kysyisin nuorista tytöistä

äiti

Minulla on 14 ja 16 vuotiaat tytöt lähdössä kanssani ensi viikolla Marmarikseen. Kummallakin tytöllä on todella vaaleat (blondit) hiukset, ja molemmat on hoikkia. (ehkä liiankin!) Uskallanko päästää tyttöjä kaksistaan liikkumaan, vai pitääkö olla aina mukana tarkkailemassa?

12

4037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

Älä päästä iltaisin yksin liikenteeseen - mitä tahansa voi sattua!!! Päivällä asia on eri.

• jommi

katsella tyttöjen perään kun siellä kyllä riittää niitä naisten puhuttajia jotka saa niiden päät pyörälle.

• Justjoo!

Aijaa että jos sun tyttös olisivat esim. tummia ja vähän pulskempia niin sitten pitäisit itsestäänselvyytenä että voit päästää heidät kaksistaan liikkumaan????

• äiti

Jos asia olisi noin, niin olisin kyllä siltikin kysynyt sitä asiaa täällä. Ensimmäistä kertaa mennään ulkomaille, ja päätin tuollasta asiaa kysyä. En oikeastaan Suomessakaan päästä tyttöjä paljon mihinkään, mutta lomalla olisin voinut. Sen nyt näkee sitten. :)

• caroliin

Mene tyttösten mukaan seikkailemaan ;)En päästäis yksin marmariksessa,enkä etenkään jos tyttelit ei ennen turkissa tai muualla ole matkustellu!!!
      t;paljon turkissa matkustellu,tyttäret mukana mut ei ikinä yksin!!!Oikeen mukavaa matkaa!!!

• kokemusta on...

päästä illalla yksin!! eikä välttämättä päivälläkään.. ite oon 16, enkä lähimarketissa saanu rauhassa käydä.. toki sellaset puheet imartelee, mutta jos olisin vähän enemmän siellä yksin liikkunu ja vielä myöhemmällä... ei kannata.. mutta mukava paikka, ei mitn moittimista! hauskaa matkaa!!

• provo

tuota samma kysytään säännöllisesti täällä. Tottakai tytöt voi päästää ulos kahdestaan. Kyllä tuon ikäisten jo pitäisi erottaa ranta-apinat ihmisistä.

• belki

Onhan se kiinni myös ihmisestä, miten kohdellaan. Tottakai kahdestaan liikkuviin nuoriin vaaleisiin tyttöihin kiinnitetään erityistä huomiota, mutta se mitä sen jälkeen tapahtuu riippuu myös käytöksestä.

Jos ei noteeraa huutajia ja pitää järjen päässä voi päiväsaikaan hyvin liikkua kahdestaankin. Illallakin voi hyvin liikkua kaupungilla kahdestaan, mutta discoihin en suosittele ilman esiliinaa (siis sinä itse) Vaikka tytöt itse olisivat kuinka järkeviä tahansa, voi joku muu olla vähän typerämpi.

Ei kuitenkaan kannata pilata lomaa murehtimalla liikaa. Ei Marmariskaan niin vaarallinen ole.

• Sartsa71

itse en päästäisi heitä kahdestaa liikkumaan ilta-aikaan olin itse ensimmäisen kerran 14 vuotiaana discossa ulkomailla ja sain kuulla kaikenlaisia ehdotuksia. Olen sitä mieltä että mene vain tyttöjen mukaan illanviettoon jos viitsit, niin tiedät minkälaista se meno siellä on. Ja arvioi tilanne sen jälkeen uskallatko päästää tytöt kahdestaan ulos illalla esim. rantakadun tai baarikadun paikkoihin. Ainoa ero niissä on että rantakadun musiikki loppuu jo klo 01, mutta baarikadulla juhlat jatkuu aamu 4 asti.

• witching.hour

Viitisen vuotta sitten kävimme perheeni kanssa Alanyassa, Turkissa viikon lomamatkalla.
      Olin silloin 13, tummahiuksinen ja läskinpuoleinen.
      Luulin että se riittäisi pitämään kolmikymppiset turkkilaisniljakkeet erossa, ja mitä vielä!
      Yhteenkään kauppaan/myyntikojuun ei voinut mennä ilman ahdistelun kohteeksi joutumista, vaikka olin koko ajan vanhempieni seurassa.
      Hälytyskellot eivät soineet edes kun kuulivat ikäni!

Mitäpäs siinä pieni kokematon tyttö osaa sanoa tai tehdä..
      Pilasi ainakin minun lomani.

Toki sinulla on erilainen tilanne, ovathan tyttäresi jo vanhempia, ja osaavat luultavasti suhtautua asiaan paremmin kuin minä silloin.

• ehei

olin yksin reissulla ja voin sanoo suoraan ettei siellä saa olla sekunttiakaan rauhassa. koko ajan on joku kimpussa. ja voin sanoo et oli paljon tilanteita joissa pelotti. niille voi olla hieman vaikeempi sanoo ei ku ne muuttuu agressiivisiks.. ja todelllaki.. eikä oikein mitkään kohteliaat "ei kiitokset" tunnu auttavan. ainakin nuorten tyttöjen.

• anna mennä

sittenhän tytöt näkee millainen maailma on ja jos haluavat niin siellä Marmariksessahan pääsee helposti eroon neitsyydestä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe