Olen hullu, koska älykkyys on vaarallista poliittisille ja uskonnollisille rakenteille.
Älykkyys on vaarillista Paaville ja älykkyys on vaarallista Papeille. Älykkyys on vaarallista poliittisille johtajille ja muille vallassa oleville.
Tämä johtuu siitä, että älykkyys on luonteeltaan kapinallista. Älykkyyttä ei voi pakottaa palvelemaan ketään. Älykkyyttä ei voi pakottaa mekaaniseen toistamiseen palvelijana.
Jotta ihmiset saisi palvelemaan on heidän älykkyyttään vaurioitettava erilaisilla säännöillä ja mekanismeilla. Maailma tarvitsee hulluja kertomaan näitä yksinkertaisia totuuksia.
Miten ihmiset, jotka ovat niin eksyksissä, että eivät edes ymmärrä mitä älykkyys on voisivat ymmärtää minua?
Älykkäästi eläminen on vaarallista, joten nyt äkkiä vaurioittamaan älykkyyttä. Terveisin hullun miehen muistiinpanot.
Moni palstalla ihmettelee täydellistä hulluuttani
6
55
Vastaukset
- älykkyysosamääräsi?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Älykkyysosamäärä
Olet mieltänyt itsesi älykkääksi.- Elämänvirta
Minä kärsin älyllisestä kehitysvammaisuudesta, mielenterveysongelmista ja autismista.
Kyseessä on valtion suurella rahalla kouluttamien parhaiden asiantuntijoiden ja psykologien vankkumaton kirjallisesti todettu ja useita päiviä kestäneiden tutkimusten tulos, että elän täyttä ymmärrystä vailla. Minulla on siitä mustaa valkoisella, että olen hullu eli täyttä ymmärrystä vailla.
Saan työkyvyttömyyseläkettä koska älykkyyteni on todettu poikkeuksellisen alhaiseksi. Useita viikkoja kestäneissä tutkimuksissa, jossa minkäänlainen huijaaminen ja esittäminen on tämän maan parhaiden psykologien ja lääkärien mukaan täysin mahdotonta eli täysin poisuljettua.
Se kuka väittää muuta saattaa joutua rikos syytteiden kohteeksi kunnian loukkauksesta lääkärit ja psykologit kun ovat helppoja loukkaantumaan.
Olen latvalaho, mielisairas, hullu, mielipuoli, ymmärrystä vailla ja niin edelleen. En pysty käymään töissä, koska muiden keksimien totuuksien jatkuva toistaminen, imitoiminen ja esittäminen on minulle täysin mahdotonta.
Minun työpaikkani on hulluus. Siltikään en huijaa ihmisiltä yhtä paljon kuin vallassa olevat paavit, papit ja johtajat huijaavat. He huijaavat ihmisiltä heidän rahojensa lisäksi myös ihmisten ainutlaatuisen älykkyytensä ja älykkään kasvun mahdollisuudenkin. Kun minä taas yritän muistuttaa ihmisiä siitä, että he ovat älykkäitä. Tosin tämä vasta hullun työtä on.
Lakitekniset syyt pakottavat mainitsemaan, että juttuni eivät ole totta vaan psykoosi harhoja ja näkymättömien valonsäteiden näkemistä. Ihan omalla vastuulla näet jutuissani muutakin kuin psykoosi harhoja. Edes teoreettinen mahdollisuus siitä, että jutuistani mikään olisi totta on täysin mahdotonta. Nämä ovat vain hullun miehen fiktiota.
Hulluuteni lähestyy uutta huippuaan olen hullujakin hullumpi, koska teen maailmankaikkeuden vaarallisinta työtä yritän parantaa ihmiskuntaa. Se vasta vaarallista työtä on. Joten jos asiaa ajattelee siltä kannalta minulle kuuluu hulluus eläke, koska teen työtä mikä on kaikkein hulluin ammatti mitä on keksitty. Fiktiivisestikin.
Olen todellisuudessa fiktiivisesti diagnosoitu älyllisesti kehitysvammainen mielisairas autisti. Elämänvirta kirjoitti:
Minä kärsin älyllisestä kehitysvammaisuudesta, mielenterveysongelmista ja autismista.
Kyseessä on valtion suurella rahalla kouluttamien parhaiden asiantuntijoiden ja psykologien vankkumaton kirjallisesti todettu ja useita päiviä kestäneiden tutkimusten tulos, että elän täyttä ymmärrystä vailla. Minulla on siitä mustaa valkoisella, että olen hullu eli täyttä ymmärrystä vailla.
Saan työkyvyttömyyseläkettä koska älykkyyteni on todettu poikkeuksellisen alhaiseksi. Useita viikkoja kestäneissä tutkimuksissa, jossa minkäänlainen huijaaminen ja esittäminen on tämän maan parhaiden psykologien ja lääkärien mukaan täysin mahdotonta eli täysin poisuljettua.
Se kuka väittää muuta saattaa joutua rikos syytteiden kohteeksi kunnian loukkauksesta lääkärit ja psykologit kun ovat helppoja loukkaantumaan.
Olen latvalaho, mielisairas, hullu, mielipuoli, ymmärrystä vailla ja niin edelleen. En pysty käymään töissä, koska muiden keksimien totuuksien jatkuva toistaminen, imitoiminen ja esittäminen on minulle täysin mahdotonta.
Minun työpaikkani on hulluus. Siltikään en huijaa ihmisiltä yhtä paljon kuin vallassa olevat paavit, papit ja johtajat huijaavat. He huijaavat ihmisiltä heidän rahojensa lisäksi myös ihmisten ainutlaatuisen älykkyytensä ja älykkään kasvun mahdollisuudenkin. Kun minä taas yritän muistuttaa ihmisiä siitä, että he ovat älykkäitä. Tosin tämä vasta hullun työtä on.
Lakitekniset syyt pakottavat mainitsemaan, että juttuni eivät ole totta vaan psykoosi harhoja ja näkymättömien valonsäteiden näkemistä. Ihan omalla vastuulla näet jutuissani muutakin kuin psykoosi harhoja. Edes teoreettinen mahdollisuus siitä, että jutuistani mikään olisi totta on täysin mahdotonta. Nämä ovat vain hullun miehen fiktiota.
Hulluuteni lähestyy uutta huippuaan olen hullujakin hullumpi, koska teen maailmankaikkeuden vaarallisinta työtä yritän parantaa ihmiskuntaa. Se vasta vaarallista työtä on. Joten jos asiaa ajattelee siltä kannalta minulle kuuluu hulluus eläke, koska teen työtä mikä on kaikkein hulluin ammatti mitä on keksitty. Fiktiivisestikin.
Olen todellisuudessa fiktiivisesti diagnosoitu älyllisesti kehitysvammainen mielisairas autisti.Niin...Nykyään on ihan tervettä olla hullu.
- Elämänvirta
mave kirjoitti:
Niin...Nykyään on ihan tervettä olla hullu.
Toivottomuuteen ei kannata vajota, koska kaikki ongelmat mitä elämässä esiintyy ovat ratkaistavissa, jos sinulla on enemmän älykkyyttä kuin ongelmalla on. Eikö ole ihmeellistä, että meillä on tämä ikuinen älykkyyden kasvun laki, joka voi ratkaista aivan kaikki ongelmamme, mutta me emme käytä sitä hyväksemme?
Minä en tietenkään ratkaise muuta kuin hulluuden ongelmia, koska en katso itselläni olevan sen enempää älykkyyttä kuin mitä hulluuden ratkaisemiseksi tarvitaan.
Tarve hajottaa älykkyys syntyy pelosta ja pelko synnytetään, jotta osa ihmisistä saisi enemmän valtaa kuin muut. Maailmassa, jossa kenelläkään ei ole tarvetta saada valtaa ei tarvita pelkoakaan. Ei helvetin pelkoa, eikä muunlaistakaan pelkoa.
Jos voit kuvitella maailman, jossa ihmiset käyttävät ikuisen älykkyyden kasvun lakia korjatakseen kaikki kohtaamansa ongelmat voit kuvitella maailman ilman hulluutta.
Miksi ihmiset eivät toimi näin on minusta ihmeellistä. Koen kuitenkin suunnatonta vapauttavaa riumua voidakseni selvetää tätä ikuisen älykkyyden kasvun lakia ihmisille se on kiitollisinta työtä mitä ihminen voi elämässään tehdä. - Elämänvirta
Elämänvirta kirjoitti:
Toivottomuuteen ei kannata vajota, koska kaikki ongelmat mitä elämässä esiintyy ovat ratkaistavissa, jos sinulla on enemmän älykkyyttä kuin ongelmalla on. Eikö ole ihmeellistä, että meillä on tämä ikuinen älykkyyden kasvun laki, joka voi ratkaista aivan kaikki ongelmamme, mutta me emme käytä sitä hyväksemme?
Minä en tietenkään ratkaise muuta kuin hulluuden ongelmia, koska en katso itselläni olevan sen enempää älykkyyttä kuin mitä hulluuden ratkaisemiseksi tarvitaan.
