihmisen, jota voi rakastaa ja suunnitella elämää yhdessä eteenpäin. Näin ainakin toivon!

      • heartstone71

        Niin kyllä ihmisen on hyvä olla kun on joku jota rakastaa aidosti ja eipä sitä täälläkää varman kukaan turhaan kirjoita vaan kaikilla se jotenkin syvästi koskee tämä yksinäisyys vaikka olisi kiukkusiakin kirjotuksia. Se vaan taitaa satuttaa kuitenkin sydämessä, varsinkin kun erilaisia pettymyksiä perä perään. Ja kaikkihan me ollaan yksilöitä ja koetaan asiatkin omalla tavallamme, mutta periaate on kuitenkin lähellä toistaan. Tuohon yhdyn aina että kaikella on tarkoituksensa oli se kuinka kipeä asia tahansa, mutta kipeistäkin asioista voi löytää sen hyvänkin puolen kun asioita katsoo siltä kantilta ja on itselleen rehellinen.


      • von Döbeln
        heartstone71 kirjoitti:

        Niin kyllä ihmisen on hyvä olla kun on joku jota rakastaa aidosti ja eipä sitä täälläkää varman kukaan turhaan kirjoita vaan kaikilla se jotenkin syvästi koskee tämä yksinäisyys vaikka olisi kiukkusiakin kirjotuksia. Se vaan taitaa satuttaa kuitenkin sydämessä, varsinkin kun erilaisia pettymyksiä perä perään. Ja kaikkihan me ollaan yksilöitä ja koetaan asiatkin omalla tavallamme, mutta periaate on kuitenkin lähellä toistaan. Tuohon yhdyn aina että kaikella on tarkoituksensa oli se kuinka kipeä asia tahansa, mutta kipeistäkin asioista voi löytää sen hyvänkin puolen kun asioita katsoo siltä kantilta ja on itselleen rehellinen.

        "eipä sitä täälläkää varman kukaan turhaan kirjoita vaan kaikilla se jotenkin syvästi koskee tämä yksinäisyys vaikka olisi kiukkusiakin kirjotuksia. Se vaan taitaa satuttaa kuitenkin sydämessä, varsinkin kun erilaisia pettymyksiä perä perään."

        Mistä oikein voi tietää, että mikä osa tuosta syvästä koskemisesta johtuu yksinäisyydestä?

        "Tuohon yhdyn aina että kaikella on tarkoituksensa oli se kuinka kipeä asia tahansa"

        Ei pidä sekoittaa seurausta ja tarkoitusta, ellei halua valehdella. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa.


      • heartstone71
        von Döbeln kirjoitti:

        "eipä sitä täälläkää varman kukaan turhaan kirjoita vaan kaikilla se jotenkin syvästi koskee tämä yksinäisyys vaikka olisi kiukkusiakin kirjotuksia. Se vaan taitaa satuttaa kuitenkin sydämessä, varsinkin kun erilaisia pettymyksiä perä perään."

        Mistä oikein voi tietää, että mikä osa tuosta syvästä koskemisesta johtuu yksinäisyydestä?

        "Tuohon yhdyn aina että kaikella on tarkoituksensa oli se kuinka kipeä asia tahansa"

        Ei pidä sekoittaa seurausta ja tarkoitusta, ellei halua valehdella. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa.

        Mistä oikein voi tietää, että mikä osa tuosta syvästä koskemisesta johtuu yksinäisyydestä?

        Mä ainakin kuuntelen mun sydämen ääntä, muista en tiedä.
        Toki seuraus ja tarkoitus on ihan eri asiat. Mitä ne sulle tarkoittaa?


    • Kokemuksia on

      Hirvee määrä yksinäisiä ihmisiä minunkin lähipiirissä. Kertoo siitä miten vaikeaa on toisen kanssa elää.Toiset jaksaa yhä uudelleen aloittaa suhteen.Itse olen antanut periksi jo ajat sitten, elän ja nautin siitä mitä jo on.Kaikkea kun ei kuitenkaan saa on otettava se minkä saa. On osattava antaa periksi ajoissa ettei aika hupene saavuttamattoman perässä juoksemiseen.Voi jäädä joku vielä hienompi asia kokematta.

    • liikaa nirsoja

      Yksinäisyys johtuu useimmiten ulkonäöstä. Ei hyväksytä toisten ulkonäköä joten sellasen kans ei haluta seurustella eikä haluta edes tutustua. Moni varmaan löytäis kumppanin jos tutustuis luonteeseen mutta naiset ei halua ainakaan tutustua jos naama ei miellytä. Tää on ihan naisista itsestään kiinni onko ne yksinäisiä.

      • seljana

        No on se pikkusen nihkeetä olla intiimissä kanssakäymisessä sellaisen kanssa jonka olemus inhottaa.


      • Anonyymi

        Tuossa on se kaava jota naiset käyttää,hirveän ulkonäkö ym keskeisiä mulkkuja.


    • jakaus suorassa?

      Ulkonäköön ei kannata katsoa, itse tein niin ja vasta yhdessä asuessa huomasin luonteen. Olen helpottunut kun se loppu.

      • seli seli-----

        Ei kannata mutta naiset katsoo siltin.


    • Kokemuksia on

      Kammottavan hyvä ihmistuntemus! Siinäpä vasta mielenkiintoinen ominaisuus. Hevosenpää,siinäkin on jotain kammottavaa.....

    • suomalainen tyttö

      Kyllä miehiä saa, mutta viimeisen kuoltua nautin posteljonista, lehdenjakajasta, viisikymppinen, ruokakaupan miehestä, ja eivät yritä jäädä yöksi sohvalle ja siitä saunaan ja sänkyyn.

      Elämä opettaa.

    • älkää suuttuko :)

      Jos en suomalaisille miehelle kelpaa niin ehkä sitten virolaisille. Ihan oikeasti tiedän monia ja ovat vieläkin naimisissa. Kielikin olisi varmaan helppo oppia.Ihan kohteliaita ja sympaattisia ovat olleet, eivätkä koskaan ole mitään kadulla huudelleet niin kuin monet suomalaiset ovat. Ihmeellistä, kun monet tuntuvat oikein pelkäävän näitä ulkomaalaismiehiä. Itse voin huoletta kävellä sellaisen porukan ohi ja korkeintaan joku vähän hymyilee. No, kaikilla on erilaiset kokemukset eli kerroin nyt vaan oman mielipiteeni.

      En voi olla luonteeltani tai ulkönäöltäni mikään kauhistus. Ulkönäöltäni ihan ok omasta mielestäni olen. Ujo kyllä ja aika hiljainen, mutta kyllä sitten rohkeuttakin löytyy ja sosiaalisuutta. Joku voi pitää minua ihan hönttinä tämän viestin perusteella, mutta ihan sama. En kuitenkaan haluaisi vanhaksi piiaksikaan jäädä, aikaa onneksi vielä on vuosikymmeniä, kun vasta 23 vuotta olen :)

      • Mr Bloke

        http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2003/230903_b.htm

        "Ne raskaudet, jotka säilyvät, niissä saattaa olla kromosomihäiriöitä. Kun 30-vuotiaalla riski on yksi lapsi tuhannesta, niin 35-vuotiaalla sama riski on jo yksi lapsi 400:sta ja yli 40-vuotiaalla se on yksi lapsi 80:sta"

        Ei ole aikaa vuosikymmeniä.

        Mutta nykyisen tasa-arvon aikana voi olla hyvä että nainen itse on aktiivinen parisuhteen osalta. Ne miehet jotka ovat kohteliaita ja sympaattisia voivat olla ujoja ja hitaita.

        Sitten ne jotka vain haluavat seksiä, heille ei ole väliä jos 4/5:stä vastaa "ei". Silti he onnistuvat useammin (per vuosi) kuin ne jotka ovat liikkellä tositarkoituksella.
        Minulla meni useita vuosia suudelmien välillä, ja sitten kun sen aika tuli niin siitä seurasi yhteenmuutto melko pian.


      • se sama
        Mr Bloke kirjoitti:

        http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2003/230903_b.htm

        "Ne raskaudet, jotka säilyvät, niissä saattaa olla kromosomihäiriöitä. Kun 30-vuotiaalla riski on yksi lapsi tuhannesta, niin 35-vuotiaalla sama riski on jo yksi lapsi 400:sta ja yli 40-vuotiaalla se on yksi lapsi 80:sta"

        Ei ole aikaa vuosikymmeniä.

        Mutta nykyisen tasa-arvon aikana voi olla hyvä että nainen itse on aktiivinen parisuhteen osalta. Ne miehet jotka ovat kohteliaita ja sympaattisia voivat olla ujoja ja hitaita.

        Sitten ne jotka vain haluavat seksiä, heille ei ole väliä jos 4/5:stä vastaa "ei". Silti he onnistuvat useammin (per vuosi) kuin ne jotka ovat liikkellä tositarkoituksella.
        Minulla meni useita vuosia suudelmien välillä, ja sitten kun sen aika tuli niin siitä seurasi yhteenmuutto melko pian.

        Piti lisätä tuohon että koko ajan odotin milloin joku nainen haluaa itselleen hoikan ja hyväkuntoisen lojaalin miehen, mutta ei sellaista naista tullut vastaan.

        Muistin vain yh-äitini neuvon kukista ja mehiläisistä "seksi on miesten juttu". Eli hyvät parisuhteet perustetaan loogisesti, ei fyysisesti...


      • älkää suuttuko :)
        Mr Bloke kirjoitti:

        http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2003/230903_b.htm

        "Ne raskaudet, jotka säilyvät, niissä saattaa olla kromosomihäiriöitä. Kun 30-vuotiaalla riski on yksi lapsi tuhannesta, niin 35-vuotiaalla sama riski on jo yksi lapsi 400:sta ja yli 40-vuotiaalla se on yksi lapsi 80:sta"

        Ei ole aikaa vuosikymmeniä.

        Mutta nykyisen tasa-arvon aikana voi olla hyvä että nainen itse on aktiivinen parisuhteen osalta. Ne miehet jotka ovat kohteliaita ja sympaattisia voivat olla ujoja ja hitaita.

        Sitten ne jotka vain haluavat seksiä, heille ei ole väliä jos 4/5:stä vastaa "ei". Silti he onnistuvat useammin (per vuosi) kuin ne jotka ovat liikkellä tositarkoituksella.
        Minulla meni useita vuosia suudelmien välillä, ja sitten kun sen aika tuli niin siitä seurasi yhteenmuutto melko pian.

        Niin, mutta jos niitä lapsia ei halua niin silloin aikaa on vähän enemmän. En viestissäni kyllä puhunut mitään lasten saamisesta. Eli jos haluat vaan parisuhteeseen ilman lapsia niin silloinhan on sama onko sitä jo eläkeläinen. Eräskin sukulaisnainen eli sinkkuna pitkään. Oli jo 60 vuotta, kun hänet vihittiin.Ehtivät yli 20 vuotta olla naimisissa, sitten mies kuoli. Sukulaiseni on kyllä todella ihana luonteeltaan ja uskonkin, että kyllä hänellä varmasti vientiä olisi ollut, mutta valitsi mieluummin sinkkuuden.Tiedän sen, että yksi saman kylän pojista olisi hänet mieluusti ottanut.

        Ja eihän minulla kauheasti noista virolaisista mitään kokemuksia ole. En ole ollut seurustelusuhteessa tai edes ystävä heidän kanssaan. No, onhan sekin yksi vaihtoehto, vaikka tuntuu että he eivät paljon arvostaisi näin kokematonta. Parempi olisi tietysti suomalainen, varsinkin kun kokemukseni seurustelusta ovat hyvin vähäiset. En taitaisi edes uskaltaa harkita seurustelua ulkomaalaisen kanssa. Kielipäätä ei juuri ole ja englannissakaan en mikään mestari ole. Eli voi ajatella, että joko suomalainen tai sitten "lähialueilta". Siis jos jotain edes mun naama ja suhteellisen erikoinen luonne edes miellyttää. Ja niistä lapsista vielä sen verran, että mistä sitä koskaan tietää. Olen kyllä ihan lapsi rakas ja olisi tietysti kiva edes se yksi saada. Mutta jos aika loppuu kesken niin onhan esimerkiksi adoptiokin sitten yksi vaihtoehto tai sijaisvanhemmuus. Enkä tiedä olisko se mikään maailmanloppu, vaikka miehellä olisi jo omia lapsia,vaikka tietysti yleensähän lapset äidille jäävät.

        Tuli taas jaariteltua, välillä oikein kaipaisi keskustelukumppania, kun ei niitä paljon ole ja se juttelu on vähän sellaista pinnallista. Ja virolaiset miehetkin yök monen tuttunikin mielestä, siinä sitä on taas hyvä riitä pystyssä ja saa täydellisen tollon leiman, vaikka pidän itseäni aika järkevänä kuitenkin.


      • Mr Bloke
        älkää suuttuko :) kirjoitti:

        Niin, mutta jos niitä lapsia ei halua niin silloin aikaa on vähän enemmän. En viestissäni kyllä puhunut mitään lasten saamisesta. Eli jos haluat vaan parisuhteeseen ilman lapsia niin silloinhan on sama onko sitä jo eläkeläinen. Eräskin sukulaisnainen eli sinkkuna pitkään. Oli jo 60 vuotta, kun hänet vihittiin.Ehtivät yli 20 vuotta olla naimisissa, sitten mies kuoli. Sukulaiseni on kyllä todella ihana luonteeltaan ja uskonkin, että kyllä hänellä varmasti vientiä olisi ollut, mutta valitsi mieluummin sinkkuuden.Tiedän sen, että yksi saman kylän pojista olisi hänet mieluusti ottanut.

        Ja eihän minulla kauheasti noista virolaisista mitään kokemuksia ole. En ole ollut seurustelusuhteessa tai edes ystävä heidän kanssaan. No, onhan sekin yksi vaihtoehto, vaikka tuntuu että he eivät paljon arvostaisi näin kokematonta. Parempi olisi tietysti suomalainen, varsinkin kun kokemukseni seurustelusta ovat hyvin vähäiset. En taitaisi edes uskaltaa harkita seurustelua ulkomaalaisen kanssa. Kielipäätä ei juuri ole ja englannissakaan en mikään mestari ole. Eli voi ajatella, että joko suomalainen tai sitten "lähialueilta". Siis jos jotain edes mun naama ja suhteellisen erikoinen luonne edes miellyttää. Ja niistä lapsista vielä sen verran, että mistä sitä koskaan tietää. Olen kyllä ihan lapsi rakas ja olisi tietysti kiva edes se yksi saada. Mutta jos aika loppuu kesken niin onhan esimerkiksi adoptiokin sitten yksi vaihtoehto tai sijaisvanhemmuus. Enkä tiedä olisko se mikään maailmanloppu, vaikka miehellä olisi jo omia lapsia,vaikka tietysti yleensähän lapset äidille jäävät.

        Tuli taas jaariteltua, välillä oikein kaipaisi keskustelukumppania, kun ei niitä paljon ole ja se juttelu on vähän sellaista pinnallista. Ja virolaiset miehetkin yök monen tuttunikin mielestä, siinä sitä on taas hyvä riitä pystyssä ja saa täydellisen tollon leiman, vaikka pidän itseäni aika järkevänä kuitenkin.

        >>>Siis jos jotain edes mun naama ja suhteellisen erikoinen luonne edes miellyttää.

        Ajan kanssa toisen ulkonäön merkitys vähenee, ja meillä jokaisella on omat erikoiset luonteenpiirteensä. Harva kun on samassa suvussa kasvanut.

        Sen sijaan että miettii mistä toinen on kotoisin on parempi miettiä kenen kanssa haluaa viettää aikaansa. Pelkkä komea ulkonäkö ei riitä moneksi vuodeksi jos toinen on eri mieltä melkein joka asiasta.

        Nimimerkistäsi sen verran että tämä keskusteluryhmä kostuu eri näköisistä, - ikäisistä, eri sukupuolisista, paikkakunnat vaihtelevat yms. Jotkut tykkäävät, toiset eivät, kolmannet vaan lukevat.


    • sometimehopeless

      Kuinka niin yksinäiset naiset ei tahdo seurustella.. musta tuntuu että kaikki mun ympärillä seurustelee ja itse en löydä ketään jonka vuoksi pyytelen sillon tällön kaveripoikia viereen nukkumaan koska ei ole aina kiva nukkua yksin ja tuntuu yksinäiseltä. tiedän kyllä että olen nuori ja mulla on aikaa löytää ihminen mutta kun vieressä kaikki seurustelee ja on jo alkanut vauvojakin pyöräytellä niin oma sinkkuus vähän ahdistaa.oishan se kiva et ois joku jonka kanssa jakaa niin hyvät kun pahatkin asiat.

      • Anonyymi

        Olet nirso


    • Anonyymi

      Kyllähän sen miehen saisi, ei siitä ole epäilystä. Mutta kun ei halua! Ei minkäänlaista, ei "jännää" eikä "kilttiä" ei rikasta eikä tavista.
      Miksi nainen ei saisi olla ja viihtyä yksin? Miksi siitä pitää nähdä vaivaa ja raivota?
      En minä ainakaan ala väkisin elää jonkun kanssa jota en kerta kaikkiaan halua. Ei siinä ole onnellinen ja tyytyväinen minä eikä sen enempää se toinenkaan.
      Minulla on kokemusta seurustelusta ja tapailusta. Mutta kun se ei minulle mitään anna. Elän tyytyväisimpänä yksin omassa kodissani päättäen itse ja yksin asiani ja tekemiseni.
      Rahallisesti tulen hyvin toimeen omalla palkallani, siihenkään en miestä tarvitse. Jos jokin menee rikki jota en itse osaa korjata, tilaan korjaajan. En remontoi itse autoani. Vien sen merkkikorjaamoon.
      Tälläkin hetkellä vietän vapaapäivää ja voi olla että vietän päiväni aamutakissa ja nettiä selaillen. Ihan yksin ja nautin hiljaisuudesta!

    • Anonyymi

      Taidat olla vähän tyhmä. Miksi kukaan tyytyisi mihinkään muuhun kuin täydelliseen?

    • Anonyymi

      Samat sanat, Minulla myös kokemusta seurustelusta ja tapailusta. Mutta alun huuman jälkeen tuntuu siltä että kaikki läheisyys, huomioiminen katoaa ja mies istuu sohvalla ja katselee urheilua, nousee kun huutelee että ruoka pöydässä ja sit päiviksille.. Elän tyytyväisimpänä yksin omassa kodissani päättäen asiani ja en ole knenkään piika.
      Rahallisesti tulen toimeen omillani,

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe