auttakaa, minä en tiedä mikä on trendi. olen pari kymppinen. olen aina pukeutunut tavallisest, laitttanut "vain jotakin" päälle, puhunut arki asioista ja ajatellut jokapäiväasioita. tiedostan heikkouteni ja unelmoin tulla "pissiksi" tai "emoksi". mutta vaikka kuinka yritän, minulta se ei millään siis onnistuu! olen masentunut ja lohduton. mitä teen? kuinka tullaan "pissiksi"?
anni
10
1809
Vastaukset
- tyttis8
Värjää hiukset blondiksi, pue pinkki paita, jossa on sinistä tekstiä "I love you", laita vihreät säärisukat esimerkiksi. Ei sen pidä olla vaikea. Kokeile.
- anni
Kiitos tyttis8. Niin minä teen, vaikka vaikea on, ihan tärisen jännityksestä. :-)
- mammis2
älä yritä tulla pissiksi, sillä olet hieno juuri sellaisena kuin olet
- anni n
saan paremmin kavereita pissiksena, mammis. nyt kun oon aktiivinen pissis tuntuu että elämä alkaa rullata. paitsi en oo tottunut juomaan bissee vieläkään.
- jonska1
eikä, mikä vitsi!
- vamme
osta mopoauto hei!
- anni n
on käytössä!
- annin
kun värjää hiuksia liikaa, niin hiukset ovat pystyssä
- pertti nikula
mä voin opettaa juomaan bissee, hei anni
olen ilmavoimien palveluksessa
tuut sä - lelustamallia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303701Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2291371Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1501066Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248930Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923- 62918
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ72916Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56744