kysyisin nuorista tytöistä

äiti

Minulla on 14 ja 16 vuotiaat tytöt lähdössä kanssani ensi viikolla Marmarikseen. Kummallakin tytöllä on todella vaaleat (blondit) hiukset, ja molemmat on hoikkia. (ehkä liiankin!) Uskallanko päästää tyttöjä kaksistaan liikkumaan, vai pitääkö olla aina mukana tarkkailemassa?

12

4023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

      Älä päästä iltaisin yksin liikenteeseen - mitä tahansa voi sattua!!! Päivällä asia on eri.

    • jommi

      katsella tyttöjen perään kun siellä kyllä riittää niitä naisten puhuttajia jotka saa niiden päät pyörälle.

    • Justjoo!

      Aijaa että jos sun tyttös olisivat esim. tummia ja vähän pulskempia niin sitten pitäisit itsestäänselvyytenä että voit päästää heidät kaksistaan liikkumaan????

      • äiti

        Jos asia olisi noin, niin olisin kyllä siltikin kysynyt sitä asiaa täällä. Ensimmäistä kertaa mennään ulkomaille, ja päätin tuollasta asiaa kysyä. En oikeastaan Suomessakaan päästä tyttöjä paljon mihinkään, mutta lomalla olisin voinut. Sen nyt näkee sitten. :)


    • caroliin

      Mene tyttösten mukaan seikkailemaan ;)En päästäis yksin marmariksessa,enkä etenkään jos tyttelit ei ennen turkissa tai muualla ole matkustellu!!!
      t;paljon turkissa matkustellu,tyttäret mukana mut ei ikinä yksin!!!Oikeen mukavaa matkaa!!!

    • kokemusta on...

      päästä illalla yksin!! eikä välttämättä päivälläkään.. ite oon 16, enkä lähimarketissa saanu rauhassa käydä.. toki sellaset puheet imartelee, mutta jos olisin vähän enemmän siellä yksin liikkunu ja vielä myöhemmällä... ei kannata.. mutta mukava paikka, ei mitn moittimista! hauskaa matkaa!!

      • provo

        tuota samma kysytään säännöllisesti täällä. Tottakai tytöt voi päästää ulos kahdestaan. Kyllä tuon ikäisten jo pitäisi erottaa ranta-apinat ihmisistä.


    • belki

      Onhan se kiinni myös ihmisestä, miten kohdellaan. Tottakai kahdestaan liikkuviin nuoriin vaaleisiin tyttöihin kiinnitetään erityistä huomiota, mutta se mitä sen jälkeen tapahtuu riippuu myös käytöksestä.

      Jos ei noteeraa huutajia ja pitää järjen päässä voi päiväsaikaan hyvin liikkua kahdestaankin. Illallakin voi hyvin liikkua kaupungilla kahdestaan, mutta discoihin en suosittele ilman esiliinaa (siis sinä itse) Vaikka tytöt itse olisivat kuinka järkeviä tahansa, voi joku muu olla vähän typerämpi.

      Ei kuitenkaan kannata pilata lomaa murehtimalla liikaa. Ei Marmariskaan niin vaarallinen ole.

    • Sartsa71

      itse en päästäisi heitä kahdestaa liikkumaan ilta-aikaan olin itse ensimmäisen kerran 14 vuotiaana discossa ulkomailla ja sain kuulla kaikenlaisia ehdotuksia. Olen sitä mieltä että mene vain tyttöjen mukaan illanviettoon jos viitsit, niin tiedät minkälaista se meno siellä on. Ja arvioi tilanne sen jälkeen uskallatko päästää tytöt kahdestaan ulos illalla esim. rantakadun tai baarikadun paikkoihin. Ainoa ero niissä on että rantakadun musiikki loppuu jo klo 01, mutta baarikadulla juhlat jatkuu aamu 4 asti.

    • witching.hour

      Viitisen vuotta sitten kävimme perheeni kanssa Alanyassa, Turkissa viikon lomamatkalla.
      Olin silloin 13, tummahiuksinen ja läskinpuoleinen.
      Luulin että se riittäisi pitämään kolmikymppiset turkkilaisniljakkeet erossa, ja mitä vielä!
      Yhteenkään kauppaan/myyntikojuun ei voinut mennä ilman ahdistelun kohteeksi joutumista, vaikka olin koko ajan vanhempieni seurassa.
      Hälytyskellot eivät soineet edes kun kuulivat ikäni!

      Mitäpäs siinä pieni kokematon tyttö osaa sanoa tai tehdä..
      Pilasi ainakin minun lomani.

      Toki sinulla on erilainen tilanne, ovathan tyttäresi jo vanhempia, ja osaavat luultavasti suhtautua asiaan paremmin kuin minä silloin.

    • ehei

      olin yksin reissulla ja voin sanoo suoraan ettei siellä saa olla sekunttiakaan rauhassa. koko ajan on joku kimpussa. ja voin sanoo et oli paljon tilanteita joissa pelotti. niille voi olla hieman vaikeempi sanoo ei ku ne muuttuu agressiivisiks.. ja todelllaki.. eikä oikein mitkään kohteliaat "ei kiitokset" tunnu auttavan. ainakin nuorten tyttöjen.

    • anna mennä

      sittenhän tytöt näkee millainen maailma on ja jos haluavat niin siellä Marmariksessahan pääsee helposti eroon neitsyydestä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe