Tyttöjen juttuja

KumiKati

En ollut kertonut koskaan kenellekään omasta kumifetissistä, lukuun ottamatta ex poikakavereita ja nykyistä miestäni. Se asia ei ollut niitä mistä huudellaan toisille, vaan se juttu pidettiin omana tietona. En osaa sanoa miksi tein poikkeuksen kun juteltiin hyvän ystäväni Kirsin kanssa seksiasioista. Ehkä se vain tuntui siinä tilanteessa että luotoystävälle sen asian voisi kertoa.

En ehtinyt kertoa oikeastaan mitään, kun huomasin Kirsin ilmeen joka kertoi kaiken riittävästi. Se näytti epäuskoiselle ja torjuvalle. Ajattelin heti että tein virheen kun kerroin asiasta yhtään mitään ja minua harmitti. Enää ei keskusteltu sen jälkeen seksistä eikä mieltymyksistä. Kirsi oli selkeästi vaivautunut ja tilalla oli äskeisen mukavan fiiliksen sijaan jännitys.

Tapahtuneen jälkeen mietin mitä Kirsi nyt minusta ajatteli, vaikuttiko asia meidän suhteeseen. Harmittelin pitkään että kerroin asiasta Kirsille. Meidän ystävyys kuitenkin säilyi samanlaisena kun ennenkin eikä mikään muuttunut. Kirsistä ei huomannut myöhemmin että asia olisi häntä vaivannut, enkä usko että Kirsi myöskään oli kertonut asiaa eteenpäin. Ainoa hyvä asia oli, etten kertonut Kirsille juuri mitään, vain sen että tykkään kumiasuista ja pidän sellaisia. Mitään yksityiskohtaista en paljastanut.

Mun paljastuksesta oli kulunut useita kuukausia ja olin jo ajatellut, että minun kumifetissi oli Kirsille täysin merkityksetön asia. Me oltiin meillä Kirsin kanssa kahden ja yllättäen Kirsi otti asian puheeksi. Se taas oli minulle melkoinen järkytys. Miksi olisin halunnut nyt puhua mitään omasta mieltymyksestä kumiin, edellinenkin kerta oli päättynyt katastrofiin? En ollut varautunut sellaiseen että Kirsi minulta kysyisi jotain aiheeseen liittyvää. Kirsi pyysi jopa nähdä jotain minun asuja. Ei ne ollut tarkoitettu esiteltäviksi muille kuin omalle miehelleni. Asujen esittely oli ihan liikaa pyydetty. Olin suorastaan shokissa ja nyt viimeistään tiesin, ettei omia salaisia seksijuttuja kerrota kenellekään.

Kirsi kertoi syyn miksi oli nyt kiinnostunut kumiasuista ja miksi se edellinen kerta oli johtanut Kirsin suorastaan paniikkiin. Joskus vuosia sitten hänen ex poikaystävä oli hankkinut kumimekon Kirsille, mutta Kirsi ei ollut suostunut pukemaan sitä päälle. Se oli tuntunut iljettävälle kun siihen oli edes koskenut, niin miks sellaisen pukisi päälle ja tuntisi nihkeän kumin iholla koko vartalon alueella. Mekko oli jäänyt täysin käyttämättömäksi ja se oli joutunut kadoksiin. Paljon myöhemmin Kirsi oli etsinyt jotain vaatehuoneesta ja törmännyt piiloon josta löytyi tuo mekko ja sen yhteydestä myös seksinukke. Kirsi oli pitänyt mahdollisena että joskus voisi tulla eteen tilanne, että poikaystävä jäisi kiinni pettämisestä mutta ikinä hän ei ollut osannut kuvitella että pettäminen tapahtuisi seksinuken kanssa. Kirsi kertoi että jotenkin olisi halunnut, että seksi olisi tapahtunut mieluimmin toisen naisen kanssa kun elottoman nuken. Tuon löydön jälkeen suhde oli ajautunut eroon. Minun kumifetissistä kertominen oli tuonut mieleen kipeät muistot.

Se selitti paljon miksi Kirsi käyttäytyi aikaisemmin niin torjuvasti, mutta edelleenkään minulla ei ollut halua esitellä omia kumiasujani. Olisin tarvinnut aikaa valmistautua, tuntui että nyt oltiin menty liian henkilökohtaisiin asioihin. Silti rohkaisin itseni ja hain piilostani yhden suosituimmista asuistani, musta hihaton poolokauluksinen paita etuvetoketjulla. Paita oli helppo ja nopea pukea, se tuntui ja näytti hyvälle. Kuvittelin että Kirsi olisi halunnut nähdä paidan minun päällä mutta hän pyysikin lupaa kokeilla sitä itsensä päälle. Toivoin tietysti että olisin selvinnyt vain asua esittelemättä ilman sen pukemista kummallekaan. Nyt Kirsi oli jo riisumassa paitaa päästäkseen sovittamaan minun seksiasuani.

Kirsi jätti omat rintsikat alle ja autoin hänelle kumipaidan päälle. Kieltämättä Kirsi näytti todella hyvälle siinä paidassa ja tiukoissa farkuissa. Farkut yksinään toi Kirsin muodot hyvin esille, mutta tiukka kiiltävä kumipaita korosti vartalon kauniita muotoja kadehdittavan seksikkäästi. Näytänhän minäkin yhtä hyvälle siinä paidassa? Ajattelin.

Ensimmäisen kerran elämässä näin naisen kumiin pukeutuneena. Olin tietysti nähnyt kuvia naisista mitä erilaisimpiin asuihin pukeutuneena, mutta Kirsi näytti paljon paremmalta mitä tyylikkäimmätkään mallit kuvissa olivat näyttäneet. Tuntui kiihottavalle katsoa kun Kirsi hyväili kumin pintaa rinnoista ja vartalon alueelta. Mietin kuumeisesti uskalsinko ehdottaa että puetaan lisää kumia päälle, halusin nähdä miltä Kirsi näyttää kokonaan kumiin pukeutuneena.

6

2805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savonkumi

      Hitsin hyvä alaku, ehottasin kyllä et etettäis hissusseen,ehottomasti hyvä alaku,nyt myö outetaan,arvoo mitä,jatkova ja tietennii noppeesti !Oot sie kyllä mukava, KumiKati

    • perplex42x

      Jos Kirsi hahmottuu sinuksi.. eli ihmiseksi.... jotain arvoa

    • kokovartalohoito

      En tiedä onko tämä faktaa tai fiktiota! Mutta kiinnostavaa kumminkin. Oma kokemus on se, että olemme jutelleet kumifetissistä vain "ammattilaisten" kanssa. Pyysin erästä saksalaista viikoksi asustelemaan luoksemme ja hän suostui. Oli mukavaa menoa ja ei ollut estoja, kun kaikki oli juonessa mukana. Muussa ystäväpiirissä ei ole ketään, jonka kanssa asiasta on puhuttu. Olisi todella hauskaa saada kolmas pyörä meidän vaunuun. Naispuolinen kumifetisisti!
      Olen tutkinut jotain kontaktipalstoja, mutta on tosi hankalaa tietää mitä jonkun nimimerkin takana on. Vaikka olisi kuvakin.
      Mutta laita vaan jatkoa. Olemme "hard-core" kumipariskunta ja arvostamme kirjoituksiasi!