Tarve hajottaa älykkyys syntyy pelosta ja pelko synnytetään, jotta osa ihmisistä saisi enemmän valtaa kuin muut. Maailmassa, jossa kenelläkään ei ole tarvetta saada valtaa ei tarvita pelkoakaan. Ei helvetin pelkoa, eikä muunlaistakaan pelkoa.
Jos voit kuvitella maailman, jossa ihmiset käyttävät ikuisen älykkyyden kasvun lakia korjatakseen kaikki kohtaamansa ongelmat voit kuvitella maailman ilman hulluutta.
Miksi ihmiset eivät toimi näin on minusta ihmeellistä. Koen kuitenkin suunnatonta vapauttavaa riumua voidakseni selvetää tätä ikuisen älykkyyden kasvun lakia ihmisille se on kiitollisinta työtä mitä ihminen voi elämässään tehdä.Minä olen kuluttanut koko elämäni ja olemassaoloni yrittäen löytää ikuisen älykkyyden kasvun lakia, joka voi ratkaista kaikki ongelmat. Joka on aarre ja sitten jakaakseni aarteen muiden kanssa.
Siitä huolimatta saan vastauksia "ei kiinnosta minä menen ennemmin rukoilemaan kirkkoon". "Mene pois hullun höpinöidesi kanssa". "Mene pois tai soitan poliisit". "Pitäisikö sinun olla jossakin hoidossa". "Raamatun jae XX sanoo, että olet epäuskova". Muutamia saamiani vastauksia lainatakseni.
Eikö ole ihmeellistä kun puhun kaikkien ongelmien ratkeamiseen tähtäävästä laista ja siitä miksi ihmisten ei tarvitse pelätä mitään ei hyvyyttä, ei pahuutta, ei ongelmia minun käsketään mennä hoitoon?
Kaikki aikani menee tämän hulluuden ongelman parissa enkä pääse puusta pitkälle. Hulluuden ongelmalle on pakko tehdä jotain, muuten hulluudesta ei pääse eteenpäin.
Yhden ihmisen elämä ei riitä edes hulluuden ongelman ratkaisuun. Onneksi joku tarttuu tähänkin työhön minun jälkeeni olettaen, että ihmiset haluavat kasvattaa älyään voidakseen elää paremmin.
Linnullakin on tarpeeksi älyä voidakseen elää hyvää linnun elämää ja koiralla älyä elää hyvää koiran elämää. Ihmisen täytyy haluta kasvattaa älyään ratkaistakseen ongelmat, jotka estävät häntä elämästä paratiisi elämää voidakseen elää sitä. Jos, pelkkä hyvän uskovaisen elämä ongelmineen riittää ei älykään kasva sitä suuremmaksi. Elämänvirta kirjoitti:
Minä olen kuluttanut koko elämäni ja olemassaoloni yrittäen löytää ikuisen älykkyyden kasvun lakia, joka voi ratkaista kaikki ongelmat. Joka on aarre ja sitten jakaakseni aarteen muiden kanssa.
Siitä huolimatta saan vastauksia "ei kiinnosta minä menen ennemmin rukoilemaan kirkkoon". "Mene pois hullun höpinöidesi kanssa". "Mene pois tai soitan poliisit". "Pitäisikö sinun olla jossakin hoidossa". "Raamatun jae XX sanoo, että olet epäuskova". Muutamia saamiani vastauksia lainatakseni.
Eikö ole ihmeellistä kun puhun kaikkien ongelmien ratkeamiseen tähtäävästä laista ja siitä miksi ihmisten ei tarvitse pelätä mitään ei hyvyyttä, ei pahuutta, ei ongelmia minun käsketään mennä hoitoon?
Kaikki aikani menee tämän hulluuden ongelman parissa enkä pääse puusta pitkälle. Hulluuden ongelmalle on pakko tehdä jotain, muuten hulluudesta ei pääse eteenpäin.
Yhden ihmisen elämä ei riitä edes hulluuden ongelman ratkaisuun. Onneksi joku tarttuu tähänkin työhön minun jälkeeni olettaen, että ihmiset haluavat kasvattaa älyään voidakseen elää paremmin.
Linnullakin on tarpeeksi älyä voidakseen elää hyvää linnun elämää ja koiralla älyä elää hyvää koiran elämää. Ihmisen täytyy haluta kasvattaa älyään ratkaistakseen ongelmat, jotka estävät häntä elämästä paratiisi elämää voidakseen elää sitä. Jos, pelkkä hyvän uskovaisen elämä ongelmineen riittää ei älykään kasva sitä suuremmaksi.Minä en arvostele älykkyyttäsi, enkä pidä hulluna.
ELÄMÄNVIRTA pohtii paljon asioita eri kanteilta ja niissä on ituakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka393570- 113458
- 1523359
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032645Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742625Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61558- 441445
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos531096Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910