auttakaa, minä en tiedä mikä on trendi. olen pari kymppinen. olen aina pukeutunut tavallisest, laitttanut "vain jotakin" päälle, puhunut arki asioista ja ajatellut jokapäiväasioita. tiedostan heikkouteni ja unelmoin tulla "pissiksi" tai "emoksi". mutta vaikka kuinka yritän, minulta se ei millään siis onnistuu! olen masentunut ja lohduton. mitä teen? kuinka tullaan "pissiksi"?
anni
10
1786
Vastaukset
- tyttis8
Värjää hiukset blondiksi, pue pinkki paita, jossa on sinistä tekstiä "I love you", laita vihreät säärisukat esimerkiksi. Ei sen pidä olla vaikea. Kokeile.
- anni
Kiitos tyttis8. Niin minä teen, vaikka vaikea on, ihan tärisen jännityksestä. :-)
- mammis2
älä yritä tulla pissiksi, sillä olet hieno juuri sellaisena kuin olet
- anni n
saan paremmin kavereita pissiksena, mammis. nyt kun oon aktiivinen pissis tuntuu että elämä alkaa rullata. paitsi en oo tottunut juomaan bissee vieläkään.
- jonska1
eikä, mikä vitsi!
- vamme
osta mopoauto hei!
- anni n
on käytössä!
- annin
kun värjää hiuksia liikaa, niin hiukset ovat pystyssä
- pertti nikula
mä voin opettaa juomaan bissee, hei anni
olen ilmavoimien palveluksessa
tuut sä - lelustamallia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912