auttakaa, minä en tiedä mikä on trendi. olen pari kymppinen. olen aina pukeutunut tavallisest, laitttanut "vain jotakin" päälle, puhunut arki asioista ja ajatellut jokapäiväasioita. tiedostan heikkouteni ja unelmoin tulla "pissiksi" tai "emoksi". mutta vaikka kuinka yritän, minulta se ei millään siis onnistuu! olen masentunut ja lohduton. mitä teen? kuinka tullaan "pissiksi"?
anni
10
2003
Vastaukset
- tyttis8
Värjää hiukset blondiksi, pue pinkki paita, jossa on sinistä tekstiä "I love you", laita vihreät säärisukat esimerkiksi. Ei sen pidä olla vaikea. Kokeile.
- anni
Kiitos tyttis8. Niin minä teen, vaikka vaikea on, ihan tärisen jännityksestä. :-)
- mammis2
älä yritä tulla pissiksi, sillä olet hieno juuri sellaisena kuin olet
- anni n
saan paremmin kavereita pissiksena, mammis. nyt kun oon aktiivinen pissis tuntuu että elämä alkaa rullata. paitsi en oo tottunut juomaan bissee vieläkään.
- jonska1
eikä, mikä vitsi!
- vamme
osta mopoauto hei!
- anni n
on käytössä!
- annin
kun värjää hiuksia liikaa, niin hiukset ovat pystyssä
- pertti nikula
mä voin opettaa juomaan bissee, hei anni
olen ilmavoimien palveluksessa
tuut sä - lelustamallia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112087Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661958Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001813Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761543Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141272Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361265- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036