auttakaa, minä en tiedä mikä on trendi. olen pari kymppinen. olen aina pukeutunut tavallisest, laitttanut "vain jotakin" päälle, puhunut arki asioista ja ajatellut jokapäiväasioita. tiedostan heikkouteni ja unelmoin tulla "pissiksi" tai "emoksi". mutta vaikka kuinka yritän, minulta se ei millään siis onnistuu! olen masentunut ja lohduton. mitä teen? kuinka tullaan "pissiksi"?
anni
10
2009
Vastaukset
- tyttis8
Värjää hiukset blondiksi, pue pinkki paita, jossa on sinistä tekstiä "I love you", laita vihreät säärisukat esimerkiksi. Ei sen pidä olla vaikea. Kokeile.
- anni
Kiitos tyttis8. Niin minä teen, vaikka vaikea on, ihan tärisen jännityksestä. :-)
- mammis2
älä yritä tulla pissiksi, sillä olet hieno juuri sellaisena kuin olet
- anni n
saan paremmin kavereita pissiksena, mammis. nyt kun oon aktiivinen pissis tuntuu että elämä alkaa rullata. paitsi en oo tottunut juomaan bissee vieläkään.
- jonska1
eikä, mikä vitsi!
- vamme
osta mopoauto hei!
- anni n
on käytössä!
- annin
kun värjää hiuksia liikaa, niin hiukset ovat pystyssä
- pertti nikula
mä voin opettaa juomaan bissee, hei anni
olen ilmavoimien palveluksessa
tuut sä - lelustamallia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492