    • KumiKati

      Mun teki mieli ehdottaa Kirsin pukevan lisää kumia päälle, mutta mielessä oli ajatus että olin jo paljastanut liikaakin omia salaisia asioita. Haittaisiko se jos Kirsi kokeilisi vielä kumisia sukkia ja hametta paidan lisäksi? Vai ehdottaisinko farkkuja vaihdettavaksi kumihousuihin? Toisaalta Kirsi oli niin viattoman seksikäs sinisissä farkuissa ja mustassa kumipaidassa. Mun rohkeus ei riittänyt tekemään lisäehdotusta vaikka Kirsi vietti aikaa kumipaita päällä varmasti puoli tuntia. Kun heti en tehnyt ehdotusta niin tuntui, ettei enää sopivaa tilaisuutta tullut.

      Kirsi tuntui pitävän paitaa mielellään vaikka keskustelumme ajautuikin muihin aiheisiin. En osannut siirtää ajatuksiani aiheeseen josta Kirsi halusi jutella, olin liian kiihottunut ja mielessä oli seksi. Olisin halunnut seksiä heti ja rajusti. Jos nyt olisi mies paikalla, niin menisin suoraan sänkyyn ja harrastamaan seksiä. Kirsi tulisi tietysti kiimaisena katsomaan ja saisi nähdä kuinka pannaan kiihkeästi. Onneksi olimme kahden ja tuota ajatusta ei tarvinnut toteuttaa. Se olisi fantasiana jännä mutta ei sitä voisi todellisuudessa tehdä.

      Lopulta Kirsin täytyi lähteä ja hän vaihtoi omat vaatteet. Seksuaalinen jännitys laski siedettäväksi. Jopa vessassa käydessä huomasin että pikkuhousun suoja olisi ollut tarpeen, pikkuhousut olivat pesun tarpeessa. Kirsin lähdettyä halusin pikaisesti tyydytystä. Riisuin vaatteeni ja puin asun mitä ajattelin Kirsille, musta kumipaita, pitkät mustat kumisukat ja sininen kumihame. Kirsille olisin ehkä halunnut laittaa vielä sukkanauhavyön mutta nyt en viitsinyt sitä pukea. Käteen vielä ohuet kumikäsineet ja avuksi dildo. Asu tuntui poikkeuksen kiihottavalta päällä. Olin niin valmis että sain orgasmin melkein välittömästi. Raukea olo valtasi koko vartalon. Yksin leikkimisen varjopuoli on, ettei jaksa jatkaa orgasmin jälkeen, nyt olisi kelvannut jatko oikein mielellään. Makasin raukeana pitkään miettien mitä oikein tuli Kirsin kanssa touhuttua ja mitä siitä vielä seuraa. Entä jos Kirsi olisikin palannut takaisin ja olisin ollut kumiasussa, onneksi sain kuitenkin olla rauhassa, ajattelin.

      Meni useita viikkoja kunnes Kirsi tuli kertomaan minulle jotain salaisuutta. Kirsi halusi parempaan paikkaan jossa pystyttiin olemaan paremmin rauhassa, jouduin odottamaan salaisuutta jännittyneenä tietämättä mitä on tulossa. Lopulta sain kuulla että Kirsi oli ostanut itselle kumipaidan. Ai se oli tämä huippusalainen asia, minua hymyilytti väkisinkin. En tiennyt vain hymyilinkö tälle huippusalaisuudelle vai sille, että Kirsi oli tehnyt ensimmäisen kumiasuhankinnan. Kirsi oli kuitenkin vakava ja kertoi lisää. Se kumipaita ei ollut niin hyvä kuin mitä oli sovittanut minun luonani. Paita oli ilman vetoketjua ja se oli siksi vaikea pukea, toiseksi se ei edes istunut päälle kun sen lopulta sai puettua. Se oli liian pieni rinnoista ja löysä mahasta. Tuttu tilanne, ajattelin. Kirsi halusi apua uuden paidan hankintaan, yksin hän ei tiennyt mitä ostaa.

      • kirsti1

        taas odotellaan jatkoa jos nyt saisit Kirstin puettua ja pääsisit itse vähän pidemmmälle..


    • rub her

      Come on Kati, kiihotuksesta piukkana odotamme jatkoa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe