Hei
Olen 30v mies Tampereelta ja kiinnostaisi tietää kuinka nopeasti myymälässä toimiva myyjä etenee myymäläpäälliköksi ja onko myymäläpäällikön päivät pitkiä ja millainen on palkka? Minkälaisessa myymälätyössä olisi helpoin edetä myymäläpäälliköksi? Toimistotarvikeala kiinnostaa tai vastaava.. kommenttia. Kiitos!
Myyjästä myymäläpäälliköksi?
3
972
Vastaukset
- 11+1
se riippuu työpaikkasi tilanteesta ja itsestäsi. Minkä vuoksi tarvitaan uusi myymäläpäälikkö (jättääkö vanha päälikkö paikkansa, avautuuko uusia liikkeitä, etc.)? Näytä tieto-taitosi, kanna vastuuta, ota kantaa ideointeihin&kehittelyihin, etc. Ja ennen kaikkea, kerro,että paikka kiinnostaisi sinua tulevaisuudessa(esim kehityskeskusteluissa) ja hae paikkaa rohkeasti!
- 11+1
Ja päivät normaaleja, jos riittää väkeä. Myymäläpäälikkö = se ihminen, joka vastaa liikkeestä, ja joka on se vihoviimeinen ihminen töissä,jos muut on saikulla.
- santeri1
…ja kummasti niitä saikkuja kerääntyy esim. juhannuksen ja joulun alla ja sitte ollaanki pomojen voimalla töissä kun kaikki joille soittelet on "poissa kaupungista tai 40° kuumeessa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059